Ok da-d-: je hebt gelijk Wel stoer dat sony Ms moet gaan betalen. En dat terwijl de winstcijfers van MS echt per kwartaal 10x zoveel zijn als sony in het jaar.
Pff, Hoezo Fanboy? :{ -- Sony zal er vast wat op vinden; en anders maakt het Sony niet veel uit; Sony is toch allang binnen.
Dat de Ps 2 overhyped is vind ik geen probleem. Hierdoor zal MS er nog meer aan doen om de Xbox goed te doen verkopen. Daarmee bedoel ik betere graphics, vette game's en nog meer prijsdaling enz.
PS2 is niet overhyped, was destijds beste wat er te krijgen was. Is inmiddels verouderd, mar draait ook al weer ene flink aantal jaartjes mee. Heb destijds m'n Xbox omgeruild puur vanwege het aanbod aan spellen en het feit dat er qua graphics weinig verschil was, veel spellen waren immers een directe poort naar de Xbox vanaf de Ps2. Nu we weer 1,5 jaar verder zijn, heb ik de PS2 gedumpt en weer een xbox aangeschaft omdat ik merkte dat alle leuke spellen die ik op het oog heb, voor de xbox uitkomen en ook merk dat de ontwikkelaars veel beter gebruikmaken van de mogelijkheden. Maar ff ontopic: Idd wel grappig dat Sony MS moet betalen, maar is helaas de harde realiteit.
Weet iemand over welke bedragen wij hier praten? Eurocenten, Eurodubbeltjes of keiharde Euro's?....per schijfje uiteraard.
Het kan best wel eens veel zijn, maar dit soort dingen gebeuren vrij vaak. Eerlijk gezegd kan het me vrij weinig boeien uiteindelijk zal het toch op de verkoop inkomsten uitkomen. De X-Box is inderdaad technisch beter dan de PS2, so what het gaat om de spelen. Ik denk bovendien dat de PS2 eigenlijk nooit het achterste van zijn tong heeft laten zien, kijk maar naar GTA San Andreas. De PS2 is niet overhyped, overhypen is als Sony een hype zou opzetten die zegt dat de Playstation dit en dat is terwijl het niet zo blijkt te zijn en dus op een teleurstelling uitloopt. Sony heeft hem precies goed gehyped.
Ik vind de PS2 wel overhyped, en de PS2 heeft misschien het achterste van zijn tong nog niet laaten zien, maar de xbox ook nog niet !!!!!!
Ja en bovendien hebben Sony en Philips (grotendeels) het octrooi van DVD- schijven en hebben daar dus ook zat van Microsoft euri's gekregen met de Xbox (1).