http://archief.xboxworld.nl/news/10589/zie-de-weerwolf-sonic-uit-de-aankomende-sonic-unleashed/? ff bump i.v.m. dat. Persoonlijk heb ik zo nog mijn twijfels over die weerwolf vorm maar gewoon ''daylight''-sonic ziet er echt weer snel uit.
De enige Sonic games die ik kan waarderen zijn Sonic Rush 1 en 2. Ja en die op de genesis natuurlijk. Alle 3d Sonics zijn gedoemd te falen. Het is goed dat Sega dat nu ook in begint te zien. Leuk dat er veel 2d elementen inzitten, maar ik denk niet dat ie geweldig gaat worden. Ik hoop et wel natuurlijk.
[gt]42038[/gt] Blij dat de snelle sidescroll actie formule van de oudere sonics erin terug is te zien, met een eigen twist. Ben niet al te enthousiast over het werehog gebeuren.
Toen ik de vorige Sonic onder ogen kwam, verlangde ik terug naar de tijd dat ik met mijn broer voor het eerst Sonic speelde op de Sega Master System! (8 bit YEAH!) Dan hebben we het over begin jaren 90. Daarna heb ik vele Sonics gespeeld (van Mega Drive tot Saturn en Sega CD), maar de laatste Sonic was een treurig dieptepunt. Ik hoop dat deze een keerpunt zal zijn!
Zo ff een bump de game is immidels uit, en ik heb hem natuurlijk gehaald. Zijn er meer mensen die deze game gekocht hebben? Overigens vind ik het weervolf gedeelte niet eens zo slecht als verwacht.
http://games.blog.nl/algemeen/2008/12/03/een-goed-sonic-the-hedgehog-spel-zou-maar-drie-uur-duren ff leuk om te lezen, het klopt wel. Je vliegt echt door die sonic levels heen, je merk echt wel dat die weerwolf levels 15 min of langer duren.
Ik heb gelezen dat de weerwolf levels 3 keer zo lang zijn als de gewone Sonic levels. De gewone Sonic levels zien er wel gaaf uit, maar het weerwolf gedeelte ziet er houterig en sloom uit. Misschien is het spel beter dan de laatste Sonic titels, maar ik voel totaal geen drang om het spel te kopen. De enige 3D sonic die me beviel is Sonic Heroes. Maar volgend jaar pik ik hem zeker op voor een vriendelijk prijsje.
Weerwolf gedeelte is wat sloom ja. Al moet ik zegge is het niet al té slecht het is te doen. Sonic levels zijn gewoon geweldig alleen vlieg je er soms gewoon té snel door heen om er echt van te genieten.
Net de demo gespeeld en moet zeggen dat ik hem erg vet vind! Maar toen ik de reviews bekeek, vond ik het vreemd dat er toch redelijk veel onvoldoendes zijn uitgedeeld... Degene die hem hebben? Is het terecht of niet?
Hihi, ja. Ik vind dat er gewoon 3D Sonic spellen gemaakt mogen worden, maar dat je het spel enkel kan saven als je het einde van een moeilijkheidsgraad bereikt hebt en dat je drie levens hebt! Dat betekent dat je wellicht een uur over het eerste level doet en het dan moet opgeven omdat je door een 3 levens heen bent. Na vele uren oefenen, waarin je ondertussen ook al andere levels bereikt hebt, kan je elk leven binnen 5 minuten doorkruisen en doe je maar 1 uur over het hele spel. Gewoon een spel met een LEERCURVE. Waar oefening voor nodig is. En een spel met 6 moeilijkheidsgraden. En leuke bonussen en unlockables als je genoeg muntjes of items verzmeld. Etc. etc.
Nou er zitten echt genoeg pittige sonic levels in de game waar je niet 1/2/3 doorheen vliegt (wel kan uiteindelijk) maar het blijft gewoon vet. Het negatieve komt gewoon door dat ''weervolf'' gedeelte en dat basht men veels te hard, dit is de beste sonic game die ik gespeeld heb sinds sonic adventure 2 op de dreamcast ^^.
Het is zegmaar zo: het sonic gedeelte is re-te-vet, en het weerwolf gedeelte is me-ga-kut En zoals ik ergens las, je moet eerst lijden om daarna het gave deel te kunnen doen...
Vind mega-kut wat overdreven maar de sonic levels zijn gewoon zoveel vetter dan de weerwolf levels dat ze vergeleken met de sonic levels wel erg kut zijn. Al moet ik zeggen dat die weerwolf levels best wel vermakelijk zijn al zijn natuurlijk de sonic levels stukken vetter.