1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Sony playstation 3!

Discussie in 'Games' gestart door boss, 14 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe consoles zullen waarchijnlijk qua grafics wel zo ongeveer gelijk zijn. Dan zal het dus gaan om de games. Ik denk dat ik dan voor de 360 kies met HAlo 3 en meer.

2. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bang dat de PS3 de xbox 360 voorbij gaat. Zelf hoop ik dat de xbox 360 de betere blijft, maar k heb zo het gevoel dat sony erg hard terugkomt, mede door het feit dat ze veel langer de tijd hebben gehad om aan een opvolger te werken. Online gezien blijft xbox 360 zeker oppermachtig, maar ik vraag me af hoe dat zit met de graphics. Xbox 360 heeft voor eerste-generatie games goede graphics, maar zal het genoeg zijn om de strijd van de PS3 te kunnen winnen?

3. De PS3 schijnt uitgerust te zijn met spraakherkenning en een bril waar je D3 mee ziet.

De PS3 wordt 100% beter nu MS zijn troeven al heeft weggegooid. Natuurlijk wacht PS3 nog even met zijn presentatie. Dat is sinds de aankondiging van de Xbox 2 al besloten.

Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2005
  4. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    xbox360 krijgt echt TE meesterlijk gfx. Beter dan pc iig. Pc`s lopen de komende 4 jaar nog wel achter op de xbox360

5. JeePee

JeePee Guest

Dit vind ik toch nog de mooiste:

Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2005
  6. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    De grafix worden bij de volgende generatie denk ik niet meer een goedkoops punt.
    die van de xbox360 zijn al geweldig en ook al wordt de PS3 sterker, je moet ook ontwikkelaars vinden die al die tijd er in willen steken om de details aan te brengen.
    Dan zullen er maar een paar spellen zijn die alle power er uit halen en de rest op halve kracht werken. Je ziet dit ook bij de huidige generatie, hoeveel procent van de spellen gebruikt alles wat de xbox in huis heeft 8)??

Als die xbox360 echt zo handig te programmeren is heeft microsoft er wel een troef bij.

7. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals al vaak gezegd, zullen de PS3 en Xbox360 waarschijnlijk gelijk liggen. Maar dat de PC gaat verminderen :confused: Uh, this namelijk zo dat je een console niet kan upgraden en een PC wel. :) Toen de Xbox uitkwam had die ook betere graphics dan de PC, na een paar maanden was dat (helaas) weer veranderd wanwege het feit dat je je PC kan upgraden (nieuw grafische kaart bv). Ik kijk wel erg naar de Cell chip uit, als ze er 'miljarden' in hebben gestoken, dan verwachten we natuurlijk ook een vette console toch? :) Ik denk dat ik de PS3 en de Xbox360 probeer te halen (voor zover ik dat kan betalen natuurlijk :+ ), ze hebben allebei wel stoere dingen.

8. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De ps3 wordt alleen krachtiger als ze die cell chip goed weten te tweaken en dat hij stabiel loopt. Want hier waren in het verleden nogal wat problemen mee. Maar als ze het idd voor elkaar krijgen om dat ding stabiel te laten lopen wordt het een heel snel machientje. Ach ja we zien wel he. Maar ik denk dat hij zowieso duurder gaat worden dan de xbox360.

9. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    die bovenste plaatjes zijn hopelijk nep ja. :p ze zien er echt nie uit, en de controller al helemaal nie!

10. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Morgen krijgen we de ps3 te zien bij de pres release van sony. Alleen weet ik niet hoe laat hij begint, weet iemand dit?

11. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    huh? wat is je bron dan? :confused:

12. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou cool zijn als dat zo is ik hoop ook met een hoop gamefootage dan.

13. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat morgen de press release is van sony en microsoft.Daarin laten ze VEEL MEER info los dan we konden zien op MTV en internet. Een soort pre info evenement. Die van sony is een half uur eerder dan die van microsoft, is al best lang bekend.

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand dit al gezien? Stond op gamer.nl
    Vond 't wel grappig. Sony begint dus al met een klein antwoordje op de 'presentatie' van Xbox360.

15. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Jip had ze al gezien. Ik ben echt benieuwd naar de ps3. NIet dat ik het ga kopen. Want games en online functie op xbox spreken mij meer aan. MAar dat haalt mijn enthusiasme niet weg voor Ps3 en NRevolution.

16. JeePee

JeePee Guest

Die tekens op het groene bushokje staan ook op het stuurwiel van logitech. (driving force GT:cool:

17. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Het zijn gewoon delen van de iconen van de knoppen op de PS controller.

18. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    qua games ga ik toch voor de 360..

19. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Monday, May 16 -- 3:00pm: Sony Press Conf.
    Monday, May 16 -- 7:30pm: Microsoft Press Conf. at Xbox.com
    Tuesday, May 17 -- 9:00am: Nintendo Press Conf. (LIVE!)

Okde dan, we kunnen dus alles verwachten van ps3 om 3 uur smorgens nederlandse tijd. Het is 12 tijdsverschil met de westkust, dacht ik dan.

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hmm, ik dacht westkust eerder een uur of 8 a 9 en de oostkust een uur of 6 verschil.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina