tja idd je heb helemaal gelijk hoe simpel . rechter muis klik en dan even naar de eigenschappen kijken . maar toch vind ik het wel zo netjes om de bron er bij te vermelden , aangezien we niet allemaal einsteins zijn ...
Hij is fantastisch zo mooi zo strak, zo gestroomlijnd. Simpel maar o zo effectief. Heeft iets zeer herkenbaars, klasse van Sony, niet verwacht. Oke, dit zuigt maar als de ps3 krijgt wat Sony beweert dat het krijgt.... Ach, concurrentie kan geen kwaad. Uiteindelijk zal dit leiden tot een lage startprijs, toch?
Gelukkig verschillen smaken dan maar, ik vond/vind het PS2 logo ook mooi, dus deze ook weer . De stijl van het logo past ook mooi bij de PS2, dus ik ben benieuwd hoe de PS3 er uit gaat zien *). Enne dit logo past ook goed binnen het gehele assortiment van Sony.
1 wat maakt zo'n logo nou uit kom op he... 2 playstation gaat een heel moderne richting in en maakt geen spelcomputer maar echt een multifunctioneel aparaat voor in de woonkamer...met dvd brander enz...dus dan kan zon logo toch ook wel? tis modern
Wat boeit een logo nou? Je koopt een console toch niet voor het logo! Boeiend! Geef maar wat gegevens over de PS 3 is plaats van deze onzin.
weetje wat? wij gaan een soort ilovebees.com site maken maar dan met de PS3!! 24 Augustus PS3!! dikke hype!
Als ze nu alle tijd die ze NIET in het logo hebben gestopt maar in de console steken kan het nog wel iets worden...