Heeft vandaag lekker op school gespeeld. Erg vette game. De vijanden zet net altijd iets sterker waardoor je met rambo stijl het niet gaat halen. Je moet dus regelmatig tactisch spelen door achter muren te schuilen, lopen, goed geplaatste granaten/mijnen etc.
Het richten waar me broertje het over heeft valt wel mee. Vanaf een bepaalde afstand gaat hij pas automatisch locken. Je moet dus wel in de buurt zijn en je kunt niet van de ene kant van het scherm na het andere kant van het scherm richten. Dat is ook wel logisch anders haal je het tactische gedeelte onderuit. Ik ervaar het dus niet als een minpunt.
Over de debug optie waar Mark over praat zit dus niet in de volledige game. Dit is puur voor ontwikkelaars en reviewers om alles snel te doorlopen.
De game doet me een beetje denken aan MGS. Lekker tactisch, vette graphics, draait erg soepel, korte laadtijden en erg vette gameplay! Deze game gaat volgens mij echt vet lang in me PSP zitten. Levels zijn erg gedetaieerd en vol met acties. Inslag van granaten, mortier etc.
Ik zal vandaag wel eens even een kort filmpje maken.
@NL Freaks: De game is ook in het nederlands. Zelf vind ik het maar niks maarja ieder z'n ding natuurlik.
Laatst bewerkt: 21 sep 2006