1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony PSP - Deel 1

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 4 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil ik ook weten. Ik was ook een fan.

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze beide gehad :)

Mega Man Powered Up is een remake van de originele Mega Man 1 op de NES (de allereerste dus), hierin speel je dus de klassieke levels op de klassieke manier. Er is een Old Style Mode (de klassieke modus dus) en een New Style Mode waarin 2 extra levels en wat gesproken tekst aan is toegevoegd, evenals wat veranderingen in de gameplay. De game heeft een grafische make-over gekregen en ziet er ietwat kiddy uit, echter de klassieke gameplay is volledig intact gebleven t.o.v. het origineel. Aan dit spel is ook een Level Editor toegevoegd waarin je je eigen levels kunt ontwerpen en die vervolgens kunt delen met mede spelers all around the world.

Mega Man Maverick Hunter X is op zijn beurt ook weer een remake, maar dan van Mega Man X op de SNES. Ook dit spel heeft weer een grafische make-over gekregen, oogt een stuk volwassener dan Powered Up en biedt een aantal leuke anime filmpjes waarin het verhaal wat beter wordt uitgelegd. Naast de gewone verhaallijn waarin je met X (Mega Man) speelt, kun je het spel nog een keer spelen in de Vile Mode waarin je de rol van een bad guy aanneemt en het spel dus weer op een andere manier eindigt omdat je het vanuit een ander perspectief speelt. Deze Vile Mode wordt beschikbaar nadat je het spel 1 keer met X uitgespeeld hebt. Geen Level Editor in dit spel.

So far the mini-reviews....voor meer info verwijs ik je toch echt door naar GameSpot ofzo :+ 8)

Laatst bewerkt: 9 aug 2006
  3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Maar ist de moeite waard? ;) Voor een cijfer kan ik wel wat sites afgaan, maar cijfers zeggen me niet zoveel. Ze kraken metal gear acid ook af terwijl ik het een vet spel vond:)

Welke van de 2 zou je aanraden? Of gewoon alle 2 halen?

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik was een Mega Man fan uit hart en nieren....ik heb zo'n beetje alle Mega Man games wel gehad en gespeeld. Vanuit mijn perspectief zou ik dus zeggen dat alle Mega Man games de moeite waard zijn (tenminste, de side-scrollers dan), inclusief deze twee dus. Maar of dat ook voor jullie geldt, kan ik natuurlijk niet bepalen. Kzou zeggen probeer ze een keer uit :)

Laatst bewerkt: 9 aug 2006
  5. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^Speel de mega man games al vanaf deeltje 2.. tot die 3d crap uitkwam want die shit stonk behoorlijk. Old school shit wat ik vroeger altijd speelde was cool, geen crappy playstation 1 mega man games8)

Haal ze probably alle 2, bij videaogames.ca voor maar 22 pleuro per stuk:cool:

Btw iemand die hier nog mario draait op z'n psp? Heb m'n psp nooit geupdate dus heb nog versie 1,6:)

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mega Man X3 t/m X6 waren ook gewoon 2D side-scrollers en zijn allemaal op de PS1 uitgekomen....of had je het over Mega Man Legends ? Dat was idd wel 3D, en behoorlijk crap.

7. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Haha ja Mega man Legends, jeezus wat was dat een crap, heb sindsdien nooit meer een mega man game aangeraakt... ook omdat m'n oude nes graphics er een beetje crap uitzien op mn 82cm scherm:D Mega man 2 was m'n eerste mega man en nog steeds is dat de coolste, het einde was ook cool, over zo'n weide heen, tering das lang geleden. Moet nodig weer een mega man spel spelen:)

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Mega Man II was echt tof, tevens ook mijn eerste Mega Man game waarmee ik in aanraking kwam met de serie :)

9. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Mega Man, ken het alleen van de 'Roms' die ik heb gedownload en is idd heel leuk om te spelen, jammer dat de mega man collectie nooit in europa (nederland?) is uitgekomen! :mad:

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de GameCube kun je het spelen, mits je gebruik maakt van een Freeloader :)

11. DarkAlbino nl

DarkAlbino nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het volgende probleem heeft zich voorgedaan:
    Ik heb het spel Wipeout pure vorige maand in amerika gekocht. Nu ik weer thuis ben ging ik even naar de psp site voor downloads voor wipeout pure. Ik downloade ze allemaal maar geen van elke download staat in het spel verwerkt. Komt dit doordat het spel US versie is en de dowloads EU waren(waarschijnlijk)? Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt!

12. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    De demo van World Tour Soccer 2 is nou trouwens uit. Zag ik net, is best leuk. Potje Frankrijk - Italie :). Gratis te downloaden op www.yourpsp.com

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, daar ligt het waarschijnlijk aan. Gewoon even de US content downloaden dus :)

14. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Iemand ervaring met homebrew en emulators op z'n psp? Werkt dat een beetje? Wil eigenlijk wel wat mario games draaien op m'n psp:)

15. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar pspparty.nl, daar word er over gesproken.

16. DarkAlbino nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net per ongelijk mijn savegame van Ridgeracers verwijderd :mad: en nou zoek ik een savegame van iemand. Dus als je hem hebt uitgespeeld...GRAAG!

Alvast bedankt.

17. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Heb je de EU versie?

EU: Klikerdeklik
    US: Klikje de klik klak
    JAP: Klak klik de klikker de klak

Allemaal 100% :cool:

Laatst bewerkt: 11 aug 2006
  18. DarkAlbino nl

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt maar de links doen het niet goed....

Edit: ik registreer me even...dan doet hij het miss wel..

19. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. DarkAlbino nl

Leuk Bevonden:
    0
    het is gelukt, maar als ik hem op m'n psp zet dan staat er een icon van wipeout pure. En hij pakt de savegame zelf niet. Als ik het spel opstart moet ik gewoon new game doen en kan ik niks laden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina