volgens vergelijkingen is de PS3 iets sterker dan de 360 (zie in het forum Algemeen-> XBox 2 vs PS3 voor die lijst). Maar we hebben natuurlijk nog niet veel gezien om het te vergelijken, dus het wordt de komende dagen afwachten.
Ik heb een vraag: De ps3 gaat bluray dvdtjes, daar kan 54 gig op en vriend zegt dat daar 40 gig van gaat worden gbruikt, maar ik geloof daar geen zak van.... Want wrom zou xbox dan geen bluray nemen als alles zo groot wordt? Hij wil niet zeggen waar hij de info vandaan heeft, maar als iemand meer weet, gaak ff een wedje leggen.
Niet super lelijk ding, maar vind die inham het hele ontwerp verpesten. Mooi gestroomlijnd, en dan ineens een hap eruit... erg jammer. Ze hadden er een klepje voor moeten doen ofzo. Jammer jammer Die witte ziet er wel strak uit opzich.. stomme inham baaah, maakt em cheap
NET VAN TWEAKERS.NET OPGEVIST: DE ONTHULLING VAN DE PS3 http://www.tweakers.net/nieuws/37346?t=1116337153
Dit is een screen van GT5... Maar... als je goed kijkt zie je op het pak van dat mannetje (op zijn borst) Grand Turismo 4 staan!
Klopt omdat dit nog op de oude enigine draait geloof ik. Het is dus een aangepaste versie van de GT4 engine
Welke is beter Xbox 360 of PS3? I think it's the Xbox 360 Let me explain: In eerste instantie heeft een xbox360 cpu 3 cores, elke core heeft 3.2 ghz, 1.25 ghz van de xbox cpu core van de xbox is te vergelijken met p4 3.2 ghz, oftewel de xbox cpu heeft een vergelijking met een 24 ghz cpu, bij de ps3 is dat ''maar'' ongeveer 13 ghz... Xbox pwned. nu de gpu de ps3 gpu heeft inderdaad meer 50 mhz core, maar dat zegt vrijwel... NIX! De xbox heeft 10 mb embedded ram in zijn video geheugen, en dat is TYFUS veel, en dat is rete snel en zorgt voor graphiks die werkelijkheid waar maken op een console! En de ps3 moet dan vrijwel geshared zijn met de cpu. I can tell you one thing Xbox 360 pwns.
Kijk maar eens naar dat linker mannetje op die gt5 screen. Er staat toch duidelijk Gran Turismo 4 op zn pak, klopt dat dan wel?
Heb jij wel verstand van hardware? Vooral die vergelijking van de processor... er klopt echt totaal niks van jouw gebrabbel. _0/
Nou ik ken geen CGI filmpje dat zich in een gunview afspeeld ik denk toch echt dat dit ingame is. Als die techdemo van final fantasy 7 mogelijk zou zijn,die grafisch niet aan adv children onderdoet zou dit ook best mogelijk zijn. Natuurlijk weet ik dit niet zeker maar ik denk het wel zelfs al is het een CGI filmpje dan is het erg spectaculair voor een CGI filmpje. Maar ja we zullen het zelf zien he als blijkt dat het ingame is ben ik erg blij en als blijkt dat het niet ingame is ben ik nog steeds heel blij.
Ter verduidelijking dan maar he. Anyways, ik vind de PS3 (de console zelf) er strak uitzien. Een erg mooi design. Alleen die controller, ik denk dat dat flink wennen wordt met vasthouden, misschien ook niet en blijkt het straks dat het weer superlekker speelt. Afwachten dus op berichten uit L.A. als ie daar speelbaar is (?).
Eerst zien dan geloven. Wil eerst wel echt een ps3 zien lopen met die games, heb nu echt het idee dat sommige filmpjes gewoon pre rendred zijn etc ipv real time. We wachten af.
Wat is er lelijk aan dan? (als je de neus van de BAR wegdenkt ) btw: er staat onder: "work in progress"