1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony PSP - Deel 1

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 4 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    OMG die game is zo saai. Je speelt hem uit in een uurtje ofso. Gevechten zijn wel leuk maar met die speciale aanvallen is het ook zo gedaan :eek:.

Tis leuk voor eventjes...

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik heb me anders er prima mee vermaakt, heb alle events op Z gehaald wat echt een uitdaging was + ontzettend veel tegen vrienden gevochten en met dit spel is dat geniaal. :)

3. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het gewoon zwaar mee eens _O_

Alleen alles op Z halen is me nog niet gelukt....

*gaat gamen.

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb gisteren een psp gekregen voor Kerstmis _O_! Wat een vet ding zeg! Voelt zo proffesioneel aan! En ik heb van mijn broer Mgs: Digital graphic novel gekregen! Mgs1 in stripvorm(kan je vanalles onderzoeken,...) echt vet!

5. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    1 tip , koop MGS: Portable Ops , speelt zich zeven jaar na Snake Eater af , wat een spel! \o/

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ja er is meer dan genoeg aanbod qua spellen, elke genre heeft wel enkele toppers. Is het voordeel van een systeem dat er alweer bijna 2 jaar is, heeft mooi spellenaanbod. :+
    Veel plezier ermee, zal ongetwijfeld lukken. :thumbs:

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als boss zich niet gaat kunnen vermaken met de PSP dan vreet ik persoonlijk mijn kisten op :+ ;)

8. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb juist het gevoel dat er weinig toppers zijn, athans die mij aanspreken. Het enigste wat ik nu doe is DBZ, maar dat begint een beetje te vervelen. Ik heb nu:
    - GTA, maar is saai geworden, ook de multi-player.
    - Untold Legends 1, staat me gewoon niet aan, te eentonige gameplay.
    - Lumines, vind ik wel vet, maar kan het gewoon niet zo goed.
    - PoP, moeilijk te spelen, camera die niet mee werkt en ik stoor me aan het niet synchroom lopen van audio in filmpjes.

Iemand een tip voor me? Een aanrader ofzo? Socom leek me wel vet, vanwege de online mogelijkheid, maar ik twijfel en ben gewoon niet zeker. Help????

9. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    -Socom is zeker subliem, heb het al vele uurtjes online gespeeld en verveeld gewoon niet, is altijd anders. Mijn #1. _O_
    -VCS
    -Field Commander, lekker uitgebreidde singleplayer en ook nog online. Als het maar enigzins lijkt op Advance Wars (wat ik gehoord heb), zit je gebeiteld. :)
    -Killzone, schijnt multiplayer te krijgen
    -Medal of Honor/Syphon Filter: vanwege de multiplayer

Je hebt gewoon een te kleine collectie. ;) Is niet hatelijk bedoeld, maar met meer spellen heb je meer afwisseling; als iets verveeld, pak je iets anders.
    Je doet langer met je spellen en als ze vervelen heb je genoeg andere opties. :+
    Ik kan er nog meer noemen, maar dit moet genoeg zijn. ;)

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Of je hebt teveel spellen en je weet niet wat je moet spelen:+.
    Had dat laatst, toen maar Tekken er in gepleurd8)

11. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Tekken, Killzone, Syphon Filter, SOCOM, Medal of Honor, Field Commander, Daxter zijn elke toppers die je gewoon moet hebben. :D

Chaos: Killzone krijgt idd MP. Begin 2007 moet de patch verschijnen.

12. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahha, ik heb juist heel veel games verkocht en geruild, omdat ik een (voor mijn gevoel) te grote collectie had en er niets mee deed.

Killzone, Socom, syphon filter, het overtuigd me gewoon allemaal net niet. Ik denk dat ik gewoon killzone koop ofzo en dan maar hopen dat er snel een multiplayer iets uitkomt. Of socom? Ik twijfel te veel!

voel me net een wijf.....

999st post :cool:

Laatst bewerkt: 26 dec 2006
  13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dat ben ik natuurlijk ook van plan, maar de game is nog niet uit :).
    Dat is een must have voor iedere mgs fan :).

14. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eerder voor Socom gaan, die heeft al multiplayer, haal je gewoon Killzone als die ook multiplayer heeft, 2007 zoals BeZaX zegt. ;)
    Multiplayer blijft leuk, ook met dezelfde levels, is toch altijd anders.

15. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar komt Socom 2 niet binnekort al weer uit? Kan ik daar dan niet beter op wachten?

16. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Check marktplaats ;) USA versie

17. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Neen, is enkel meer van hetzelfde, heb zelfs op een berichtenbord gelezen dat er meer online problemen zijn (kampeerders en games die je niet kan joinen).
    Bovendien zijn er meer mensen in de EU die deel 1 al hebben, zijn altijd 100 mensen online, dus altijd keuze uit een handjevol spellen.
    Klinkt mss als weinig, maar ik heb nooit hoeven wachten en kan altijd direct spelen zonder problemen. _O_
    Nou niet meer zeuren en gewoon online spel halen, zul je geen spijt van krijgen. :thumbs: ;)

18. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatse vraag, met of zonder headset?

Welke heb jij? Met of zonder? Als je met hebt, voeg dit veel toe?

19. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem erbij, maar je moet dan ook de remote hebben die bij het valuepack zit om de microfoon te gebruiken (niet voor de speakers in de hoofdtelefoon).
    Ik gebruik hem niet, nog niet eens getest.
    Ongeveer de 40% van de spelers heeft er 1 schat ik en het komt ook nog wel regelmatig voor dat je hem in een bepaalde server niet eens kan gebruiken.
    Geloof dat het prijsverschil minder dan 10 euro is, dan zou ik toch met headset halen. Want hij wordt wellicht ook gebruikt met andere online spellen ooit en het is sowieso wel een mooie headset, officieel van Sony.
    Ook leuk als hoofdtelefoon, past mooi bij de PSP. :)

Zou het voor het spel zelf dus niet doen, maar als extra hoofdtelefoon wel, helemaal voor enkele euro's meerprijs (budgetgaming.nl). :)

Omdat het kerst is, zelfs plaatje erbij (zijn mooi egaal zilver, dus niet goudkleurig zoals op het plaatje, maar voor het model):

Volgens budgetgaming.nl is het prijsverschil zelfs maar 5 euro. :+

Laatst bewerkt: 26 dec 2006
  20. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij nedgame.com verkopen ze em opeens niet meer... Ik zie em er niet meer tussen staan. Want bij nedgame krijg je 10% korting met die actie code (ik weet dat je ervan af weet, want je post regelmatig comments op die site onder M*rijn :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina