1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony PSP - Deel 1

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 4 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    USB microfoon , USB webcam , USB GPS.
    Je komt USB-poorten tekort , ze mogen wel een USB-HUB gaan uitbrengen.

Zie het al voor me.
    Je loopt door een vreemde stad "Rome" en je gebruikt GPS om door die stad te komen.
    Vervolgens wil je iets aan iemand vragen maar je spreekt de taal niet.
    GPS eruit trekken en USB-Microfoon erin en Talkman opstarten.
    Je wilt ook graag nog een foto maken , USB-Microfoon eruit en USB-Webcam erin.
    Na de foto wil je natuurlijk de reis vervolgen.
    USB-Webcam eruit en USB-GPS erin en software weer opstarten.

Dit wordt helemaal niets !!

Je zou de game ook kunnen besturen via de ogen.
    EyeToy volgt de bewegingen van de ogen.
    Je moet natuurlijk niet scheel zijn anders gaat het nooit werken.

Laatst bewerkt: 4 jul 2006
  2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een PSP vanaf de launch in huis, moet zeggen dat ik er erg blij mee ben. Ik gebruik um vooral voor games als Mega Man, Street Fighter, DBZ Budokai of WipeOut ofzo....ff lekker tussendoor wat potjes dit of dat spelen :)

Echter kijk ik ook heel erg uit naar de nieuwe Metal Gear Solid game die er nog voor uit moet komen, ik was bestwel onder de indruk van die E3 trailer. Ook Crisis Core : Final Fantasy VII wordt voor mij een titel om naar uit te kijken, een spel wat zich afspeelt voor de originele game FFVII, ofwel een prequel.

Voor de Bleach fans : Deze maand komt Bleach : Heat The Soul 3 uit in Japan only. Een fightinggame gebaseerd op deze populaire anime serie. Ik heb deel 2 hier liggen en vind um best leuk, als Bleach fan kan ik hem wel waarderen. Deel 3 staat op de pre-order in ieder geval.

Als ik nu zou moeten kiezen tussen de PSP en m'n nieuwe DS Lite zou me dat niet lukken....ik kan niet echt zeggen welke van de twee ik de betere vind. Beide apparaten zien er erg strak uit en op beide zijn leuke games te vinden. De PSP is grafisch dan wel wat krachtiger, maar zoals we weten zijn graphics lang niet alles. Ik gebruik hem ook als MP3 speler, aangezien ik zelf geen stand-alone MP3 speler heb....en hij bevalt prima. Films kijken is ook een genot op de PSP, het beeld is echt van superscherpe kwaliteit. Echter blijft gewoon een DVD bekijken op een grote flat-screen natuurlijk toch de betere :+

3. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij op school zat laatst zo'n heel clubje van die kleine (brugger xD) meisjes met allemaal een ds in de hand te gamen.. =P

Maar nee ik zit er nogsteeds aan te denken om zo'n psp maar ik heb een nogal dure hobby en zelfs nogsteeds geen 360 tot mijn beschikking dus die komt er eerst in !

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Tja, daar zeg je wat, bruggers. :)
    Die moeten zichzelf nog bewijzen, denken dat ze stoer zijn als ze met een DS of PSP gaan zitten. :+

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ooh, er was dus nog geen PSP topic. Eigenlijk kan dat niet nee. :eek:

Zijn wij dan zulke anti-playstation fanboys diep, heel diep in het hart? :+

De PSP ziet er mooi uit, me vriend heeft er 1 [een zwarte] en het bevalt hem prima. Maar ik moet zeggen, op GTA LC ben je snel op uitgekeken.

6. basovich

basovich Guest

weet nog niet zeker of ik een psp ga kopen, zit nog een beetje te twijfelen want ik heb nog niet echt leuke games zien uitkomen (op GTA na dan) en vind het dan ook een beetje duur uitkomen met ook nog een X360 erbij. Als ik dan toch een psp ga kopen wil ik wel die witte, die vind ik echt zoo mooi:)..mrja weet dus nog steeds niet of ik hem ga kopen dus kan iemand mij overtuigen fzow :);)

/Mod Over illegale troep word hier niet gesproken -/- Kameo

Laatst bewerkt door een moderator: 5 jul 2006
  7. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Er was er wel 1 maar die is toen verschoven naar PSPworld.nl. Nu die bijna dood is word het weer tijd voor een PSP topic.

8. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    k ik heb mijn xbox op inet gezet op naar de PSP..
    Waah ik heb wel zin in een psp!! :D
    Heeft niemand shin budokai?
    Een vraagje: Ik wil een psp kopen voor de vakantie dan kan ik in de auto gamen etc.. Hoelang gaat de batterij mee? En heb ik denk je genoeg speel plezier met de psp voor 2 weken italie?

Alvast bedankt Guys ;)

( hoe duur is een memory stick 1 gig ik d8 35 euro toch? )

9. basovich

basovich Guest

klik

10. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Accu gaat 5 a 6 uur mee... :) Ook afhankelijk hoe vel je het scherm hebt.

11. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan!
    Als ik buiten in de zon ga gamen wat moet ik doen zonder dat de zon op het beeld gaat zitten bijwijze van spreken?

ik hoorde ook dat je veel vingerafdrukken ziet helpen Bril doekjes / andere doekjes daartegen?

12. basovich

basovich Guest

in de schaduw gamen :cool: wat een domme vraag zeg..:):

13. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    haha nee :{ ik wil ook bruin worden he ;)

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En wat je met je PSP wilt doen, als ik dat even als toevoeging mag noemen :) Een UMD readen (dus een game of film vanaf UMD draaien) slurpt namelijk meer accu dan wanneer je bijvoorbeeld MP3's luistert vanaf je Memory Stick.

Het is trouwens niet aan te raden met je PSP in de felle zon te gaan zitten, geloof me....je gaat vrij weinig tot helemaal niks zien. Met stoffen als idd bijvoorbeeld brillendoekjes kun je het scherm zachtjes poetsen om het schoon en krasvrij te houden. Een screenprotector kun je ook overwegen, al vind ik dat persoonlijk een overbodige luxe....maar das puur mijn mening. Maar als je een PSP in de winkel koopt zit er sowieso zo'n doekje bij, plus het etuitje waar je de PSP in kunt stoppen.

Ik heb trouwens Shin Budokai hier liggen, ik vind het best een tof spel met veel snelle actie. Als DBZ fan kan ik hem wel waarderen. Kijk anders voor een review ff op GameSpot :)

Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  15. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Jup DBZ is idd wel een vette game op de PSP. Zeker 1 van de betere PSP games.

Ik heb van de postbode net weer 2 luxe perskits mogen ontvangen van Talkman (ik had de game al) en F1 2006 (PSP en PS2). Weer geweldig om te zien. Ik ga zo eens uitgebreid F1 2006 testen op de PSP.

16. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik een PSP Giga pakket (is toch met etui enz en memory card en extra accu??)ga kopen als ik mijn xbox heb verkocht met shin budokai :eek: denk je dat ik verslaafd aan shin budokai raak en het lang kan doen in de auto?
    ik ga nu het review lezen ^^

btw Z3ro ik ben een tijdje niet meer geweest op xboxworld dus ik zag net dat je geen moderator meer bent... :eek:

Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Bij het gigapack zit geen extra accu hoor!

Dit zit bij het gigapack:

-PSP
    -schoonmaakdoekje
    -memory stick duo 1 GB
    -hoofdtelefoon + afstandbediening
    -polsbandje
    -lader
    -tasje

18. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ow had ik ergens gelezen op een forum hoe duur is een extra accu? ;)

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Bij www.dimplus.nl hebben ze de Sony PSP accu, deze kost 47.99 euro.

20. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Mm wel duur :mad:
    btw ik hoorde dat je gratis emu games van sony van het internet kan downloaden ( niet illigaal ) kan iemand mij vertellen hoe dat is?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina