1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony PSP - Deel 1

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 4 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    achja de diliemma's van het leven he :+
    mij persoonlijk kan het geen moer schelen, ik koop gewoon wat het goedkoopste is:) en als er geen prijs verschil is dan koop ik wel de zwarte, die past beter bij me kleding :+ (ik draag veel zwart)

Laatst bewerkt: 16 aug 2006
  2. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik had nog een vraagje.
    als ik wipeout pure heb gekocht in thailand is dit waarschijnlijk een japanse versie, en nou wil ik weten waar ik de packs kan downloaden voor de jp versie (want ik las ergens dat hier een verschil in zit wat packs betreft per regio, en dat je dan geen EU packs op een VS of JP versie kon downen) en hoe ik dit moet doen? gaat dit via USB op een computer of via wifi met het apparaat zelf?

3. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=IMAS68 je krijg er 5 jaar garantie op dus lijk me wel goede kwaliteit.
    Ik heb zelf een witte gekozen want op een zwarte zie je zoveel spetters van je bek,vette vingers en ga zomaar door en ik vind een witte mooie,iedereen heeft bijna een zwarte.

Laatst bewerkt: 18 aug 2006
  5. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ja sandisk duo high speed is het beste maar de normale sandisk is ook goed genoeg

6. Tecnomic

Tecnomic Guest

Oke bedankt! :) Maar zeg is dit is een goede zaak/winkel ? En hoelang duurt het voordat je het binnen hebt ?

Alvast bedankt.

Gamer.nl

Het klopt idd dat David Jaffe bezig is met een nieuwe project voor de PSP en dat hij in ieder geval niet de producer is van God Of War 2, maar zich gaat richten op zijn nieuwe project.Ik ben benieuwd! :D

Laatst bewerkt door een moderator: 18 aug 2006
  7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik koop al jaren mijn PC's / PC spullen bij Alternate en het is een prima winkel!
    Als je online koopt, dan heb je het mits het op voorraad is binnen een paar dagen (maximaal één week) binnen.

8. Tecnomic

Tecnomic Guest

Oke bedankt voor de info!

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Yihaa. \o/ Net mijn psp met lumines en 3 films binnen gekregen. :cool:

10. Tecnomic

Tecnomic Guest

Geimporteerd ? :)

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Nah, 2de hands gekocht. :cool:

12. Tecnomic

Tecnomic Guest

Aah zo, nou veel plezier ermee! :b: Mijne komt zeer binnenkort(nieuw uiteraard) :cool:

Gamed.nl

Ik heb medelijden gehad met de mensen die een DS hadden en een paar maanden later al een DS Lite in de schappen zagen liggen en zij moesten toekijken naar de mensen die een DS Lite hadden.Ik hoop dat dit niet ook bij de PSP gaat gebeuren in korte tijd.Wacht er eerst nog een jaar of twee mee.

Laatst bewerkt door een moderator: 19 aug 2006
  13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Net naar dixons geweest en Shin budokai opgehaald. :cool: Kamehameha ftw!

14. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    hmm, krijg ook wel zin om een PSP aan te schaffen, alleen weet ik niet of ik er zo heel veel mee ga doen. Want als ik thuis ben, ga ik denk ik eerder voor de tv hangen met een xbox controler in m'n hand , dan met de PSP te gaan spelen. Wat wel cool is van de PSP is dat je hem overal mee naartoe kan nemen, films kan kijken, internetten....

15. Tommie

Tommie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pink PSP :9

Laatst bewerkt: 21 aug 2006
  16. Tecnomic

Tecnomic Guest

Het plaatje geeft hij niet weer :emo:

17. Tommie

Tommie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fixed ;)

18. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Het doel is om vrouwen aan te trekken met dat ding... Nou de normale vrouw zit echt niet te wachten op een roze PSP hoor. Eerder meisjes van een jaar of 6 ofzo. Of ben ik nou gek?

19. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Waarom heb je niet beide als keus :cool:

20. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    je bent gek :9 der zijn genoeg meisjes en misschien mannen die een roze psp willen

damn op www.ibood.com verkochten ze de psp loco roco pack voor 200 euro verkocht maar ik net te laat :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina