1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony PSP - Deel 1

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 4 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    waar vond je hem voor een leuk prijsje? want voor de juiste prijs ben ik ook zeker voor deze game in de markt! (of heb je hem 2e hands gehaald?)

2. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb LCS, ishet dan de moeite waard om VCS ook nog te kopen ?

3. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    is er al een DBZ game ?

vcs vind ik leuker !!

4. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    tja dankje voor je mening, maar kan je hem ook onderbouwen? en trouwens nu worden modjes boos, want je hebt een dubbelpost.

5. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    VCS: Betere graphics, spel is totaal anders dan normale VC. Je kunt nu vliegen en zwemmen en dus ook nieuwe sidemissies doen. :)
    Elke GTA lijkt op zijn voorganger, maar is toch altijd weer totaal anders, dus ja is het waard. Ik heb zelf alle GTA's en nooit spijt van gehad (vanaf GTA 1 :+).

6. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    klopt het dat je alleen de firmware kan upgraden als je batterij vol genoeg is? mijn psp geeft dat aan. welke firmware is aanbevolen?

7. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik laad hem altijd voor 100% op en update dan met oplader erin.
    Gewoon de nieuwste firmware, download hij dan vanzelf.
    Minimum is 2.82 voor VCS geloof ik, maar nieuwste is momenteel 3.02 geloof ik.
    Hoe nieuwer de firmware, hoe meer functies (nieuw is onder andere camera voor de PSP (weet niet of die al te koop is..) en online handleiding, visuele muziekspeler, PS1 spellen downloaden en vast nog iets).

8. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    /Mod Ik heb je vorige post niet voor niks verwijderd. Over illegale meuk mag hier in geen een vorm gesproken worden. -/-Kameo

9. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan firmware als een soort Virtual Machine draaien vanuit 1.50. Bijvoorbeeld kan ik makkelijk effe 2.60 booten als ik zin heb om op het web te gaan ;)

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hehe, toen zijn zelfs collega's van mij naar een uitzending daarvan geweest. Te meesterlijk. Vooral aangezien die gasten allemaal een US PSP hadden:+

11. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    /Mod Dit is nu de 3e keer vandaag dat je post over illegale meuk. Vandaar dat je bij deze een offciële waarschuwing ontvangt -/-Kameo

12. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    ik snap al dat filmware gezanik helemaal niet. alleen dat je met 1.50 je eigen spellen kan downloaden op kaartje zetten en spelen. en nu hgoor ik dat je met VCS niet met filmware 2.6 kan spelen alleen 2.8. wat een onzin, nu hoor ik ook nog dat je alleen met 2.6 kan browsen op het internet?

13. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    VCS vanaf de firmware die erbij zit, dat is 2.82 of hoger dus. En vanaf 2.6 (geloof ik) op internet. Maar internet kon niet vanaf de eerste firmware al.
    Is geen onzin, is een feit. :{
    Is toch niet zo moeilijk allemaal? Gewoon lezen op de PSP website en updaten indien nodig, staat precies wat alle nieuwe functies zijn. Lijkt me niet echt ingewikkeld...:confused:

Haha mooi, hebben ze nog hun mening mogen geven op tv? ;) Schouderklopje voor Sony bijv. :p

Laatst bewerkt: 21 dec 2006
  14. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nou er werd wel wat gevraagd idd, maar het was voornamelijk als opvulling als je begrijpt wat ik bedoel. Toch wel stoer, heeft wel geholpen.

16. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    is die een beetje ruig of niet ? :x

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Hij is cool hoor. :cool:

18. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cool! Hij is gewoon mega vet 8)

Kan niet wachten op deel 2 :D

19. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Hier een spel waar ik persoonlijk op zit te wachten:

Test Drive Unlimited_O_

Kort samengevat komt het erop neer dat het hele eiland erin zit, zonder tussentijdse laadschermen en je kunt online racen.
    Screenshots zien er ook super uit. _O_
    Dit is echt een must have, vooral omdat ik geen 360 heb en hem dus daar niet op kan doen. ;)

Vooral online spellen vind ik de moeite waard, die blijven leuk, zou ook graag Field Commander nog eens aanschaffen om dat online te doen. :+

Laatst bewerkt: 23 dec 2006
  20. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde net bijna hetzelfde posten! Dit lijkt mij ook een heerlijke game en staat zeker op de pre-order lijst van me _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina