1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Sonic & Sega All Star Racing

Discussie in 'Games' gestart door Tyspolir, 8 feb 2010.

  1. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Zo, alweer een uurtje of 4 spelen eropzitten. Wat een gave game! Speelt heerlijk weg, genoeg variatie en gewoon leuk! En het zal wel aan mij liggen, maar potdomme wat is dit een lastige game... Ik rij met een heleboel racegames vooraan (F1 2011, Ridge Racer Unbounded, Forza 4, Shift 2 Unleashed, noem maar op) maar bij dit spel heb ik in de B-Class al moeite om bij de eerste 3 te zitten, laat staan om te winnen. Ik durf de C-Class nog even niet aan :)

    Paar plus en minpunten:

    + Rijdt zalig. Drift is makkelijk te doseren.
    + Prima powerups.
    + Tof trackdesign! Tracks veranderen per rondje (soms veel, soms minimaal) dus de variatie is erg groot.
    + Ziet er wellicht wat kiddie uit, maar érg uitdagend kwa moeilijkheidsgraad.
    + Het transformeren voegt écht wat toe. De handling van de boten en vliegtuigen zijn erg anders als de auto's. Vind het vliegen persoonlijk iets minder, maar al met al werkt het goed.

    - De characters (al is dit 100% persoonlijk). Sonic en Tails vind ik leuk, de rest boeit me niet. Vind ze, wederom persoonlijk, veel minder charme hebben als bijvoorbeeld Donkey Kong, Toad en Yoshi.
    - De wespen die ineens overal op het circuit opdoemen. Vind ze maar irritant.
    - Moeilijkheidsgraad in sommige challenges is vrij hoog, bijvoorbeeld in de ring challenges of de sprint challenges.

    Maargoed, dit is voor de kartracer-liefhebber een no-brainer: Kopen! Zeker voor dit geld!
     
  2. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben blij dat Vyse erin zit, dat is echt fanservice!
    Wel jammer dat Ryo Hazuki er niet inzit.
     
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Hij zit er wel in, maar alleen als trackside detail.

    De review is af, verwacht hem zeer spoedig op de frontpage. Ik ben zeer positief.

    @ Ethereal: Ik vind dat precies omgekeerd. Ik vind die Nintendo-personages juist niet zo leuk. Die van Sega vind ik door de bank genomen erg tof.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Moet je persé die Drift challenge halen om verder te kunnen? Geen idee waarom, maar ik kom er gewoon niet voorbij. Ik wil gewoon die tracks racen en niet hoeven driften om verder te kunnen...Ik heb ook alle mogelijke races in grand prix gedaan en er wordt maar niks unlockt.
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens is met al je punten :) ik had 'm zelf kunnen typen!

    Op basis van de demo is de ring challenge op normal/ hard wel erg frustrerend maarja als je hem dan haalt dan is de voldoening groot. Ik vind vooral de Sonic characters cool die andere boeien mij weinig.

    De thema levels van de andere chars vind ik uiteraard wel gaaf, het panzer dragoon orta level is echt _O_ , trip trough memory lane :)
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nevermind! Gelukt :)
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2012
  8. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    2 personages toch...

    Avatar en Robotnik dacht ik

    Wel een topgame dit, lekker pittig maar nergens echt frustrerend. Mijn zoontje heeft deel 1 echt grijs gespeeld en wilde deze uiteraard ook, maar moet zeggen dat ook ik aan deze een hoop plezier beleef.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2012
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik die eerste had ik in de World Tour unlocked, kennelijk is het op meer manieren mogelijk.
     
  10. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik kreeg die bij de GP's, moet nu enkel de laatste 2 nog in de world tour unlocken maar dat gaat nog wel ff duren haha

    Edit: Goede review btw :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2012
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe unlock je characters trouwens?
     
  12. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dank je Wizz.

    De meeste characters kun je tijdens de World Tour kopen met sterren. Op specifieke plaatsen op het 'bord' staan personages die te ontgrendelen zijn.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Oooh maar dan moet ik wel bepaalde banen hebben gehad zo te zien. Unlock un Sunshine Coast bijvoorbeeld...moet ik die baan dan gewoon racen en klaar? Want ik heb die baan allang gehad en ik unlock helemaal niemand...niet echt duidelijk aangegeven hoe je die character unlockt dan moet ik zeggen.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2012
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    in de demo kon ik niet zelf de controls aanpassen.. hoe is dit in de volledige game. nu lukt mij het driften niet.
     
  15. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist expert op world tour unlocked, ben benieuwd :+
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het niet onduidelijk. Je ziet gewoon de shaduw van een ventje met een sterrenaantal erbij. Zorg dat je bij die schaduw kan komen en al heb je de gevraagde sterren, dan kun je hem daar ontgrendelen.
     
  17. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat zijn gewoon banen die je unlocked, waarschijnlijk voor time trials mode. Characters zie je wel zodra je er 1 kan unlocken, vaak zitten die ook op een pad waarvan je eerst een slotje moet verwijderen met een x aantal sterren.
     
  18. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Online speelt wel soepel maar als je tegen iemand op knalt heb je kans dat je gelanceerd word tegen de zijkant van de baan, en hoe harder je rijdt hoe harder je gelanceerd word.

    Btw, als iemand samen online wilt spelen, voeg me toe: Dee0342.
     
  19. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Ben ik de enige die dit spel echt fokking moeilijk vind? Ik heb in de B-Class al aardig moeite om bij de eerste 3 te zitten, laat staan om races te winnen! Ik moet nu meer sterren gaan halen omdat ik niet verder kom in de Career Mode (kom 17 sterren tekort om een gate te mogen unlocken), heb alles op B-Class gespeeld tot nog toe, maar pfoei.. Het rijden gaat goed, ik drift me een ongeluk en schiet alles en iedereen aan gort maar toch word ik om de oren gereden als ik een moeilijkheidsgraadje hoger ga. Heb de expert-mode ook al unlocked, maar daar durf ik nog niet eens naar te kijken.. Nogmaals, ik ben een best ervaren game-racer waarbij ik toch durf te zeggen dat ik daar ook aardig goed in ben, maar holy balls, dit spel is wat dat betreft een klasse apart!
     
  20. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ben niet de enigste.:confused:
     

Deel Deze Pagina