1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Sony playstation 3!

Discussie in 'Games' gestart door boss, 14 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de Playstation 3 inderdaad een stukje sneller zal worden dan de xbox360. Hoewel ik absoluut niet weet wat die cell-technologie nu precies inhoudt, heeft het veel potentieel, en dat trekt mensen natuurlijk wel aan. En toch denk ik niet dat de xbox nu meteen onderschat moet worden wat betreft rekenkracht. Als dat ding Unreal 3 aankan, dan is het voor mij al genoeg wat betreft graphics. Wat ik dan uiteindelijk belangrijker vind is ook het on-line gebeuren, en dat is iets van MS echt wel onder de knie heeft. Tel daarbij ook nog eens op dat mijn favoriete developers (Rare/Bungie) bij Microsoft zitten en ik echt niet zit te wachten op Final Fantasy deel 20, en dan is de beslissing voor mij al snel genomen eigenlijk.

Uiteindelijk komt het er denk ik op aan voor welke console het makkelijkst te programmeren is. (En dat heeft de Nintendo 64 uiteindelijk een beetje genekt dacht ik?)

De toekomst zal het leren, het zijn sowieso 2 prachtige apparaten, dat staat vast. _0/

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als je na de specs kijkt is de PS3 vele malen sneller dan de Xbox360.
    De Cell-chip bestaat weer uit 4 Cpu's met elk een snelheid van 5,2 GHZ.
    Daarbij het nieuwste XDR-geheugen van Samsung.

De hoeveelheid data dat verwerkd moet worden is gigantisch en ik vraag me af hoe Sony dit gaat oplossen.
    Een normale Dvd-speler kon deze data nooit leveren , het moet wel ondersteund worden door een groot geheugen of hardeschijf.

Een consol kan nog zo snel zijn , maar als de softwareontwikkelaar niet met de hardware kan omgaan zal het één grote flop worden !!!

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    De game ontwikkelaars gaan juist wel makkelijker games kunnen ontwikkelen voor de ps3, die "cell" technologie maakt het makkelijker. (ps: die "cell" technologie wordt niet alleen bij ps3 toegepast, gaat na verloop van tijd nog met andere dingen toegepast worden). Bij ps2 was het behoorlijk moeilijk om het onder de knie te krijgen om er een game voor te maken,maar het is al lang bekend dat dat bij ps3 niet het geval is.

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Nog 1 uurtje en we weten meer !!!!!

Monday, May 16 -- 3:00pm: Sony Press Conf.

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    :)inderdaad, kan niet wachten:D

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Plaat van PS 3 op google.

7. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Welke site heeft denk je het eerst de specs al? Mischien wordt er dan mischien wel een www.playstation3.com gelanceerd net als bij xbox360!

8. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik zie zo al dat dat ding zuigt. 8)

Ontopic:Ik vraag me af welke games ervoor geshowed gaan worden als die al geshowed zullen worden op die persconferentie.
    Maar zal vast wel naast een hoop cijfers en feiten natuurlijk.(denkt terug aan vorig jaar)

9. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst had ik gewoon geen intresse in de PS3, maar nu ik een PSP heb gaan die misschien wel hele goede vriendjes worden...

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Rikkel plaatste het al al bij de geruchten, maar ik mag toch aannemen dat deze update op gamespot een feitje is:

//edit: link

//edit2: toevoeging! [update 4]:

The RSX is more powerful than two GeForce 6800 ultras, which would cost rough $1000 if bought today.

:|

Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  11. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    Currently, a realtime demo of the Unreal 3 engine is being shown, running from a PS3.

Phil Harrison has just stated that there will be "an amazing surprise at the end of the show".

12. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    De PS3:
    [plaatje]http://www.jaygoland.com/anothercastle/ps3-2.jpg[/plaatje]

Voorkant:
    [plaatje]http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/614/614619/e3-2005-ps3-official-20050516044919575.jpg[/plaatje]

achterkant:
    [plaatje]http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/614/614619/e3-2005-ps3-official-20050516044918778.jpg[/plaatje]

Zijkanten:
    [plaatje]http://tomper.srv.hu/ps3-3.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://www.scei.co.jp/corporate/release/img/050517a.jpg[/plaatje]

Bovenkant:

De Specs: Klikkk

Update:
    May 16, 2005 - We don't know much, but Sony promises that "Grand Theft Auto Next" will be a PS3 launch title.

De PS3 Controller (oftewel de Next-gen Boomerang, volgens het playstation forum):
    [plaatje]http://img68.echo.cx/img68/7107/050517i6hv.jpg[/plaatje]

[plaatje]http://img191.echo.cx/img191/3848/e32005ps3official2005051605324.jpg[/plaatje]

Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  13. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, hij is wel strak. Ik vind de 360 mooi maar deze is nog veel mooier. Nou alleen de prijs nog

14. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    wow props voor de console en de ongelovelijke specs...

maar die controller is gewoon down right HIDEOUS... Die kan gewoon niet echt zijn... alhoewel de ps/ps2 controller was ook niet all that...

15. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is bevestigd door IGN en andere sites (kijk Post hierboven).

16. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    i see...

klopt die alhoewel toch, hehe ^^

maar even serieus die controller ziet er wel afschuwelijk uit, maar hij zal vast wel lekker spelen (otherwise it wouldn't make sence toch :))

tja... de keuze tussen de ps3 en xbox 360 gaat toch een stuk moeilijker worden dan ik had verwacht... waarom moet sony toch zo moeilijk doen!!! :+

17. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Muhaha, vage controller. Ff kijken of tie ook terugkomt als je hem weggooit.

Maar ben benieuwd hoe die in de hand gaat liggen.

18. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    die cgno pic doet het niet meer btw...

Edit: hmm heel cgno.com doet het niet meer...

19. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Zoek de verschillen..

Mislukt design in mijn ogen, zowel controller als console zelf. Specs vallen ook tegen aangezien hij 6-10 maanden later uitkomt. Verschil tussen graphics zal miniem zijn, zeker aangezien 360 2nd/3rd gen games versus 1st gen PS3 games.

Nee, ik ben niet geheel objectief.

20. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina