1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony PSP - Deel 1

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 4 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Mijn broer heeft het spel nu mee. Maar anders kon ik je wat Live-In-Game-Beelden laten zien via de webcam 8). Iig de laadtijden zijn ook minimaal...

3. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Grrr..... sla em maar :9. Laat morgen dan maar zien. IK heb zo me twijfels over de game, maar wil em wel proberen.

4. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft vandaag lekker op school gespeeld. Erg vette game. De vijanden zet net altijd iets sterker waardoor je met rambo stijl het niet gaat halen. Je moet dus regelmatig tactisch spelen door achter muren te schuilen, lopen, goed geplaatste granaten/mijnen etc.

Het richten waar me broertje het over heeft valt wel mee. Vanaf een bepaalde afstand gaat hij pas automatisch locken. Je moet dus wel in de buurt zijn en je kunt niet van de ene kant van het scherm na het andere kant van het scherm richten. Dat is ook wel logisch anders haal je het tactische gedeelte onderuit. Ik ervaar het dus niet als een minpunt.

Over de debug optie waar Mark over praat zit dus niet in de volledige game. Dit is puur voor ontwikkelaars en reviewers om alles snel te doorlopen.

De game doet me een beetje denken aan MGS. Lekker tactisch, vette graphics, draait erg soepel, korte laadtijden en erg vette gameplay! Deze game gaat volgens mij echt vet lang in me PSP zitten. Levels zijn erg gedetaieerd en vol met acties. Inslag van granaten, mortier etc.

Ik zal vandaag wel eens even een kort filmpje maken. :)

@NL Freaks: De game is ook in het nederlands. Zelf vind ik het maar niks maarja ieder z'n ding natuurlik.

Laatst bewerkt: 21 sep 2006
  5. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, een filmpje graag :)

6. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net het halve opslaghok al verbouwd tot een film opname studio blijken de batterijen van me camera op te zijn. 8) Gaat dus even wat langer duren.

7. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha 8)

Film het anders met je telefoon \o/ :+

8. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is de witte versie van de psp ook los te krijgen want loco roco/daxter vind ik niet zo./...

9. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
  10. Suffihannes

Suffihannes L

Leuk Bevonden:
    0
    verkoop je die game toch, en de value pack met roco loco is nu tijdelijk maar €200,- op bartsmit.com

11. mark8925

mark8925 Guest

hee weet je hoe vet loco roco is_O_ :+

12. royspijker

royspijker Master

Leuk Bevonden:
    0
    kan ik ook films downloaden van internet en via de memory stick bekijken op de psp?

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Geen probleem.

Wel eerst even omzetten naar een Mp4 bestand.
    Hiervoor kan je gebruik maken van PSPvideo9.

www.pspvideo9.com

14. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ik raad psp movie creator aan, pspvideo9 is ongelofelijk traag

15. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Even een filmpje gemaakt van Killzone... De beeldkwaliteit/scherpte is niet super maarja beter lukt het momenteel niet. Ik heb het nodige al geprobeerd. Tevens loop ik in dit filmpje een beetje raar omdat ik een tijdschrijft over me psp/camera heb gelegd voor meer donkerheid. Deze drukte te veel op me L knop waardoor het poppetje een beetje vreemd over het veld loopt en het gamen in deze opstelling was ook al niet te geweldig. Het lekkerste speelt toch de PSP goed in je 2 handjes. :p

Beschouw deze dan ook maar meer als het test filmpje! Binnenkort wel meer als er belangstelling is.

Download (95 MB)

16. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Super! Nog een een filmpje is uiteraard welkom.

17. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk eraan een PSP aan te schaffen, en dan wil ik een witte en sowieso een value pack. LocoRoco schijnt leuk te zijn en ik wil dan graag GTA:VCS. Zijn dat goede keuzes? En is er een pack (bijv. Locoroco pack) dat nog steeds leverbaar is?

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Loco Roco is zeker een leuke game, maar vond hem best snel vervelen (maar dat komt ook omdat wij hier teveel spellen binnen krijgen....) Iig GTA VCS zal wel een goede keus zijn, GTA LCS was iig top _O_, laatst nog helemaal uitgespeeld.

De nieuwe games die ik persoonlijk vet vind:
    Syphon Filter,
    Tekken,
    Formula 2006,
    (Killzone)

Goede Oudjes..
    WipeOut,
    Burnout Legends,
    Socom,
    Fired Up (Wel alleen met vrienden _O_)

19. BeZaX

BeZaX Plop...