Hey mijn topic staat weer bovenaan Lijkt me een prima opvolger, maar momenteel heb ik echt nog te veel liggen om deze te halen.
Heb de eerste nooit gespeeld, maar de demo speelt inderdaad erg lekker weg. Al haal ik de Boost Challenge op easy niet eens. Panzer Dragoon en Golden Axe veld zijn zeer tof en de soundtrack is ook erg goed. Dit spel zet ik op mijn lijstje voor de toekomst. Het doet zeker niet onder voor een Mario Kart. Al heeft dit spel meer weg van Diddy Kong Racing.
Ik heb nu een beetje World Tour gespeeld en naast de races zijn de challenges ook erg leuk om te doen.
Ik vind het hoe meer ik het speel, steeds leuker worden. Echt een aanrader. Probeer deze week een review te schrijven.
Ik vond de demo persoonlijk nogal tegenvallen. Het deed me niet heel erg veel, maar misschien vind ik de volledige game straks wel cool, ik moet de game reviewen namelijk. Het hele transformeren aspect vond ik wel leuk gedaan, alleen is die boot zo vreselijk sloom. Ach ik zie het wel, misschien vind ik hem straks juist erg nice.
Zit er nog wel een beetje verschil in met het vorige deel? In trailers lijkt het wel of dezelfde banen er in zitten.. Of is alleen dat Vliegen enzo nieuw?
Ik heb het vorige deel niet gespeeld maar de transformaties zijn nieuw en er zitten nieuwe banen in. Banen in beide games ( http://sonic.wikia.com ) Spoiler Sonic & SEGA All-Stars Racing tracks Chao Cup Whale Lagoon + Icicle Valley + Roulette Road + Sunshine Tour/Studio Amigo Graffiti Cup Shibuya Downtown + Outer Forest + Turbine Loop + Treetops Egg Cup Rampart Road + Dark Arsenal + Jump Parade + Pinball Highway Horror Cup Sewer Scrapes + Lost Palace + Sandy Drifts + Rokkaku Hill Samba Cup Rocky-Coaster/Sun Fair + Highway Zero + Deadly Route + Ocean Ruin Monkey Cup Bingo Party + Lava Lair + Monkey Target + Thunder Deck DLC Egg Hangar (Sonic & SEGA All-Stars Racing) Sonic & All-Stars Racing Transformed tracks Dragon Cup Ocean View + Samba Studios + Carrier Zone + Dragon Canyon Rogue Cup Temple Trouble + Galactic Parade + Seasonal Shrines + Rogues' Landing Emerald Cup Dream Valley + Chilly Castle + Graffiti City + Sanctuary Falls Arcade Cup Graveyard Gig + Adder's Lair + Burning Depths + Race of Ages Classic Cup Sunshine Tour + Shibuya Downtown + Roulette Road + Egg Hangar Bonus Edition OutRun Bay
Ok, de hoeveelheid positieve recensies van Sonic tov de negatieve recensies van F1 Race Stars heeft me toch overgehaald om Sonic aan te schaffen.. Nu aan het installeren. Ben benieuwd.. Editoriale aanpassing: Gespeeld, en goed bevonden! Erg toffe levels, transformeren werkt goed (groot verschil in handling!), en de handling an sich is ook erg goed. Driften werkt, itt wat ik eerder dacht, best goed! Tof spel.
Het is bijna een compleet nieuw spel. Er zitten wel 4 (van de 20) banen in die uit het vorige deel afkomstig zijn, de andere 16 zijn volledig nieuw.
Knáp pittig tot nu toe! Ik ben aardig thuis in racegames, en heb in de B-class (middelste moeilijkheidsgraad) aardig moeite om eerste te worden..
Dus ik neem aan dat je dan ook lager kan spelen? A, B of C klasse? Bij F1 Race Stars kies ik altijd voor 3.000 cc wagens, maar ik heb het idee dat het met 1.000 cc wel wat makkelijker word.
Je kunt kiezen tussen easy, normal en hard. Op hard zijn de races altijd lekker uitdagend en moet ik vaak verschillende pogingen doen om te winnen.
En als je het spel verder speelt kan je zelfs Expert kiezen wat nog moeilijker is dan hard . Hij is zeker wel veel moeilijker dan de eerste deel.