1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Sony Home

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 7 mrt 2007.

1. DonSniffer

DonSniffer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het was mij rond middernacht eindelijk gelukt om in te loggen en heb ff alles gechecked. Ik vind het wel grappig alleen er is nog niet veel te doen. :)

2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol, het is net een virtuele commercial.

3. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Het gene wat ik bedoel met goed werkt, is dat het zijn taak jiust goed vervult. Maar wat is juist nou de taak van HOME? Juist! het aansporen om meer games te spelen kopen. En daar zitten juist de meeste mensen niet op te wachten, ik ga niet een ruimte met veel mensen om naar reclame zitten kijken. Het is een soord van marketplace, alleen dan onnodig "leuk" gemaakt.

Veel mensen hadden een soord van Seconde life verwachting, daarvoldoen ze in mijn ogen compleet niet aan. De mogelijkheden van home zijn inderdaad best wat, maar Sony kennende gaan ze dit verkrachten, doodslaan en hun fanbase teleur stellen....

4. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij blijft die hangen bij de informatie over het automatisch opslaan. Iemand een oplossing voor dit?

5. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Opgelost, mijn buzz USB stick zat nog in port 1, daarop bleef die hangen. Wanneer die er uit is doet die het wel.

6. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik wacht nog wel even met Home downloaden als ik de verhalen zo hoor.

7. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik snap totaal niet waar Sony met home naartoe wil.
    Het is niet snel, niet gemakkelijk en veel te steriel.

Heb veel liever dat ze wat meer effort steken in een fatsoenlijke friendslist ala XBL.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    En voorlopig heeft Sony de voicechat uit Home gehaald voor onbepaalde tijd, zodat het beter werkt....:emo:

9. AnklyosoR

AnklyosoR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet na de update 1.04 terug alle area's opnieuw downloaden... dit kan nou toch niet :confused:

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Pfff, inderdaad zeg! Verbinding maken gaat nu wel sneller, alleen het downloaden van die locaties gaat ontzettend traag. :mad:

Ik vind er echt geen hol aan, ben het binnen vijf minuten zat. Misschien dat het over een jaar of wat nog iets gaat worden, maar volgens mij weet Sony zelf niet eens wat ze willen gezien de karige/uiterst beperkte versie die ze nu beschikbaar hebben gemaakt. Ik heb het gevoel dat Sony weer eens meer wil dan haalbaar is i.c.m. de huidige hardware en netwerk infrastructuur. In 2014 zal het ongetwijfeld super werken en zo....maar misschien moeten ze een beetje realistisch blijven?

11. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij werkte het gisteren prima hoor, duurde totaal niet lang om locaties te downloaden en connecten ging gewoon in 1x.

Gisteren een freak gemaakt en de hele tijd mensen gefucked. Iemand uitkiezen en dan de hele tijd bij hem gaan dansen en stomme opmerkingen maken tot ze weg gaan, best mee vermaakt :+.

12. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Man jij snapt waar home om gaat :D Voeg me even toe en we gaan de boel is terroriseren daar ;)

13. AnklyosoR

AnklyosoR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is eigenlijk het enige leukste wat je er mee kunt doen:9.. juist hopen dat je niet teveel ge-report wordt

14. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ik weet niet waarom iedereen klaagt. Als je het niks vind dan gebruik je toch gewoon niet. Het is gewoon iets extra's wat Sony aanbied. Ik vind home op dit moment niks en daarom zit ik er ook nooit op. Ik wacht gewoon tot home meer te bieden heeft en dan zie ik wel of ik het ga gebruiken.
    Daarnaast heb ik wel respect voor Sony dat ze innovatief zijn. Het duurt wel langer dan verwacht en het product voldoet nog niet aan de verwachtingen, maar ze zijn ermee bezig. Sony is altijd een innovatief bedrijf, dat kan ik niet van Microsoft zeggen. Zij pikken altijd de ideeën van andere bedrijven en verbeteren die dan op hun manier. Sony heeft hmdi, MS daarna ook. Nintendo heeft Mii's, MS daarna ook. Sony heeft singstar, MS daarna LIPS. Sony heeft een videostore, MS daarna ook.
    Niet alleen op console gebied doen ze dit, maar ook betreft pc's. Kijk maar naar windows en internet explorer. De functies die bijv firefox nu heeft, krijgt IE een paar maanden later, maar dan gebrekkiger. :+

15. Sherman

Sherman Guest

en dan heb je zo'n fanboy naam :+

16. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    nou hier geld dan wel beter goed gejat dan slecht bedacht.:)

17. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Nou, ik heb dan eindelijk wat uurtjes weten door te brengen met Home en ik vind het eigenlijk wel leuk. Tuurlijk, het moet nog groeien, maar er zit zeker potentie in.

Het ziet er allemaal mooi uit en ondanks dat sommige dingen wat omslachtig werken en achter veel menu's zitten pak je het vrij snel op. Ik had nog een paar dollar op mijn US account staan (aangezien ik standaard op een US account speel) en daar hebben m'n vriendin en ik wat kleine dingen van gekocht. Ik vraag mij alleen wel af tot hoever Sony het betaal concept door gaat voeren aangezien veel mensen waarschijnlijk niet gaan betalen.

De verbinding laat wel te wensen over op het moment, maar dit zal net zoals de omvang van een Home een kwestie van tijd zijn voordat dit opgelost is. De minigames zoals het bowlen vind ik erg saai en na 1 gooi ben ik dan ook gelijk gekapt met dat bowlen. Wat Home momenteel echt mist zijn activiteiten. Op wat lopen en dansen na is er gewoon (te) weinig om te doen.

18. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het sowieso al kansloos dat je moet betalen :emo:. Kom op zeg, betalen zodat je doelloze mannetje beter uit de verf komt zodat je doelloos nog verder kan doellozen en dat alles in geheel doelloze sfeer. Beetje doelloos.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @360man - ehm video marketplace was eerder dan de video store van sony ;)

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik snap wel waarom mensen home leuk kunnen vinden, maar ik vind het niet echt een reden om een ps3 te hebben. Heb het erop gezet heb wat rondgelopen met een paar mensen runningman dance gedaan en dat was dan het hoogtepunt.

Deel Deze Pagina