1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony PSP - Deel 1

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 4 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kwam zojuist een leuke aanbieding voor de PSP tegen.
    Als je nu Field Commander koopt (voor €49.99), dan krijg je daar gratis de RPG Astonishia Story bij.
    Je krijgt dus eigenlijk 2 games voor de prijs van een.

Is trouwens een leuk spel Field Commander. Zag hem een tijdje terug bij Gamekings. Het is een hele leuk turn-based strategy game.

Hier is wat informatie te vinden en tevens staan er reviews van de game:
    klik.

2. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag inmiddels Field Commander (Promo) binnen gekregen. Ziet er goed uit... vanavond maar eens uitgebreid spelen. :D

Die Astonishia Story mag je idd er wel gratis er bij krijgen. De game word niet al te goed ontvangen bij veel magazines en sites.

3. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    gasten ik heb een probleem, groot probleem:

in oktober ben ik jarig komt de wii uit , maar de psp is er ook al.
    nu is mijn vraag wat zou ik het beste nemen .

ik zit hier eigenlijk mee

-tijdens lange vliegtuig/auto ritten o.a. zuid frankrijk zou ik graag een psp willen.

-omdat de wii een evolutionair ding is (zegt pu ) lijkt dat me ook wel mooi om iets anders te hebben dan xbox 360.

-je kan op psp films kijken , dus tijdens onderweg is het denk wel chill

-uhh nog iets? :p

mensen laat jullie mening/reactie/commentaar los 8)

Laatst bewerkt: 21 jul 2006
  4. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah PSP is eigelijk niet te vergelijken met een Wii. Zet zelf eens de + en - op een rij en maak zelf een beslissing. Het is echt appels met peren vergelijken.

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm, het duurt ongeveer nog 3 maanden voordat de Wii uitkomt.
    Al ga je nou een baantje zoeken voor in de week, je spaart zo hard mogelijk. Verkoopt dingen die je niet meer nodig hebt 2dehands op bijvoorbeeld Marktplaats etc. Misschien dat je dan genoeg geld hebt? :)

En misschien verkoop je eventueel wat Xbox1 of Xbox 360 spellen.

6. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Tjah, zit je veel in de auto/trein? En niet meer dan een uur of 3? En wil je graag films kijken, ga dan voor de PSP. Wil je ene nieuwe console onder je TV ga daar dan voor :)

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, het is inderdaad geen top spel.
    Maar Field Commander is sowiezo een tof spel. Is wel leuk dat je Astonishia Story er dan bij krijgt.

Ze hadden beter GTA LCS erbij kunnen geven. :cool:

8. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    ja ik ga denk hetzelfde doen als Z3R0-P4R4DOX al me troep verkopen o.a.

-xbox 1 met +20 spellen
    -PSone met +60 spellen
    -gameboy collor met + 4 spellen
    -guide boek van halo 2
    -paar 360 games
    ik weet niet hoeveel spellen ik er voor heb daarom + maar wel meer dan dat :+

9. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    w00t!!! ik heb mijn xbox verkocht en heb genoeg geld voor een psp!! w00t! :D

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Sony over het heden en toekomst van PSP

Tijdens de Amerikaanse ComicCon heeft Sony uitgebreid verteld over de plannen voor de PSP en hoe de handheld er nu voorstaat. Bij dezen een korte samenvatting.

Zo vertelde men tijdens de speciale presentatie genaamd ‘PSP University’ dat er inmiddels 120 spellen te koop zijn voor de handheld. Het plan is om dit aantal voor het eind van dit jaar uitgebeid te hebben tot dik 200 games.

Over de UMD films vertelde Sony dat er inmiddels dik 350 titels verkrijgbaar zijn. Geruchten dat men gestopt zou zijn met het maken van nieuwe films werden daarbij ontkracht. Sony liet namelijk weten dat er nog een groot aantal UMD films in productie is.

Vol trots presenteerde men daarbij dat er van de PSP in de VS tot nu toe een miljoen eenheden meer verkocht zijn dan van de Nintendo DS. Wel moest de woordvoerder toegeven dat de DS Lite hard op weg is dit gat dicht te trekken.

Verder is Sony bezig om voor meer downloadbare video’s te zorgen. Probleem is dat men eerst een betere kopieerbeveiliging op poten wil zetten, waardoor dit waarschijnlijk nog even zal duren. De nieuwste firmware upgrade laat minder lang op zich wachten; versie 2.80 moet als het goed is donderdag verschijnen.

Ook liet men weten dat het mogelijk is dat de PSP in de toekomst op sommige punten aangepast wordt. Hierbij moet gedacht worden aan de ingebouwde speaker en de analoge stick. De vierpuntstoets ligt buiten het gevarengebied, die blijft voorlopig hetzelfde.

De tekstinvoer zal eveneens niet veranderd worden. Browsen via de ingebouwde webbrowser zul je dus gewoon met de toetsen moeten blijven doen, Sony liet namelijk weten dat men niet van plan is een toetsenbord(je) te maken. Al laat zij wel de mogelijkheid open voor andere bedrijven om dit te doen natuurlijk.

Tot slot is een aantal plannen nogmaals bevestigd. Zo zal de PSP tevens als een soort afstandbediening voor de PS3 gaan fungeren, en zijn de ontwikkeling van de PSP camera en de mogelijkheid PS games te spelen op de handheld hard op weg.

bron: www.gamez.nl

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Durven ze de cijfers van Japan niet ook ff te geven? :+ :D

12. 9Huntelaar9

9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje, wie hier heeft Virtua Tennis World Tour?
    is het wat? speelt het lekker, leuk, etc.
    P.S. ik wil een 2 gig memory sticky kopen, maar kunnen alleen die van Sony erin???

Laatst bewerkt: 24 jul 2006
  13. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    VTWT is cker een intressante game vooral nu hij ook lekker geprijst is. Ik was geen tennis fan maar ik heb me behoorlijk goed er mee vermaakt. :D

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Elke Memory Pro Duo stick kan erin dus bijv. ook die van Sandisk

15. 9Huntelaar9

9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

Leuk Bevonden:
    0
    @ BeZaX en @ Tim NL thanx_O_
    ik ga ze vanmiddag halen

16. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga vandaag of morgen een psp giga value pakket halen :cool:

17. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Welkom alvast als nieuwe PSP gebruiker. Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust. :D

18. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    wicked kan je de link van die .mp4 resizer geven?
    en denk je dat ik aan tales of eternia en/of dbz shin budokai genoeg heb voor 2 wekeN ?

19. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    PSP Video 9 bedoel je? http://www.pspvideo9.com

Met ToE ben je cker de nodige uurtjes zoet als je de game te minste aanspreekt. Me broertje is er niet achter weg te slaan. DBZ is ook een zeer vermakelijke fighter. Ik vond de moeilijkheidsgraad aan de iets makkelijke kant. Ben je fan ervan dan zul je helemaal goed smullen er van volgens mij.

Verder kun je nog wel de demo's van Loco Roco (EU) en Sudoku (JAP) downloaden zodat je nog wat meer afwisseling hebt. Verder zit er donderdag waarschijnelijk nog een nieuwe FW en demo (World Tour Soccer 2) aan te komen volgens de geruchten. Dus dat zit wel snor als je op vakantie gaat. :D

20. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dus volgens jou zal ik for ToE gaan hoe denken andere mensen hierover?
    ik denk dat ik ze niet allebij koop:mad:
    Mischien ook wel :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina