1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Sony playstation 3!

Discussie in 'Games' gestart door boss, 14 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    lul ze doen het wel gewoon link geven en niet tussen tags zetten...

maar het zijn filmpje screens dus zegt niet veel, good looking non the less though...

edit: anders doe ik het wel voor je (i love maxthon :))

[url]http://img202.echo.cx/my.php?image=killzone017ct.jpg[/url]

[url]http://img202.echo.cx/my.php?image=killzone027wv.jpg[/url]

hmm te laat 8)

Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  2. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    hehe het is een beetje druk op de cgno site, hij gaat nu om de 2 minuten 3 minuten offline 8)

Weer een Killzone Screen:

3. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    hehe someone forgot to pay his bills 8)

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    kijk dat zijn indrukwekkende screens

5. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    bron

hmmm... ik denk dat ik het al wel weet :+

6. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn laatste post vannacht :cool:

paar screens van PS3 Games:

Devil May Cry 4:

WarHawk:

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Damn!!!!! Die ps3 ziet er strak uit, niet normaal!!!!
    Nog wat nederlandse info(wisten jullie wel al,ma kom):
    Dinsdag 17 mei 2005 | Sony Computer Entertainment America heeft vandaag tijdens de Sony E3-presentatie de PlayStation 3 voor 2006 aangekondigd. Hoofd van Sony Computer Entertainment, Ken Kutaragi kondigde de PlayStation 3 aan als de “Super computer voor super entertainment”.

De PlayStation 3 zal gebruik gaan maken van Blu-Ray discs. Daarnaast zal de PlayStation 3 CD-ROM, CDR+W, DVD, DVD-ROM, DVD-R en DVD+R ondersteunen. Een Memory Stick Duo, SD en flash-geheugenkaart kan ook in de PlayStation 3 gestopt worden. Als laatste is het ook nog mogelijk een HDD op de PlayStation 3 aan te sluiten.

De PlayStation 3 ondersteunt maximaal zeven Bluetooth-controllers en bevat daarnaast zes USB-ingangen (vier voor, twee achter). Zoals verwacht draait de PlayStation 3 op de Cell processor van 3.2 Ghz. Sony liet verder weten dat er 2.18 teraflops, 265MB XDR aan main RAM op 3.2 Ghz en 256MB aan GDDR VRAM op 700mhz in de PlayStation 3 zal zitten. De grafische chip van de PlayStation 3 heet RSX “Reality Synthesizer” en is gebaseerd op Nvidia-technologie.

Naast een spelcomputer zal de PlayStation 3 ook een groot aantal multimedia mogelijkheden bevatten zoals video chat, internettoegang, digitale audio en video en het is mogelijk digitale foto’s te bekijken. Verwacht deze nacht nog meer informatie over de PlayStation 3 en de andere getoonde zaken tijdens de persconferentie. - Remco Greeve

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Fuck man, ik heb juist op gamespot.com filmpjes gezien van een paar ps3 games, hoe f*ck*ng sjiek zijn die games wel niet???!! Bij gt5 zie je meer dan 20 auto's op de track, die piststop is apnormaal,... en killzone 2!!! wtf?? Zoiets heb ik nog nooit gezien(tot nu toe). Al die actie, en die omgeving,wow!!?? Echt enorm sjiek, super gewoon, ik kan niet meer wachten!!!!!
    ==>Dus ga naar gamespot, registreer u gratis, en kijk naar die filmpjes!!!

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221

Ik vindt hem nogal lelijk :confused: vooral die controller idd.

Specs zijn ongeveer het zelfde als voor de 360 (af en toe iets hoger). Ik ga toch voor de 360 _O_ xb live...

10. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Ps3 is 2 x zo sterk als de 360

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Tlijkt wel de zelfde machine maar dan in een ander hoesje. Beetje rondere vormen i.p.v. Recht vormen. Die controller lijkt me echt helemaal bagger, net zo croissaintje :+. Maarja we zullen zien wat beter word.

12. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    specs zien er goed uit, maar die controller is echt lelijk!

13. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb zo het vermoeden dat het verschil tussen de grahpics van de PS3 en de xbox 360 weinig gaat verschillen.

14. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan de ps3 nou sterker zijn dan de 360?

512mb tegen 3 X 3,2 Ghz.?

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Denk dat prestaties ook wel aan elkaar gewaagd zijn. De een heeft dit iets beter, de ander dat.
    En dan is het nog wat de games eruit halen.
    PS2, GameCube en Xbox zijn zo nu en dan ook aan elkaar gewaagd, ondanks verschillende hardware.

16. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet lullig doen maar er zit wel degelijk verschil in hardware/specs...Xbox 360 kan maar 1080i aan terwijl PS3 1080p aan. Dat is 2x mooiere beeld opbouw dan moet de PS3 toch meer power aan boord hebben. Tevens kan de PS3 2 van die beedschermen aansturen.

Vooral door de hogere "bandbreedte" tussen geheugen, processor en videokaart maakt de PS3 zich sneller. Meer bandbreedte is meer berekeningen die zich kunnen verplaatsen... Zie het als een snelweg met 5 stroken ipv van een snelweg met maar bijvoorbeeld 2. :)

Waar ik mijn vragentekens bij zet met de PS3 is de 3x Gigabit ethernet poorten. Waar willen ze die voor gaan gebruiken? Word de PS3 misschien een (wireless) router?

17. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ja maar ik denk dat het grafische verschil nu nog kleiner gaat worden als bij de PS2 generatie

18. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  19. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die killzone filmpje op die presentatie was erg indrukwekkend die ene racegame met al die crashes ook en natuurlijk die final fantasy 7 techdemo. _O_ _O_ _O_

20. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Indrukwekkend ja, maar niet ingame en waarschijnlijk niet eens in-engine. Gewoon een CGI filmpje om iedereen te hypen en doen geloven dat PS3 echt zulke graphics zal kunnen toveren op je beeldscherm. Zelfde verhaal met de PS2 vijf jaar geleden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina