Ik heb de full game van de eerste niet gespeeld, alleen de demo. En die vond ik destijds wat log aanvoelen.
Niet bij mijn weten.. trouwens WTH! Dulle! Jij als demopostkeizerYoda zou juist degene moeten zijn die weet of er een demo is, gaat komen en in hoeveel jaar op de dag en tijdstip precies. Als je de vorige sonic racing gespeeld heb en leuk vond dan kan ik mij niet voorstellen dat het anders gaat zijn met deze. Zelf nog niet gespeeld trouwens Edit; Oi, bedankt he, Sen en Dulle voor het stellen en beantwoorden van dezelfde vraag als ik stel. Zo raak ik natuurlijk nooit meer het imago van die oude vent die traag van begrip is kwijt......
En als je het eerste deel niet leuk vond? Verveelde al na een half uurtje. Het probleem wat eigenlijk elke Mario Kart imitatie heeft.
Dat kan ik moeilijk zeggen, ik vond deel 1 erg tof en dit spel nog toffer. De gameplay is gevarieerder in elk geval. De tracks zijn vooral complexer.
Net even een minuut of 20 gespeeld. Hard mode is best pittig.......6e was het hoogste wat ik de eerste keer kon halen op de eerste baan. Omdat het laat was even heel flauw op easy gezet zodat ik wat banen kon zien. Eerste baan, beetje meh gevoel. Daarna Panzer Dragoon baan.. Ok, dat was wel tof.. Maar even daarna, Afterburner, vet! Simpele baan hoor, maar erg tof hoe het eruit zag. Ik merk toch meteen dat de powerups in F1 Race Stars wel heel fantasieloos zijn als je ze vergelijkt met die van Sonic. Uiteindelijk 'doen' ze wel hetzelfde, maar in sonic zien ze er gewoon toffer uit.
32 euro bij zavvi, ga m zeker halen! Filmpjes e.d. zien er echt heel leuk uit en deel 1 was ook al wel aardig.
32 euro bij Mycom. Snellere levering dan Zavvi lijkt me. Mijn zus heeft deze game gekocht voor haar zoontje. En ze gaan volgende week op vakantie. Ha, geen demo nodig. Niet eens geld nodig. De kans om even uitgebreid die game testen.
Het snelheidsgevoel is wel ok, vergelijkbaar met de vorige. Transformeren is wel grappig, alleen heb je er zelf geen controle over. Nauwelijks tenminste. Op 1 van de banen die ik gister speelde was het wel zo dat er een stukje was waar je in een boot veranderde, maar ook vervolgens nog een keer naar een vliegtuig kon veranderen. Boot blijven kon dan ook.
Volgens Budgetgaming wel. Ach, neem dan Billgames. 33,90 en wel de LE. http://www.budgetgaming.nl/game-pro...cing transformed limited edition_Xbox360.html
IGN vertrouw ik voor geen meter. Maar van Eurogamer krijgt ie een 9/10. http://www.eurogamer.net/articles/2012-11-16-sonic-all-stars-racing-transformed-review
Na de demo gespeeld te hebben heb ik hem ook besteld en verwacht hem morgen/overmorgen binnen te hebben. Ze moeten vaker games uitbrengen tegen dit soort prijzen :b: