1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony PSP - Deel 2

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb zelf bijna mijn PSP een jaar. Speel er niet al te vaak op, soms als ik met de bus ga en soms gewoon even op de bank thuis. Ik heb een viertal games liggen te weten; Fifa 07, PES6,Tombraider: Legend en Syphon Filter. Ik speel eigenlijk alleen PES 6, masterleague.. Ik vind zo'n ding leuk voor op vakantie of als je veel met de bus en/of trein reist. Maarja, dat doe ik niet dus misschien verkoop ik hem. Er zitten btw geen pixels op. :eek:

Ik ben benieuwd of op degene die je nu krijgt weer dode pixels op zitten. Succes..

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nou, ik ben voorlopig weer €170,- rijker. Nummer drie zaten ook dode pixels op, en de vier PSP's die we daarna hebben getest ook. Of de winkel heeft een lading met brakke PSP's gekregen, of het is gewoon nog steeds op grote schaal. Ik ga het van de week nog één keer in een andere winkel proberen.

3. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel vreemd zeg, dat het er nu nog steeds dode pixels voor komen. Kwam bij de launch van de originele psp ook al voor wat ik begreep. Ik heb er zelf nooit problemen mee gehad, zowel bij de aankoop van de originele als de slim.

4. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik ben nu een trotse eigenaar van een PSP Slim& Lite. :)

5. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond Liberty City leuker dan Vice City, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Welke Syphon Filter is in jullie ogen beter, Dark Mirror of Logan's Shadow? O-)

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Same, LC helemaal uitgespeeld :cool:. Vice City kon mij ook niet echt boeien, maar heb daar ook niet echt veel tijd aan besteed.

Dark Mirror hebben we wel, LS niet, maarja heb die game ook maar tot de eerste missies gespeeld ofso :')

Speel jammer genoeg helemaal niet meer op de PSP, gebruik hem nu meer voor foto's en muziek

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Denk het ook, maar had Liberty City Stories al uitgespeeld op m'n PS2. Dan hoeft het ook niet nog eens op de PSP.

Volgende maand er maar een kopen, ben nu aan het sparen ervoor :)

8. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik Vice City stories kopen idd, best een goede game hoor, maar ik vond hem lang niet zo goed als de oorspronkelijke Vice City, daar was de muziek beter en zat het verhaal ook beter in elkaar.

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb zelf geen psp maar een game dat me heel erg opviel was Patapon. Ziet er echt heel vet uit. (beetje loco roco style volgens mij)

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De ''gewone'' Vice City is inderdaad beter dan Vice City Stories. Maar vind Stories nog steeds een hele toffe game. Maar niemand kan tippen aan Tommy Vercetti. :cool:

11. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de PSP nu een kleine week in m'n bezit, en ik vind het echt een prachtapparaatje. Vooral audiovisueel stijgt 'ie boven m'n verwachtingen uit.

Op dit moment ben ik bezig met LocoRoco en Football Manager 2008, en binnenkort ga ik genieten van Final Fantasy, God of War en Patapon :)!

12. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komen final fantasy: crysis core en god of war eigenlijk uit?

13. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Crisis core: volgens mij ergens in het tweede kwartaal
    God of War: 4 maart

14. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik wil graag een demo op mijn PSP zetten maar dit lukt niet. Ik heb de demo van Killzone gewownload en het 'eboot' bestand op mijn memory card gezet in het mapje PSP/Game.

Als ik de demo dan opstart wordt ik na een aantal seconden weer terug gezet naar het PSP opstart scherm, hoe kan dit? Ik heb firmware 3.60 uit mijn hoofd.

15. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    plaats de eboot in de volgende map:
    PSP/GAME/UCJS10036

als die map nog niet bestaat, dan maak je m aan. Zorg wel dat je alles met hoofdletters doet, anders doet die t alsnog niet. ;) dacht dat dat de map moest zijn waar je demo's in moet plaatsen, correct me if i'm wrong.

16. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Is niet niet nodig :thumbs:

Snap eigenlijk niet waarom elke demo zijn eigen mapje moet hebben.

17. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag, het zetten van muziek, films en foto's op de PSP gaat prima. Heb een PSPconverter op de pc staan. Nu heb ik alle DBZafleveringen op dvd, maar de bestanden zijn RM-bestanden. En deze krijg ik gewoon niet op m'n PSP. Heeft iemand een goede converter voor RM zodat ik de afleveringen op m'n PSP kan kijken?

Volgende week op vakantie, en wil naast wat films ook graag de Cell-saga meenemen;)

18. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb nu de demo van Moto gp erop gezet, en die doet het wel. Blijkbaar ligt het aan de killzone demo. (kan het ook aan de fimware liggen?)

Evengoed bedankt!

19. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de demo nu als eboot in de map GAME geplaatst dan? of zit de eboot met een mapje in de map GAME? Want gewoon een eboot in de map GAME plaatsen zal echt nooit werken hoor. Als het aan de firmware ligt dan had je dit allang gemerkt, je krijgt dan tijdens het opstarten van de betreffende demo een melding dat je een nieuwe firmware nodig hebt.

20. Simone1970

Simone1970 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ,
    Ik heb sinds dec. een psp.Ik had daarbij zon kabeltje gekocht waar je muziek vanaf je pc op je psp kan zetten snap alleen niet hoe?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina