DSB... Vond je die niet mega simpel? Die heb ik echte bijna op een volle accu in 1 keer uitgespeeld. Vond het een beetje een teleurstelling toen.
ToE is idd erg vet. GTA daar in tegen heeft mij ook niet weten te boeien. Snap niet wat mensen zo leuk aan die game vonden, maar mij boeide het geen enkel moment. PoP te weinig gespeeld om daar een mening op te geven. Ik zit bij een stuk vast waar ik maar niet verder kom, ook dankzij de geweldige camera.
LocoRoco vond ik niet snel vervelen. Game blijft boeien omdat in elke level weer 1 of meerdere nieuwe elementen zijn verwerkt. Echt tof gedaan!
Maarja als rollen je ding niet is dan kun je beter LR en M&MK voorbij laten gaan. M&MK is idd ook EU. Al ligt hij in weinig winkels en word er geen zak aan gepromoot. Hij is gemaakt door Namco en EA geeft het uit, maar die zullen wel denken. Die nuchtige nerderlanders moeten er niks van hebben. Tis een echte lekkere weirdo japanse game waar je van moet houden.
Naja de nieuwe Tekken is jou ding dan waarschijnelijk wel helemaal. Verder zijn er weinig (goede) figthers op dit moment op de PSP. Had je Syphon Filter al gehad? Importen van US kost echt geen niks. Voor onder de 40 euro heb je hem al op de deurmat liggen volgens mij.
Laatst bewerkt: 27 jul 2006