1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sonic Unleashed

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 mrt 2008.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Sonic levels duren vaak 5 tot 10 minuutjes + dood gaan en alles. Je hebt ook levels daar kun je binnen 1 min door heen vliegen. (moet je wel heel goed zijn overigens)

En weerwolf vaak van 10 tot 20 min.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het spel ook sinds vandaag. Heb nog niet lang gespeeld. Die Sonic levels zijn erg gaaf, dat vind ik persoonlijk nog leuker dan de oude 2D Sonic spellen. Het is daarom extra jammer dat die levels zo kort zijn. Ik heb ook al een weerwolf level gespeeld en dat viel me best mee. Het heeft wel een hoog button bash gehalte, maar ik vind dat je best aardige moves hebt met de weerwolf. Het is zeker niet super, maar ook niet slecht. Het is zeker vermakelijk. Als je de laatste Sonic spellen ziet, dan is dit deel niet verkeerd.

Edit: En zit nu al vast in het tweede weerwolf level. Ik ben nu in Mazuri. Je moet aan 2 hendels draaien en dan komen er 2 blokken omhoog. Daar kom ik op, maar net niet hoog genoeg om op het randje te komen. Die wolf pakt ook het randje niet. Ik zit me suf te double jumpen, maar kom er niet op.

Laatst bewerkt: 11 dec 2008
  3. skyghene

skyghene Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt 2 blokken die je kan duwen, 1 zet je op het eerste plateau en duw je deze op het 2e plateau, dan doe je alletwee de plateaus op de maximale hoogte. Eerste blok schuif je naast het eerste plateau zodat je er op kan springen en dan kan je verder als het goed is.
    Zo dus:
    ...........[]
    ..........---
    ....---...|
    []...|....|

Laatst bewerkt: 11 dec 2008
  4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Oh ja natuurlijk, beetje dom van me. Bedankt voor de uitleg ;)

5. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Mijn zoontje komt niet verder, hij zit in een level waar je eerst allerlei robots en planten moet doodmaken en dan op de grond zitten er 2 ronde dingen waar je aan moet draaien en dan gaat er aan de zijkant vh level 2 stellages omhoog waar je op kan alleen als je dan op die laatste styellage staat dan is het nog te hoog om erop te komen ... beetje warrig maar ik speel het spel zelf niet maar iemand die het bekend voor komt en mijn zoontje ermee kan helpen, graag !

6. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij weet ik wel stuk je beschrijft. Je moet bij dat stuk eerst een blok op de eerste stellage zetten en daarna als de stellages op gelijke hoogte staan moet je het tweede blok naast de eerste stellage zetten om erop te springen. Hier kan je dan het eerste blok verplaatsen naar de tweede stellage. Daarna stel je allebei de stellages in op hun hoogst en spring je naar boven. Blok -> Stellage -> Stellage -> Blok -> Vaste grond. ;)

Ik zie net dat dit probleem al eerder is besproken en hier staat nog een uitleg van een andere member.

Laatst bewerkt: 2 jan 2009
  7. Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    we gaan het proberen , bedankt :thumbs:

8. Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    het heeft gewerkt , stom eigenlijk van mezelf (en van mijn zoontje vond ie zelf) dat ik er niet opgekomen was maar het is ook niet mijn soort game ;)

nu zit ie weer te kutten in een 'ijslevel' waar je over het water moet om de overkant te halen en dan weer naar de zijkant waar ie niet omhoog kan tussen 2 muren :confused: naam vd level weet ik ff niet want hij zit op school maar als het iemand weet wat ik bedoel hoor ik graag de tip :D

Edit :

het level heet volgens mij Holoska en ik ben erachter gekomen dat je bepaalde schoenen moet hebben maar weet iemand hoe ik daaraan kan komen ?

Laatst bewerkt: 6 jan 2009
  9. Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    iemand ? we komen niet meer verder :'-(

10. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Je kunt ook gewoon doorlopen en x indrukken om te boosten zodat je over het water loopt.

11. Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    idd en dan ... ? in dat level zit een gate maar dan heb ik nog 4 'zon medailles' nodig en bij dat water kan je als je aan de overkant bent ook naar de zijkant (moet je ook een stukje over het water) en dan 2 kuilen kapot maken en een stukje verder lopen dan krijg je in de wand een opening met dus 2 muren aan iedere kant en ringen ertussen , het is dan de bedoeling om omhoog te kunnen via de muren maar daar heb je schoenen voor nodig volgens mij...

12. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ja Klopt en die schoenen krijg je in rome. (in dat level select stukje of hoe dat ook maar heet)

13. Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    in Rome aha , ik had ergens gelezen dat je de 'wall crawler' en ik dacht dat dat het was in Spagonia kon halen , we gaan vanaaf zoeken bedankt !

14. Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ik zie geen Rome staan en in Spagonia kon ik ze ook niet vinden :'-(

4e level en nu zitten we al vast O-)

15. Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Niemand die mij kan helpen :confused:

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Nou toch maar besteld voor 11 eurie bij www.smartgamer.nl
    Na het vorige deel gespeeld te hebben had ik eigenlijk weinig zin meer in een teleurstelling maar de filmpjes zien er toch goed uit en voor 11 eurie kan ik hem niet laten liggen.

Vraag wel me af waarom ze niet gewoon alle levels als sonic doen, beetje hard rennen en debiel snel alles doen. Waarom altijd die lame shit erom heen? :+

17. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Omdat het heel veel tijd kost om levels te maken waar je vervolgens in een paar seconden doorheen rent. Ze proberen te zorgen dat je niet in een paar uur door het spel heen bent.

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Mja dit was adventure ook al zo :+ En daar kreeg je toch echt hele nieuwe levels om daar emeralds te zoeken met Knuckles, iets te doen met Amy(vergeten) of te racen met Tails. ;)!

Denk eerder dat ze gewoon graag een beetje afwisseling willen tussen het rennen geven oid omdat ze bang zijn dat het anders gaat vervelen oid. Erg raar, want iedereen vond meestal alleen het rennen heel erg leuk en de rest altijd maar meh :+

19. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Nouja, in adventure was er dus ook een deel tragere gameplay, om dus wat te vullen. Afwisseling zal vast ook een andere reden voor ze zijn geweest ja.

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Vandaag al binnen en begrijp precies wat mensen bedoelen. De Sonic gedeeltes zijn zóó vet en dan ga je weer als Werehog en dan stort het hele tempo weer in.

Maar erg leuke game verder denk ik, al heb ik pas anderhalf uurtje ervan gedaan.

Ben benieuw hoe al die collectables me afgaan :+ heb daar echt een hekel aan maar misschien valt het hier wel mee.

Deel Deze Pagina