1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony PSP - Deel 1

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 4 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Met de Playstation en PS2 had Sony het distibutienetwerk heel goed voor elkaar.
    Maar met de PSP en PS3 is het een grote puinhoop geworden.

Zonder problemen zouden de verschillen veel kleiner zijn.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Nou, ik weet het niet, hoor. Zelfs toen de DS bijna helemaal uitverkocht was verkocht hij vaak nog meer dan de PSP in Japan.

Daarnaast heeft de DS gewoon de overhand qua titels. Als je ziet wat Square Enix er alleen al op released: Children Of Mana, Heroes Of Mana, Final Fantasy III, Final Fantasy Chrystal Chronicles, Final Fantasy XII Revenant Wings, A Wonderful World, Mario Basketball, Dragon Quest Monsters Joker, Dragon Quest IX.

Daarmee heeft de DS al een overhand in Japan en de VS, aangezien daar veel liefhebbers zijn van de Dragon Quest en Final Fantasy reeksen. En dat is nog maar 1 developer.

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Het verhaal is leuk van dit spel. Het vechten is echt brak, beetje bashen ofso :{ Maar het verhaal is zeker vet. Zit nu eigenlijk vast bij de ijscramel :'-(. Heb alleen een gaar iglootje waar ik kan pitten en verder als ik naar buiten loop, loopt het allemaal dood.

4. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    @Kameo, heb je die cijfers toevallig hiervandaan?

http://www.vgcharts.org/

Daar kwam ik namelijk laatst ook terecht, wel handige site. :thumbs:
    Alleen vind ik others nogal beperkt, daar had Europa wel van gescheiden mogen worden maar ok. ;)
    Vind het verschil inderdaad groot, maar Nintendo doet het dan ook al jaren alleen, alle begin is moeilijk.
    En ruim 19 miljoen is nog wel genoeg om verder te gaan met een volgende PSP te zijner tijd. :+

Edit: nogal een verschil met de cijfers hier: http://nexgenwars.com/ :eek: Lijkt me ook erg lastig die echt goed te vergelijken, omdat zowel Nintendo als Sony en Microsoft lang niet alle cijfers geven, alleen als het goed gaat. Wie weet valt het dus nog mee. ;)

@Metal Mark; het verhaal zit ik nog niet zo in, op zich is het leuk uitgewerkt allemaal met filmpjes en veel tekst, maar ik knap af op het debiele vechtsysteem. =( Hij staat nog in de kast, wellicht dat ik er wel weer eens aan begin en dan goed doorspeel, dat ik er dan meer in zit. ;)

Laatst bewerkt: 31 dec 2006
  5. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Uhuh ja dat vechtsysteem werkt ook niet :9. Ben momenteel bezig met Steamboy te bekijken, laatste 15 min was me accu leeg, doh.

nog ff erbij gezet Choas, en vervalt jou post ook zo onderaan de pag. ;)

Laatst bewerkt: 31 dec 2006
  6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met die laatste zin? Is het wat trouwens, dat Steamboy? Heb de trailer wel eens gezien, kwam nogal apart (Japans? ;)) over. ;)

7. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Oh dat ik die quote er even bij had gezet van jou, anders staat dat zo onderaan de pagina ;).

Mwoah tis een apparte film, in het begin snapte ik er niet veel van maar het word wel allemaal duidelijk.

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zijn niet alle Japanse Films apart.

Steamboy is 121min puur genieten.

9. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Haha zeker, vooral Spirited Away, zag ik laatst op tv.
    Heel apart...maar wil hem wel op dvd. ;)
    The Ring had ik ook de Japanse versie van en heb verder Akira op dvd.
    Beetje vreemd maar wel lekker zeg maar. :+

Weet iemand trouwens hoe het met de camera voor de psp zit? Wanneer komt ie hier uit en hoeveel megapixel en kan het als een soort Eye Toy gebruiken?

10. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1.3 megapixel |:-

11. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dat zegt dus hélémaal niks..
    het zal wel een klein ding worden dus kleine sensor dus prutbeeld. :)

12. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Vetjes, wordt ie ook niet zo duur. ;)
    Is inderdaad mager, aangezien telefoons allemaal al 2 of 3.2 megapixel hebben, niet dat ik een camera op mn telefoon heb...daarom was deze wellicht intressant.
    Maar 1.3 is erg mager, dan neem ik wel mn normale camera mee, die is ook klein en licht en heeft 5 megapixel (bovendien is dat betere kwaliteit). ;)

Bedankt iig, wellicht dat het bij een spelletje zit, zoals de microfoon bij Talkman, anders hoef ik hem niet. Ook niet voor 30 euro bijv.

13. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Eergister BiA gespeeld en wat is dat een brakke game :{. Erg jammer dat alles zo super sloom reargeert, nu nog eventjes MoH bekijken, heb wel zin in shooter voor de handheld :cool:

15. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    @Darkon dankje voor de link. :thumbs:
    Edit: werkt nu wel, demo meteen ff gedaan; ziet er goed uit! Vind Nederlands in een spel ook altijd wel geinig. ;)

@Metal Mark: ben erg benieuwd hoe MoH is, BIA had mijn intresse toch al niet, omdat het gewoon een remake is van de 2 Xbox spellen die ik al gedaan heb. |:-
    MoH schijnt vooral online goed te zijn, met 32 man tegelijk lijkt me super.\o/

Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  16. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van PSP Party:

Een nieuwe DBZ!!

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Nieuw? Lijkt me gewoon een andere versie sinds deze ook Shin Budokai heet.

18. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, maar wel een nieuw verhaal en verbeterde gameplay?

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dat weet ik dus niet haha, ga ik is even uit zoeken. :)

20. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Laat het maar van je horen. Ik heb helaas nog niets gevonden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina