1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony PSP - Deel 2

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shizzel

Shizzel Guest

Wow, zijn die neppe zo goedkoop? Ik kocht 1,5 jaar geleden een 2GB stick voor 150 euro :'-(.

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Koop minimaal een kaartje van 1GB.

De Memorystick M2 werken ook perfect met de PSP , gebruik namelijk het 1GB kaartje van mijn SonyEricsson K800i.

3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    oja, natuurlijk! Stom van me... Komt omdat ik het nog nooit gespeeld heb ;) Komt wel verandering in zodra ik mijn ps3 heb. Dan koop ik 1 en 2 ;)

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb het ook nog nooit gespeeld, maar na al die enthousiaste reacties ben ik me er toch eenbeetje in gaan verdiepen en het spreekt me erg aan. Na het bekijken van een aantal trailers was ik verkocht.

Heb alleen geen zin 600,- te gaan lappen voor een PS3. :cool: Ook geen 500,- en ook geen 400,- trouwens :+

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Heeft iemand hier Syphon Filter? Wordt dit spel net zoveel online gespeeld als Killzone? Ben van plan hem te kopen :)

edit: Heeft iemand hier ook een goede video converter? Kan er zo 123 niet een vinden..

Laatst bewerkt: 7 aug 2007
  6. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik heb net een film geconvert van 718 mb naar mp4 en ik dacht dat deze dan veel minder groot zouden worden.. maar hij is na het converteren nog steeds even groot.. moet ik em anders converteren ofzo?

7. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mp4 blijft hij geloof ik even groot, alleen divx of xvid video's zijn kleiner

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    welke converter gebruiken jullie?

9. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ps3 video 9 en image converter (programma van sony zelf, maar is tegen betaling)

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    mm oke. Heb er nu een die er bijna 5 uur over doet een avi van Pulp Fiction te converten naar mpeg4....

11. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik gebruik PSP video converter: http://pspvc.nswardh.com/

Naar mijn mening de beste en snelste converter (duurt echter nog 2-3 uur bij mij maar toch). Ook heb je de mogelijkheid om ondertiteling toe te voegen.

12. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik heb een film geconvert en deze werd kleiner dan het hele beeld. nou kon ik em wel inzoemen maar ik heb liever dattie het hele beeld pakt.. is er een converter die dit kan?

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Thanks mxs, vind die converter van jou tot nu toe super werken :) Heeft net Pulp Fiction (2u en 34m) in iets meer als een uur geconvert.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zit er over na te denken om een PSP te kopen. Ik heb wel gelezen dat er een nieuwe versie aankomt maar mij nog niet verder in verdiept. Is het de moeite waard om te wachten (wat is de launchdate) of kan ik net zo goed een "oude" kopen?

15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De PSP Lite zal in september in de VS verschijnen en bevat een 4.3 inch scherm, bevat een betere batterij die zich sneller op zal laden, is 33 procent lichter, 19 procent dunner en zal net als zijn broertje spellen van UMD afspelen. De PSP Lite, zoals het apparaat genoemd wordt, krijgt video out, wat het makkelijk zal maken om te switchen van PSP naar groot scherm.

Heb mijn PSP nu sinds de launch (Decermber 2004) in Japan en dat ding werkt nog steeds 100%.

16. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Welke converter gebruikt hij:confused:Zie het nergens staan=(

17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Haha, sorry, hij had het gepmd, zal jou ook even pm'en ;)

18. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Ok, I will give it a try:thumbs:

Bedankt in ieder geval:b:

19. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Laatst bewerkt: 9 aug 2007
  20. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    en is er nou trouwens geen programma dat mp4 kan verkleinen ofzo? 700 mb voor een film vind ik een beetje veel.. ik heb 'maar' een 1 gig stick

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina