1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Sony playstation 3!

Discussie in 'Games' gestart door boss, 14 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Hoewel dat verschil in de praktijk meestal weer te verwaarlozen is. Kijk maar naar het verschil tussen huidige spellen die allebij op de ps2 en op de xbox zijn verschenen. ;)
    Overigens nijg ik ook het meeste naar een ps3 (als ik er eentje ga kopen heet dat).

2. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind grafisch het verschil tussen de ps2 en de xbox bij enkele spellen nogal groot hoor. En ik denk dat het verschil tussen de PS3 en de Xbox enorm zal zijn. Waar de PS3 gewoon freakishly realistische graphics gaat krijgen, wordt de xbox360 gewoon hetzelfde als de huidige pc's grafisch gezien. Bij dat ourcolony filmpje zeiden ze ook: We hebben het beste van dit moment getweakt en in elkaar geperst in een (lelijk, mijn mening :)) doosje. De PS3 pakt het heel anders aan door special CEL te ontwikkelen.

Het is natuurlijk afwachten maar ik verwacht dat het bovenstaande zal gebeuren. En aangezien graphics geil ben zit er een kans in dat ik de xbox360 laat liggen.

3. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook graphics geil :D

maar hoezo wordt die ps3 dan zoveel mooier misschien
    Dat begrijp ik niet helemaal
    wat Graphics van nu op pc
    hoe wil ps3 dat overtreffen :confused:

4. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Proxi check de press conference van Sony maar :). Het schijnt te zijn dat de ps3 gewoon vele malen sterker wordt dan de xbox360. Hun press conference was dan ook een stuk indrukwekkender dan die van microsoft vond ik :). Maargoed enjoy: http://www.gamespot.com/e3/e3live.html

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Om crossposten te voorkomen worden jullie verzocht om in het E3 wisselforum verder te gaan.
    Daar zijn nu al meerdere threads over de PS3 waar de onderwerpen goed zijn verspreid.

-Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina