1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony DAV-S880 goed voor de xbox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Junior04, 10 okt 2002.

1. Z3R0

Z3R0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yep pejannl heeft gelijk. watt zegt niet veel over zwaarte/lage tonen. Frequentie speelt ook een belangrijke rol. Bijv een subwoofer die een lagere frequentie heeft dan een 'normale' speaker. Er komt aardig wat bij kijken wanneer je het over watt gaat hebben, continu vermogen, piek vermogen etc etc. Ik kijk daarom ook niet naar het vermogen (jah wel wanneer versterker aardig vermogen kan leveren terwijl de speakers dat niet kunnen, wanneer versterker aardig ver opengedraaid wordt =/).

Over JVC, ik zat te twijfelen tussen de THA70R en die pioneer die ik nu heb. JVC had nog dobly prologic 2 wat voor muziek ook leuk is. Alleen de vorm geving is niet echt praktisch van de versterker/dvd speler. Ook heeft de pioneer een losse versterker en losse dvd speler zodat je er later altijd nog een andere versterker of dvd kan kopen zodat je altijd nog 1 van de 2 kan houden.

Deel Deze Pagina