1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony PSP - Deel 1

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 4 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
  2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Jep, alle film bestanden in een map :)

3. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ja hij werkt all

south park movie ftw _O/

4. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Bezax: Noem eens wat leuke PSP titels, zodat ik wat kan gaan kopen :cool:

5. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    LocoRoco - Waarschijnelijk heb je hem al anders moet je hem echt halen!

Me & My Katamari - Lekker vaag maar zeer grappig. Je wilt maar meer en meer rollen. Besturing moet je eerst wel even onder de knie krijgen.

Tekken (Nog niet uit in de EU) - Overtreft alle verwachtingen. Mega lekkere game.

Untold Legends 2 - Hou je van dit soort games dan moet je deze echt halen. Deel 1 was toch maar deel 2 is nog veel vetter.

Moet je nog meer en in welke genre/prijsklasse zoek je?

Firmware 2.80 is vandaag uit (netwerk bijwerken functie gebruiken).... WTS2 demo is nog nergens te bekennen, maar je kunt wel een andere vage demo downloaden van de japanse site.

http://www.jp.playstation.com/scej/title/tama-run/dl/trial_dl3_pc_c.html

Laatst bewerkt door een moderator: 27 jul 2006
  6. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    :| ik ga vandaag nog ff wat media op mijn psp zetten bevalt me goed :cool:

7. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Dragonball Shin Budokai echt te vet gewoon, dus die richting. Ook ToE vink wel weer leuk (kwam eerst neit verder, vandaar). GTA viel mij vies tegen en verveelde erg snel. PoP vink ook wel een leuke game.

LocoRoco en Me and my Katamari lijkt mij vrij snel vervelen. Die demo van LocoRoco was even leuk, maar het was te eentonig en je moest te veel het zelfde doen. Me and my Katamari ken ik niet, is die EU?

8. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij is uit in de EU dacht ik :D

9. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de katamari video review gezien en het lijkt me echt super eentonig. Maar ik wil gewoon een PSP game erbij hebben. Help 8)

10. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
  11. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    DSB... Vond je die niet mega simpel? Die heb ik echte bijna op een volle accu in 1 keer uitgespeeld. Vond het een beetje een teleurstelling toen.

ToE is idd erg vet. GTA daar in tegen heeft mij ook niet weten te boeien. Snap niet wat mensen zo leuk aan die game vonden, maar mij boeide het geen enkel moment. PoP te weinig gespeeld om daar een mening op te geven. Ik zit bij een stuk vast waar ik maar niet verder kom, ook dankzij de geweldige camera.

LocoRoco vond ik niet snel vervelen. Game blijft boeien omdat in elke level weer 1 of meerdere nieuwe elementen zijn verwerkt. Echt tof gedaan!

Maarja als rollen je ding niet is dan kun je beter LR en M&MK voorbij laten gaan. M&MK is idd ook EU. Al ligt hij in weinig winkels en word er geen zak aan gepromoot. Hij is gemaakt door Namco en EA geeft het uit, maar die zullen wel denken. Die nuchtige nerderlanders moeten er niks van hebben. Tis een echte lekkere weirdo japanse game waar je van moet houden. 8)

Naja de nieuwe Tekken is jou ding dan waarschijnelijk wel helemaal. Verder zijn er weinig (goede) figthers op dit moment op de PSP. Had je Syphon Filter al gehad? Importen van US kost echt geen niks. Voor onder de 40 euro heb je hem al op de deurmat liggen volgens mij.

Laatst bewerkt: 27 jul 2006
  12. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is Tekken een snelle goede fighter?

En Syphon filter, hoe werkt dat online?

13. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Lees even een paar reviews... Ik heb weinig zin om alles voor te kauwen. ;) Syphon Filter kan idd ook online al was ik daar niet zo kapot van omdat je van die apen hebt die over mijnen tegen aanplakken en dan ook bij respawn punten. Vooral de singleplayer is geweldig en multiplayer goed zolang je dus niet van die kleuters hebt.

Je speelt in kleine mappen waardoor er veel actie en behendigheid bij komt kijken. De besturing is pittig maar als je 1maal hem onder de knie hebt werkt het erg goed. Alleen in de heetst van de strijd wil je nog wel eens op rare combinatie's maken omdat de besturing niet is zoals je normaal gewend bent.

Tevens is er een soort rankingsysteem waardoor je steeds beter word en betere wapens/gadgets vrij speeld online. Hierdoor kun je ook herkennen paar personen of ze goed zijn of dat ze er niks van bakken. Opgepast dus.

Die laatste dingen zorgde ervoor dat mijn ervaring online niet zo heel geweldig was maar das voor iedereen natuurlijk anders. :) Ik hoor ook veel postieve geluiden. Ik had de game ook puur voor de singleplayer gehaald. Die is echt top! Je krijgt echt het gevoel dat je een consolegame speelt.

14. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt de EU versie O-)

EDIT: Miami Vice lijkt me ook wel een toffe game :9

Als je wilt weten waarom ik graag een PSP game erbij wil hebben, bij nedgame heb je 15% korting op alle psp games, dus is mooi meegenomen. Ook verveel ik me wel eens. :)

15. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    klinkt erg goed btw bezax of iemand anders die toe heeft uitgespeeld hoe lang deden jullie erover?

16. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Syphon Filter staat voor 24 augustus gepland. :)

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Free Record Shop heeft een leuke actie met UMD films => 3 halen, 2 betalen.
    Heb zelf vandaag Terminator en Terminator 3 gekocht en mag nu uit een bepaalde selectie UMD's een gratis film uitkiezen.

18. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Is die actie van Sony of van FRS zelf? Sony heeft ook zo'n actie met een flyer... die je moet opsturen om vervolgens een film te ontvangen.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wakker worden Wouter! _0/
    Staat er gelukkig ook niet op dat de actie van Sony is. |:- :lol:

Ja, is inderdaad de actie van Sony.

20. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand ervaring met Miami Vice en Socom (+headset en online!) En wat vind je van deze titels? Welke is beter (zowel multi als singelplayer.

Alvast bedankt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina