Ik bezit zowel Xbox als PS2 en ik vind de Xbox dus echt stukke beter. Het enige leuke wat de Ps2 nog heeft is Final Fantasy, want Pro Evolution Soccer en Grand Theft Auto komen tegenwoordig op beide consoles uit. De PS2 was er eerder en kon voortborduren met de goede naam die het al had verkregen met hun Playstation1. Hierdoor hadden ze direct al een gigantische voorsprong op nieuwkomer Xbox die zich nog moest bewijzen en inmiddels heeft bewezen, net als de Playstation1 toen. De Playstation2 is een gare console, op die van mij na dan (die doet het nog goed), want bij iedereen is ie kapot!!!
Nintendo heeft ongelofelijk stomme spellen die totaal niet boeiend zijn voor gamers vanaf 16 jaar die zich al als een volwassene voelt. Anders ga je toch geen Mario spelen of dat über-kinderachtige Smashbrothers Melee en ook dat -gaaaap-zelda (alhoewel die nieuwe die eraan komt er veel volwassener uitziet). Ook dat Metroid is in een babyjasje. Ik snap echt niet wat men in dat happy-colour spel ziet. Dan speel je toch liever Halo of straks Doom 3. Ook dat Mario-tennis dat eraan komt...als je 16 jaar of ouder bent ga je dat toch niet spelen, dan speel ik liever Top-Spin (Xbox excl.) of Smash Court Tennis 2 (PS2 excl). Nintendo heeft daarnaast geen GTA, Pro Evo Soccer, en nog heleboel andere goede spellen die de PS2 en Xbox wel hebben. Ik begrijp maar niet dat Nintendo nog zoveel fans heeft
. Maar ik wil wel hun exclusieve Roque Squadron 3 zien op mn Xbox...maar das dan ook het enige.
Het lijkt nu dat ik vet achter de Xbox sta...dat klopt, MAAAARRRRR!!! zolang alleen Sony Final Fantasy spellen mag uitbrengen dan blijt dat ALTIJD! de eerste Console die ik koop. Voor de rest Xbox all the way. Oh en trouwens Jade Empire vind die RogierB misschien wel lelijk, maar op zijn gare nintendo (die je niet voor niets overal voor een paar euro's kan halen) zal hij nog lelijker zijn, want de Xbox is de krachtigste console!
Kom maar, kom maar, kom maar, kom maar....
Klik om te vergroten...