1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony PSP - Deel 2

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is momenteel alleen nog de PSP 3000 met die Go!Cam, er is verder niks bekend over andere uitvoeringen.
    Wat ik best jammer vind is dat ze in de VS voor ongeveer hetzelfde geld de PSP 3000 krijgen met Ratchet & Clank: Size Matters, een UMD Movie en een 1GB Sandisk Memory Stick. Dit pakket vind ik erg interresant en je kunt er al gelijk mee aan de slag. Nu betaal je 199 voor een PSP 3000 met een waardeloze cam en kun je er ook nog eens geheugen en een game bovenop gaan kopen...

2. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    klopt maar ik heb nu voor 227€ een PSP-3000 met 2 gb kaartje.
    en dan leen ik voorlopig wel ff een spelletje van iemand ofzo. :)
    kutcam :D

3. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ook idd :p Maar ik heb momenteel geen geld teveel...
    En hoe bevalt ie?

4. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    nog niks :p

editje: kan je met de GO! messenger ook tegen mensen praten op hun msn messenger op hun computer?

Laatst bewerkt: 21 okt 2008
  5. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Go!Messenger is naar mijn weten een hele andere service dan MSN Messenger, ik kan me dan ook niet voorstellen dat je met deze software via msn kan kletsen.

6. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    ah das mooi bagger, dus ik betaal nu eigenlijk te veel geld voor een iets mooier scherm en zon anti reflectie ding, :mad:
    dan toch maar voor de psp 2000?

7. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het zoiezo niet laten afwegen op Go!Messenger en de Go!Cam, het is misschien heel eventjes leuk maar daarna doe je er toch niets meer mee. De PSP 3000 is wel een stuk mooier qua scherm, ik zou dus ook eerder voor de nieuwe PSP gaan, het is alleen jammer dat deze alleen als pakket met cam wordt verkocht.
    Maar ik begreep dat je nu al een psp 3000 hebt gekocht? waarom nu nog switchen? De PSP3000 met cam kost 199 euro en de PSP2000 kost 169 euro, zoveel verschil is het nou ook weer niet. Alleen zou ik zelf eerder de PSP3000 kopen als ze hetzelfde pakket hadden als in de VS, daar krijg je als pakket een PSP3000 met Ratchet & Clanck, National Treasures 2 film en een 1GB memorystick, die zou net zo duur geweest zijn als het cam pakket maar geeft je veel meer waar voor je geld. Dus ik wacht nog even tot er wat leukere aanbiedingen komen.

8. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    nee heb er nog geen, ik ga dr wel een kopen, dat 100% zeker.
    maar ik weetniet of ik de psp 3000 of 2000 moet doen.
    maar als er dus andere aanbiedingen komen, dan wacht ik daar wel even op.
    het komt omdat ik 170€ voor mn DS enzo krijg, wil ik daarvoor een psp enzo gaan kopen.
    en bedankt ;)

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Hehe, ik zou dan toch mn DS houden.. ik heb ze nu allebei, maar mijn PSP heeft al ruim een jaar niet aangestaan :+ Mn DS pak ik nog vrij regelmatig

10. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Dat pakket heb ik vorige week in Canada gekocht voor omgerekend zo'n 140 euro :). Ben er wel blij mee maar denk dat ik m'n PSP toch maar ga ombouwen. Iemand die daar nog handige info voor heeft? PM zou welkom zijn ;)

11. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je zelf in Canada geweest of heb je hem geimporteerd via een site?

Op dit forum mag niet gesproken worden over het ombouwen van spelcomputers en daarnaast zijn er genoeg andere sites waar het wel mag, had je even zelf de moeite genomen om naar deze sites te googlen dan had je allang geweten dat de PSP 3000 nog niet om te bouwen is.

12. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ben zelf in Canada geweest!

Mijn excuses, ik dacht dat een PM geen kwaad kon. Bedankt voor de info, anyway.

13. latino

latino World Fineszt Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    ik wou ff wat vragen over de psp menu omdat ik op youtube zag dat er een soort van theme is van de psp home menu die je kan zetten op je mobile sony ericsson w880i
    en die telefoon heb ik toevallig!
    dus weet iemand van jullie waar je die kan downloaden??

http://www.youtube.com/watch?v=vLbb_fPdmCA
    dat is die filmpje

14. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, ik heb dus sinds een weekje of 2 een PSP, en toen heb ik ook uitgebreid de kans gehad om allerlei bekende titels te spelen, waaronder ook Shin Budokai. Hier de member review van Steel Dogg _O_

DBZ Shin Budokai Another Road: Een mix van Budokai 2 en Budokai 3 van op de PS2. Helaas heeft ie de slechte Story Mode van Budokai 2 :+ . Het klopt namelijk totaal niet met het echte Story Mode. Bijvoorbeeld een aantal keer in Chapter 1 zat ik tegen Frieza, Cell én Buu te vechten in één Chapter :emo: En in Chapter 4 moet je tegen Cooler vechten, maar hij is er in 6 (!) vormen, en allemaal hetzelfde: Meta Cooler.

Oké, dit was de Story Line, maar zijn er ook nog leuke punten? Jup, de gameplay _O_
    Want de Gameplay is rechtstreeks overgenomen van Budokai 3, gevechten zijn mooi, veel speelbare karakters, verschillende vormen, veel aanvallen. Hier valt niet over te klagen :)

15. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog leuke pspgames aan te raden? Het liefst exclusives. Speel de laatste nog even voordat ik ga slapen op m'n PSP.

Al gespeeld:
    Burnout: Legends
    GTA:LCS
    Killzone: Liberation
    Tekken: Dark Resurrection
    Daxter
    NFS:Carbon
    Medal of Honor: Heroes
    Medal of Honor: Heroes 2
    DBZ: Shin Budokai

16. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    GTA VCS nog niet gespeeld? Schaam je :+

Is Killzone: Liberation trouwens een leuke game? :p Nog nooit gespeeld.

En Burnout Legends? Want Dominator schijnt niet erg beter te zijn dan zijn voorganger.

17. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Killzone is wel grappig. Meer niet.

18. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Killzone is wel nice ja, burnout legends vond ik geweldig. Legends moet je zeker 'kopen' ;). VCS ga ik ook 'kopen' :).

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
  20. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt al een bod van 90 euro ;) (Niet van mij hoor :+).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina