1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sonic the Hedgehog

Discussie in 'Algemeen' gestart door Vassie, 4 mei 2006.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoor van mensen dat de game wel okè is maar de reviews ja i know echt te erg.

    Maar ik hoor van een vriend dat de demo eigenlijk wat een verkeerde indruk gaf maar ik miste 1 ding in de demo en dat was het gevoel van snelheid wat ik bij adventure1/2 wel had dat sonic ECHT snel ging misschien wel wat te snel dus wat verwacht ik van een next-gen game dat ie minstens zo snel gaat of sneller maar dat is hier niet het geval nou`ja bij de demo ik denk dat ik deze game nog wel ga halen.
     
  2. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Hij is wel beter dan de demo, de camera was daar wel erg dramatisch. Ik vind de reviews erg overdreven, ik zou hem zelf minstens een 7.5 geven. Het spel heeft echt toffe stukken, mooie muziek, prachtige filmpjes, veel snelheid en bij vlagen prachtige graphics. Helaas zijn de laadtijden in de town gedeelten enorm en is er soms stevige slowdown. Zoiets had niet gemogen, maar het maakt het niet gelijk een slecht spel. De kwaliteit is er wel degelijk aan af te zien, het is alleen afgeraffeld.

    Ik heb trouwens geen last van het vallen in ravijnen, dat vergt gewoon wat oefening door de enorme snelheid.
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan moet ik maar even kijken hoe en wat is er trouwens ook een sonic faceplate ofzo?

    Maar als ie sneller is dan de demo ga ik hem wel halen.
     
  4. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Deze game ligt nu voor 12 euro bij BS, kan iemand mij vertellen of dit spel dit geld waard is??
    en hoe makkelijk/moeilijk de achievements te halen zijn voor deze game?
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het een leuk spel, maar het heeft wel gebreken. Of je er plezier mee gaat hebben ligt aan jouw aard. Kun je over de gebreken (lange laadtijden, slechte camera, bugs, slowdown) heenkijken dan kun je er veel plezier mee hebben. Sonic is 1 van de moeilijkste games die er bestaat wat achievements betreft, echt heel lastig.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Als dat zo is ga ik hem zeker halen, heb ooit eens de demo gespeeld en vond het toen al aardig. Leuk voor een 15,- game zeg maar. En het is juist leuk als achievements lastig zijn, dat geeft extra uitdaging. Eens kijken of ik deze morgen kan scoren uit school.
     

Deel Deze Pagina