Wat ik hier doe? Ik heb ook een Xbox dus dat geeft mij het recht om hier te komen. En zelfs al had ik geen Xbox, dan mocht ik hier nog komen, geen hond die mij tegen houd. Ik kom hier ook in de hoop dat ik zo hier en daar wat sommige fanboy ogen kan openen(wat nog niet ech gelukt is). Zo te zien mag je hier alleen maar goed over de Xbox praten. Volgens mij vind jij en al die andere het kut om een discussie aan te gaan. Je mag niks slechts over de Xbox lullen want dan ben je zogenaamd een blij kind die heel de dag Nintendo en Playstation loopt te spelen. Triest hoor. Nou ff iets anders. De besturing van Metroid zuigt? Dit is juist een revolutionaire besturing. Ook moet je iin je achterhoofd houden dat het geen fps is maar een adventure. Volgens mij heb je de game dan ook niet goed gespeeld als je de besturing kut vind. Tis namelijk wel ff wennen, maar he, das met alles dat nieuw is.
Ik wou ff zeggen.. GameCube mag dan kiddy zijn, maar er zijn wel veel toffe games en zo te zien mag je hier alleen Xbox-Fanboy zijn :{ En Metroid Prime stuurt hemels als je flink oefent