1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony diss op MS Pre-E3, waar te vinden?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door S3NS31, 8 aug 2004.

1. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m nu helemaal af gezien en ik geef je gelijk. Het enige waar Microsoft Sony op kan pakken zijn hun slechte netwerkmogelijkheden, wat natuurlijk triest is. Er zijn maar 14 miljoen Xbox gebruikers tegen 70 miljoen mensen met een PS2 in huis, Sony blijft dus een dikke voorsprong houden. Toch denk ik dat met de komst van de Xbox 2 daar verandering in gaat komen. Als je nu kijkt zul je namelijk zien dat vooral in europa de Xbox het de laatste tijd erg goed doet.

2. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet dat ik me schaam omdat er meer mensen met een ps2 zijn maar gewoon het is gewoon zielig om je tegenstanders zo aan te vallen.
    Lijkt net alsof het een amerikaanse presidentsverkiezing gaat worden dat vind ik ook altijd zo laag.
    Ik vind gewoon dat je altijd respect moet tonen voor je tegenstanders of het nu online in een game is of het ene bedrijf tegen het andere.
    Waar is het eergevoel van microsoft dat ze zoiets laags doen?

3. Waar heb je die persconferentie gedownload? Kijk nl graag naar speeches van Microsoft (maar ook anderen). Kan ik ook goed gebruiken voor mijn opleiding salesmanager

4. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    bekijk het desnoods op www.gamespot.com kan je hem streamen alleen daar kan je die lage aanval van microsoft niet bekijken.
    Daar kan je die pre-e3 events van sony en nintendo ook bekijken.

Laatst bewerkt: 9 aug 2004
  5. hutkofer

hutkofer Guest

Wat doe je eigelijk op Xbox World?

6. RogierB

RogierB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hhmm... als je mijn verhaal wat beter had gelezen kwam je misschien met een wat zinnigere post. Zoals ik zei is Sudeki een tegenvaller( jah kep em gespeeld). Conker is een poort van een al niet zo geweldige n64 game( Banjo kazooie was veel beter) Rare vind ik sowieso al niet zo erg goed meer, ik heb Grabbed By The Ghoulies en dat spel is opzich wel aardig, maar niet meer dan dat. Ook komt de besturing van Kameo overeen met die van GbtG. DOA is helemaal niet z'on goeie fightinggame. Tis een echte buttonbasher en ook al is die online optie leuk, het zal geen topper worden. Jade Empire vond ik er echt niet zo goed uit zien(behalve de filmpjes dan :+ ). Van Forza kan ik eigenlijk nog niet zo veel zeggen, ach ja we ien wel wat et wordt.
    Ennuh gast.. ik geef tenminste argumenten, jij zegt alleen nee nee nee, je gaat nog geeneens inhoudelijk op mijn argumenten in. Ik ga niet als een blind paard mee met de hype en als je da nie kan hebben ga je maar ergens in een hoekje huilen. Ik ben geen Xbox hater ofzo, maar ik vind gewoon dat qua kwaliteit games de Xbox toch echt achterblijft bij PS2 en Gamecube. Volgende keer misschien een zinniger antwoord? Dat verwacht ik eigenlijk wel van iemand die staff is van een goeie xbox site...

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Nee ik denk dat jij maar eens je bril op doen want de onzin die je net typte slaat nergens op RogierB..

Kameo is nog lang niet klaar dus ben maar stil erover.
    Conker is misschien een poort maar over live word het echt leuk omdat live tenminste een goede service is.
    Doa online is 1 van de eerste fight games online iets wat nog niemand had en het is geen slecht spel.
    Jade Empire word zeker een goed spel en zeuren over de graphics helpt niks want de gameplay doet het er op het laatst toch om.
    Misschien is DOA voor jou een buttonbasher maar dan moet je het spelletjes ook niet meer tegen je zusje spelen maar tegen iemand die er goed in is zodat je technieken moet gebruiken.
    En over Forza heb je niks meer tegen dus het kan misschien nog goed met je komen.

En over Halo.. Halo is het beste schiet spel op een console en Halo2 word nog beter in Singleplayer en Multiplayer. Als je filmpjes hebt gezien en previews hebt gelezen dan wist je dat wel maar jij doet dat niet en flapt maar domme dingen uit je mond zonder na te denken. Ik verwacht niet dat Killzone ooit in de buurt van Halo komt laat staan Halo2.

Er zijn genoeg mooie en goede spellen op de XBOX maar omdat jij niet eens positief kunt praten over alles wat op de xbox uitkomt weet je dat ook niet.

8. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    OMG! what a load of bullshit :+

9. RogierB

RogierB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk om te weten dat jij weet hoe ik leef en dat ik een zusje heb(hoe heet ze dan? :+ ) Halo beste console shooter? Dacht het mooi niet, dat is Perfect dark. Halo is helemaal niet speciaal man, het voegt zip toe en de gebieden lijken allemaal op elkaar. Jippie je kan in een warthog rijden(welke mongool heeft trouwens die besturing verzonnen) Halo is erg overrated, waarschijnlijk alleen omdat de line up bij de release van de Xbox flut was.

"Halo is het beste schiet spel op een console en Halo2 word nog beter in Singleplayer en Multiplayer"
    Hmm... ik mag een game niet afkraken omdat ik em nog niet gespeeld heb, maar jij schijnt al helemaal zeker te weten dat Halo 2 de bomb wordt. Heb je connecties bij Bungie ofzo? Hoe kom je daaraan da wil ik ook man...

"Er zijn genoeg mooie en goede spellen op de XBOX maar omdat jij niet eens positief kunt praten over alles wat op de xbox uitkomt weet je dat ook niet."
    Volgens mij heb ik toch echt gezegd dat ik geen Xbox hater ben, maar ik snap wel dat je op je teentjes getrapt ben omdat ik iets vervelens over je mooie zwarte doosje zeg. Gamecube gamers kinderachtig?? Grappig..

10. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Die diss is trouwens echt lijp. Meteen al die frons van die Sony mensen zodra die gast begint over de Online-challenge. Prachtig! :D

11. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    lol, wie zei nou dat nintendo kiddy is?
    dit is echt de kinderachtigste actie die ik een bedrijf ooit heb zien maken, bah.
    agree @ rogierb!

12. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het ook eens met RogierB
    geen enkel spel van de xbox is werkelijk bijzonder, helaas.

13. toet

Leuk Bevonden:
    3
    Iedereen denkt daar anders over, als je vooral van sport en racespellen houd zal je de xboxspellen veel interessanter vinden dan bijv. de gamecube exclusive spellen (super smash bros melee, zelda windwaker, metroid prime etc.)
    maar daar gaat het niet eens om, microsoft laat met dit filmpje alleen maar zien hoe jaloers ze zijn op sony. :p
    want naast online gamen hebben ze niks waarmee ze sony kunnen 'dissen' (raar woord btw :p)
    het zou wel leuk zijn als sony nu ook een filmpje zou maken met als challenge "verkoop zoveel mogelijk consoles" 8)

14. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    Nee man juist niet ik hoop dat sony niet zo'n kinderachtige actie gaat doen.
    Laat ze maar gewoon met de harde feiten komen achteraf is dat toch het enigste wat telt.
    En die bedenkers van die kinderachtige aanval mogen dat soort dingen voortaan weglaten.
    Laat microsoft zich maar wat volwassener gedragen en respect tonen voor het grote aantal ps2s dat al verkocht is want daar zit microsoft nog niet in de buurt jammer genoeg.

15. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    De sport en racespellen zijn ook niet echt interessant, EA?

16. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bezit zowel Xbox als PS2 en ik vind de Xbox dus echt stukke beter. Het enige leuke wat de Ps2 nog heeft is Final Fantasy, want Pro Evolution Soccer en Grand Theft Auto komen tegenwoordig op beide consoles uit. De PS2 was er eerder en kon voortborduren met de goede naam die het al had verkregen met hun Playstation1. Hierdoor hadden ze direct al een gigantische voorsprong op nieuwkomer Xbox die zich nog moest bewijzen en inmiddels heeft bewezen, net als de Playstation1 toen. De Playstation2 is een gare console, op die van mij na dan (die doet het nog goed), want bij iedereen is ie kapot!!!

Nintendo heeft ongelofelijk stomme spellen die totaal niet boeiend zijn voor gamers vanaf 16 jaar die zich al als een volwassene voelt. Anders ga je toch geen Mario spelen of dat über-kinderachtige Smashbrothers Melee en ook dat -gaaaap-zelda (alhoewel die nieuwe die eraan komt er veel volwassener uitziet). Ook dat Metroid is in een babyjasje. Ik snap echt niet wat men in dat happy-colour spel ziet. Dan speel je toch liever Halo of straks Doom 3. Ook dat Mario-tennis dat eraan komt...als je 16 jaar of ouder bent ga je dat toch niet spelen, dan speel ik liever Top-Spin (Xbox excl.) of Smash Court Tennis 2 (PS2 excl). Nintendo heeft daarnaast geen GTA, Pro Evo Soccer, en nog heleboel andere goede spellen die de PS2 en Xbox wel hebben. Ik begrijp maar niet dat Nintendo nog zoveel fans heeft :confused:. Maar ik wil wel hun exclusieve Roque Squadron 3 zien op mn Xbox...maar das dan ook het enige.

Het lijkt nu dat ik vet achter de Xbox sta...dat klopt, MAAAARRRRR!!! zolang alleen Sony Final Fantasy spellen mag uitbrengen dan blijt dat ALTIJD! de eerste Console die ik koop. Voor de rest Xbox all the way. Oh en trouwens Jade Empire vind die RogierB misschien wel lelijk, maar op zijn gare nintendo (die je niet voor niets overal voor een paar euro's kan halen) zal hij nog lelijker zijn, want de Xbox is de krachtigste console!
    Kom maar, kom maar, kom maar, kom maar....:D

17. toet

Leuk Bevonden:
    3
    OMFG wat ben jij zielig *) *) *) *)
    Zo te zien heb jij metroid prime nog niet eens gespeeld, want er is helemaal niks 'kiddy' aan metroid prime, en bovendien was het gemiddelde cijfer van metroid prime reviews een 9.5!
    Oja, en weet je hoe het komt dat Nintendo nog zoveel fans hebben?
    Omdat er ook nog mensen zijn die niet alleen naar het uiterlijk van een spel kijken of het wel 'stoer' genoeg is.

18. RogierB

RogierB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Owke ik kom. Kep wel eens onzin gehoord maar dit slaat natuurlijk alles. Jij bent natuurlijk een of ander puisterig pubertje die net schaamhaartjes krijgt en die zichzelf te stoer vind voor nintendo. Ff voor de goeie orde: De graphics bepalen niet voor welke leeftijd een game is. Jij noemt een game als top spin, die zeker goed is, maar qua moeilijkheidsgraad kan et bij lange na niet tippen aan Super Monkey Ball, een game die jij zeer waarschijnlijk kinderachtig is. Je bent gewoon erg kortzichtig als je denkt dat een spel als Monkey ball, Zelda of mario kinderachtig is. Nintendo is voor alle leeftijden en dit is niet gelijk aan kinderachtig. Vergelijk het met Disney Films, zien er kinderlijk uit maar zijn niet uitsluitend voor kinderen bedoeld. Ik hoop dat je hier iets van op steekt, maar daar heb ik erg mijn twijfels over

19. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Je kon beter vergelijk trekken met Anime of Manga, mijn vader vraagt zich altijd af waarom ik nog steeds tekenfilmpjes kijken maarja hij begrijpt ook niet wat het is, kan daar zo boos over worden |:-

20. CHAOZ LORD

CHAOZ LORD Xlife

Leuk Bevonden:
    0
    Rogier, ken jij het woord uber ****** fanboy ? Niw, jij kijkt niet verder dan jou fanboyerige oogies kijken willen. Halo 2 en fable... PS 2 GT 4 God of War, MGS 3 en nog wat.. dat nog wat zijn niet eens games dus kun jij mij blijkbaar maar 3 games noemen waarme sony deze E3 "geownt heeft" Ik daarentegen kan jou zand in je kleine fanboy oogies gooien, de Xbox had meer dan Halo 2 en Fable. FSW, Forza motorsport, Sudeki, Fable, Halo 2, Halflife 2, Doom3 , Kotor 2, Jade Empire.. om maar een paar van mijn favos. te noemen..

Deel Deze Pagina