[PC] Sony playstation 3!

Discussie in 'Games' gestart door boss, 14 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ben geen racefan, maar wel graphics-geil en als ik die plaat bekijk vind ik het er mooi uitzien.. Achtergrond kan wat beter, maar het is een wip:). Vooral de banden zijn erg mooi gedaan.

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben je scheel ofzo? Ja, als ik de bril van me oma op zet zie ik ook heel wazig :{

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Heb je ook de trailer bij dat plaatje gezien, en waar dat plaatje dus van afkomstig is? die is gewoon lachwekkend, die auto's stuiteren werkelijk gewoon over het asfalt, 1 van de mindere trailers. :p De pitcrew zag er wel mooi uit, maar die auto's hahaha....sorrie hoor maar ik schoot echt in de lach van die trailer, het leek wipeout wel, onrealistisch gewoon.

4. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie prima hoor, het is mijn mening dat het er niet zo heel mooi uit ziet. Het is "work in process" dus easy dudes. het kan dus wel wat beter. Ik heb wel mooier gezien. Ennuuh BAR kan ermee door.

5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    PS3 is sterker, maar de 360 is 'diverser' en makkerlijker om voor te programmeren. Als ik het goed begrepen heb. Het verschil in graphics zal niet enorm zijn.

Ik denk dat ik deze generatie voor twee consoles ga, Killzone, GT5 en de rest zullen lang niet zo mooi eruitzien als op de renders, maar ik kan de verleiding waarschijnlijk toch niet weerstaan om de PS3 ook te kopen. :)

6. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag geen next gen console halen van mij pa en ik ben 18 :'-(
    Maar ik ga dan maar voor een handheld :cool:

7. Robertione

Robertione Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zal waarschijnlijk niet zo goed op de centen kunnen letten :)

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Toen ik vlak voordat ik naar m'n werk moest nog even snel had gezocht naar de officiele pics van de PS3, moest ik me in eerste instantie toch nog even achter de oren krabben. Ik was eerst nog niet echt gecharmeerd van het design, maar nu ik alles een beetje op me heb laten inwerken ben ik helemaal om. Met name die zwarte versie vind ik er zeer stylish uitzien :cool:

btw: waarom valt iedereen nu toch ineens over Sony voor het laten zien van een techdemo van Killzone 2? Bij Gears of War voor de Xbox is dit toch ook, maar dan is het blijkbaar ineens geen probleem :{

9. TheWalrus

TheWalrus Guest

Dan zit er iets goud fout in jullie verhouding ;)

10. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Uhm ik weet wel waarom, omdat Sony op het Unreal Engine 3 filmpje na nog haast niks in game heeft laten zien, en mensen weten onderhand wel dat "filmpjes" er mooi uit kunnen zien(dat was namelijk afgelopen generatie ook al zo), maar dat het ingame je erg kan teleurstellen, dat is het commentaar op dat filmpje. En Gears Of War is weldegelijk in game, de nieuwe trailer al gekeken? daar zie je namelijk toch echt ingame. Voor de rest niks meer dan lof voor dat filmpje van Killzone 2. :)

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dan zou ik als ik jouw was toch maar even kijken op www.gametrailers.com, staan genoeg PS3 filmpjes. En waarom is het dan allemaal niet ingame? Omdat het mooi is? Slaat nergens op, het kan allemaal makkelijk ingame zijn. Lijkt me niet dat Sony alleen maar gerenderde filmpjes laat zien, dat kunnen ze niet maken. Zo kan ik trouwens ook van aardig wat 360 games zeggen dat ze niet ingame zijn. Slaat op netzo veel als meerdere mensen over de PS3 games zeggen. In PGR3 zie je bevoorbeeld ook geen hud, maar dat vinden jullie dan wel allemaal ingame.
    We weten pas of alles ingame is als er mensen zijn die het werkelijk hebben gespeeld.
    Tot nu toe slaat het allemaal nergens op, geniet nou maar van de games en de systemen, i.p.v. te gaan touwtrekken of het ingame is of niet. Mij lijkt alles in ieder geval toch wel ingame.
    Ik weet 1 ding wel, die PS3 komt op mijn kamer te staan, twijfel alleen nog over de kleur.

Wat een waanzinnig ding! _O_

12. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Ow duz... :cool:

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Die ps3 is gewoon bom met een harde kern, dat alles rondom zich zal wegblazen!

14. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel

Vind ik ook, maar hij is de baas en ik woon nog bij hem thuis.

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
  16. BIG TIM

BIG TIM StRiP It GiRL

Leuk Bevonden:
    0
  17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als ik al een nieuwe console ga kopen (kans is vrij klein) hangt het ervanaf wat er voor spellen op het ding verschijnen. En met name de Japanse RPG's ala Final Fantasy. Oblivion komt op ze allebij uit dus dat is geen punt.

18. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Killzone 2 was allemaal CG, oftewel 'computer generated'. Dus niet ingame dus hoogstonwaarschijnlijk hoe het spel er uit zal gaan zien. Zonde dat iedereen zonder verstand er wederom intrapt en al direct Sony tot eigenaar van het universum verklaard.

Bron is een interview met de makers op de televisie zender G4TV (in Amerika). Ze zeiden te "hopen" dat ze dat niveau zouden kunnen bereiken.. Klinkt allemaal erg bekend in de oren.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ook al zou het CG zijn, dat neemt niet weg dat de PS3 krachtiger is dan de xbox360 en mooiere graphics zal produceren. Nogmaals de PS3 kan deze graphics aan, kijk bv. maar naar Unreal 3.
    Valt me wel opeens op dat de mensen die altijd liepen te bleren dat de xbox krachtiger en beter was dan de PS2, lopen nou te zeggen dat graphics niks uitmaken en maken alle beelden van een PS3 game uit voor CG.
    Beetje triest!

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, bij de ps2 en xbox heeft in mijn ogen de ps2 de meeste betere games,... Maar de xbox is krachtiger,en live is enorm! Maar nu met de ps3 kunnen ze al niet meer zeggen dat hun console krachtiger, want de ps3 is de krachtigste,duh!En de ps3 zal ook een goed uitgewerkte online mogelijkheid hebben(online games wordt meer en meer, groter en groter natuurlijk...)
    En qua games, denk ik persoonlijk dat xbox 360 er een stuk meer betere zullen hebben dan de xbox, maar meer dan ps3,dat wel niet, het blijft de oppermachtige sony waar ze het tegen hebben, Sony zelf heeft al zoveel goede ontwikkelaars, en zoveel third party ontwikkelaars die hen altijd al gesteund hebben, en blijven steune, waaronder veel exclusieve games!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina