1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony PSP - Deel 1

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 4 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Voor zover ik weet niet.
    Word een duur geintje ook.
    Ze zullen er misschien best in Amerika of Japan zijn, maar in Nederland ben ik ze nog niet tegen gekomen.

In de Nederlandse boekhandels staan wel vaak Engelse bladen. Hier zitten vaak demo's bij (bijvoorbeeld offical xbox megazine). Dus dan moet je gewoon even kijken of er ook PSP bladen tussen staan met demo's.
    Denk het overigens niet hoor.

2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Heb ze zelf ook nog nooit gezien. Komt ook omdat de UMD toch geen succes blijkt te zijn. Kost waarschijnlijk te veel geld.

3. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Btw ik wil shin budokai kopen en mischien ook nog een andere budget game prijs wat is een goede en goedkope game?( goedkoop is 20 eurie ofzow :D )

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Is een van de hoofdredenen denk ik ja.
    Die UMD's zijn behoorlijk prijzig. Zo'n blad word dan al heel snel veel te duur.
    Ik vind trouwens wel dat Sony wat meer demo's zou kunnen uitbrengen zoals met Loco Roco, het werkt prima en de gebruikers vinden het fantastisch en het kan verkoop stimuleren.
    Vind het dan vreemd dat Sony er zo weinig aan doet.

@arnie666, ik zou zeggen kijk even bij winkels zoals Bart Smit, Dixons en Free Record Shop etc.
    Daar kun je de games op prijs selecteren en krijg je meteen een overzicht met budget titels.

Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  5. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Komt wel goed met die demo's... :) Sony is er heus wel mee bezig. Die UMD's produceren valt ook wel mee, want je ziet nu steeds vaker dat demo's op UMD verschijnen. Een speciale LocoRoco demo kon laatst ook al aangevraagd worden.

In amerika en oostenrijk (waar de UMD fabriek staat) zijn al diverse UMD demo's verschenen zoals Lemmings, Go!Sudoku en Pursuit Force.

Tip: http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php?cPath=2305_2453&products_id=80449

Verkoopt hem voor 29,95 excl verzendkosten.

Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  6. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    oke hoe ziet de toekomst eruit voor de PSP nog veel nieuws?

7. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Toekomst:
    - GPS
    - Camera (EyeToy)
    - VoIP, Email, etc
    - PS3 support

Games:
    - MGS
    - FF
    - Killzone
    - GT4 (hopelijk?)

8. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Oke ziet er wel goed uit.
    Voip? word dat gratis? ziet er in ieder geval wel stoer uit thx for the info :thumbs:

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Is nog helemaal niks over bekend.

10. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    En nu voor de vakantie is ook Talkman uitgekomen. Handig om te gebruiken als je de taal van het vakantieland niet kent :)

11. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De psp is een cool dingetje, maar het spel PoP is minder :mad: Het geluid loopt niet eens synchroom met het filmpje. Jammer, maar niets aan te doen. Ook laad het spel nogal vaak midde in een level.

EDIT: Is DBZ niet te makkelijk? En kan Goku SS 4 worden :)

Laatst bewerkt: 7 jul 2006
  12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Shin Budokai aan de makkelijke kant jah, maar dat vind ik eigenlijk van alle Budokai titels wel. Niet dat het daarom minder leuk is, maar de computer is niet bijster goed ofzo. Gelukkig maakt de mogelijkheid tot draadloos gamen tegen een persoon het natuurlijk wel een stuk interessanter. En nee, Goku kan geen SSJ4 worden.

13. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dat vind ik mooi. Want ik wil liever een mooi gevecht, dan een moeilijk. Is de replay waarde wel hoog genoeg? En welke episode speelt er af? En ik ben een real DBZ fan. Niet dat ik alles spaar, etc. Maar vind het gewoon super tof. IK heb nog nooit een Budokai game gespeeld. Aanrader dus?

14. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik voor de vakantie wel genoeg speel plezier aan Shin budokai beleef. Kan je de bots niveau niet opkrikken? btw kan je ook een free fight doen?

15. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb DBZ vesteld en wacht er nu op. Ik denk dat je ook een vriendschappelijk potje kan vechten (free fight?) En je zal vast wel het niveau kunne opkrikken.

16. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Oke darkon binnen hoeveel dagen krijg je hem binnen?
    en als je wilt wil je een review erover schrijven ? :p

17. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik em heb, zal ik je er alles over vertellen. Als je wilt kun je me toevoegen op MSN. PM me je adres maar. Ik verwacht em maandag.
    Review 1
    Review 2
    Review 3

:thumbs:

18. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    wOOt lol! ik kan op de 1 gig stick wat Southpark afleveringen zetten waarschijnlijk ^^ psp ftw.

19. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Trouwens, www.psp-media.nl is een hele goede site. Daar kan je allerlei pixelfixers, movie converters enzovoort downloaden. Heb daardoor 1 pixel gefixed. Heb er nu nog een maar die is niet storend dus ik ga hem niet opsturen naar sony.

Heb sinds gister trouwens ook ToE en dat is echt een super gaaf spel. Hoewel er nog kleine onduidelijkheid heerst.

20. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ being-xboxed: Ik heb het spel ook, als je iets niet snapt, ask me.
    @ de andere: Zojuist heeft zuiderpark me DBZ game opgestuurd, heb ik em dan morgen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina