1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony PSP - Deel 2

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Het is geen X-Bazar hier :mad:

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, Midnight Club L.A. ''gekocht''. Wat een gruwelijk mooie game _O_

Rockstar brengt echt hele mooie games naar de PSP. De GTA delen en Midnight Club, grafisch echt geweldig :D

Alleen ik heb een probleem met mijn Analoge Stick: Hij beweegt uit zichzelf :+

3. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen zin om MC:LA Remix te kopen want ik krijg hem al voor de 360 :+.

4. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    :+ Maar ik vond DBZ Shin Budokai echt slecht. (Verhaallijn dan) Wie vond dit nog meer? :p

En kennen jullie nog nice homebrew applicaties die écht nuttig zijn? En anders nog hele nice games. Liefst van die Fallout achtige games waar je jaren mee doet :p

5. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

welke GTA vinden jullie persoonlijk het leukst en het mooist?

6. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind opzich alletwee wel goed, alleen ik heb nu Liberty City Stories er op staan en ik vind het eigenlijk wel beter dan VCS.

Liberty City Stories heeft namelijk een véél betere verhaallijn, minder bugs & glitches, meer missies dan VCS, hapert niet en loopt soepel, ook nog eens kleiner dan VCS

Ik heb VCS ook uitgespeeld op de PS2, vandaar dat ik hem niet op de PSP heb.
    Mijn voorkeur gaat dus voorlopig uit naar LCS. Later zet ik er wel weer VCS op :)

7. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Heb alleen LCS gespeeld en die was bruut :cool:. DBZ Shin Budokai vond ik ook geen reet aan trouwens, iedereen op school speelde het toen maar ik vond het een kutspel :p.

8. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Over Shin Budokai:

Vind dat ze meer aan de Story Mode hadden moeten werken. Kwa gameplay is het gewoon exact Budokai 3, en dat is dan wel weer geweldig _O_ Maar kwa Story Mode is het gewoon een slechte versie van de Budokai 3 Story Mode. De echte fans weten dan ook dat Goku niet tegen 6 Coolers heeft gevochten, en ook niet tegen Frieza, Cell én Buu in één Chapter :+

Kutspel 8)

9. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog wat leuke 'arcade' game aanraders? Simpele spelletjes die ik even een halfuur speel voor het slapen gaan. Heb nu Mercury Meltdown erop staan, iemand die weet of er ook een soort Marble Blast Ultra op de PSP is?

10. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    spinout of fading shadows

Laatst bewerkt: 31 dec 2008
  11. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand nog hele leuke spellen op de PSP? Ik verveel me namelijk echt dood met Midnight Club L.A. en GTA LCS. Die 2 games zijn sowieso niet om zo tussendoor te spelen, vind ik.

Maargoed, iemand? :)

12. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Killzone: Liberations al gespeeld? Verder kan ik Tekken: Dark Resurrection aanraden :).

13. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Beide games niet gespeeld, nee. Tekken vind ik sowieso niet leuk, maar hoe speelt Killzone? Ga me niet vertellen dat het een Third Person Shooter is :+

14. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wat dacht is van Daxter !?!?

15. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Gespeeld, vond het geen leuke spel. Probleem is dat de Line-up van de PSP ook niet echt super is de afgelopen half jaar.

Is WipeOut Pulse leuk?

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    WipeOut is een goed spel. Ik neem aan dat deel Pulse dat ook wel zal zijn. ;)
    Check anders wat filmpjes op Youtube?

17. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Vice City Stories er even op gezet, Liberty City Stories gekickt van zijn plek, en het is wel stukken nicer dan LCS. Was een hele tijd LCS gewend, maar daar had ik niet eens zin in om missies te gaan doen en alles. Vind VCS veel beter spelen enzo. Had ik niet verwacht na de PS2 versie te spelen :) !

/Mod Aangezien het je nog niet duidelijk is dat je niet over illegale praktijken mag praten, krijg je bij deze je tweede OW en dus een tijdelijke ban. -Conquistador.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Sssstt! |:-

19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Weet iemand nog een diepgaande rpg?

Ik heb Disgaea en Jeanne D'arc al ;) FF Tactics vond ik niks aan :)

Dus nog tips?

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Tales of Eternia vond ik een geweldig spel met een leuk verhaal. Heb het spel nog steeds niet uitgespeeld naar 40+ uur :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina