Sony PSP - Deel 2

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Die IGN review kun je maar beter negeren.
    De reviewer geeft zelf al aan een grote GT fan te zijn die te hoge verwachtingen had. (in feite verwachte hij gewoon een GT4 maar dan op de psp, En dat is het niet geworden)

Het spel is nu eenmaal aangepast aan portable gameplay en dat betekend dat er geen simulation mode is met allerlij vooraf bepaalde race events die je vaak toch niet wilt spelen. (Zoals je in de console versies van GT vind.)

Het is voor veel mensen die een 1 op 1 copy verwachte dus een enorme teleurstelling, Maar dat betekend absoluut niet dat de game slecht is.

De focus is gegaan naar het zo perfect mogelijk krijgen van de handling en wegliging van de auto's en dat schijn zo geslaagt te zijn dat je ook echt het verschil tussen een Subaru Impreza en een Mitchubishi Lancer kunt voelen.

dat je naast de driving challenges (Soort van rijbewijsproeven) enkel zelf je races kunt samenstellen betekend dat niet dat het spel niet varierend en uitdagend is.

Ik denk dat we beter wat meer proffessionele reviews kunnen afwachten.
    Want de meeste reviews die tot nu toe online verschenen zijn komen van een stel crybaby's die niet hebben gekregen waar ze op hoopte.
    (namelijk een 1 op 1 copy van de console versies van GT)

En dat hun elke keer dat de grote man achter GT (ben even zijn naam kwijt) zij dat GT op de psp een volwaardige GT game zou worden dachten dat hij het over een simulation mode had dan hebben ze het mis, De beste man had het over de handling en het merkbare verschil tussen verschillende autos, Dat is waar GT om draait, De handling en de Auto's.

Daarbij al wil je in GT op de psp een race rijden met alleen subaru's dan kan dat gewoon.

Maar daar word niets over gezegt in de IGN review omdat meneer alleen maar bezig is zijn telleurstelling eruit te janken.

Als reviewer moet je in mijn ogen blanco aan een game beginnen en niet met de verwachting dat je GT 4 op een klein scherm krijgt met wat extra auto's.

Gran Turismo heeft in mijn ogen nooit echt een goede Career mode gehad,
    Het was altijd dwalen in menu's tot je het event gevonden had dat je zocht en eindelijk kon racen. (Als je niet eerst nog een andere auto moest gaan halen uit je garage.)

En ik ben eigenlijk maar al te blij dat ze dat uit de PSP versie hebben weg gelaten.

Hoe dan ook, GT PSP moet je gewoon niet zien als een GT4 of een GT5 maar als een totaal andere game.

Hoe minder je van een game verwacht des te minder kans dat de game je teleursteld.
    Ik heb dan ook totaal geen idee wat ik van Halo3: ODST kan verwachten,
    En dat houd ik zo tot de game binnenkort op de deurmat ligt.

Ik houd mij voortaan totaal buiten al het gehype van games en ik zie wel wat ik er van vind als ik het zelf in mijn handen heb,
    Tot die tijd oordeel ik er niet over.

2. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
  3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
  4. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat de goeie kant op.:)

5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist de MGS Peacewalker demo gespeeld.
    Hij speelde lekker weg, maar de AI viel me wel tegen.
    Ook ben ik bang dat de game heel zwaar op co-op gaat leunen, iets wat ik niet altijd kan waarderen.

Maar goed, het wordt toch maar eens tijd om uit te vinden hoe ik online kan gamen met die PSP van me :p

Laatst bewerkt: 26 sep 2009
  6. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb sinds een paar weken een PSP:) :D
    met de games:
    God of War Chains of Olympus
    Final Fantasy Crisis Core
    GTA Liberty City Stories
    GTA Vice City Stories

Iemand nog aanraders? :)

7. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Tekken: Dark Resurrection

8. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is toch een Fight game, ala Street Fighter? ( ik noem maar wat hoor )

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja.. op zich wel.

10. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, alleen kun je bij SF4 vuurballen schieten en hier niet :+. En ik vind Tekken iets minder serieus dan SF.

11. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Okee :)
    Ik vind die fightgames nml niet zo geweldig O-)

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik raad je overigens Locoroco, Wipeout en Daxer aan. :)

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb vanaf morgen een psp slim! Ik heb het spel Monster Hunter erbij. Ik heb hem voornamelijk voor mijn zoon en vakanties maar ben zelf ook wel geinteresseerd natuurlijk

- God of War
    - Een stapeltje FF's

mis ik nog wat?

en wat kan ik verder nog met het beestje eigenlijk? :+

(mp4, tv-out weet ik)

14. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    LocoRoco is echt leuk. Niet voor lange speelsessies, vooral voor tussendoor. Verder kan ik je op zich Daxter ook aanraden, als je van het genre houdt.

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Final Fantasy de nieuwste :).

God of War is echt een must :D

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    God of War moet ik nog steeds.....

Zit mijn geld alleen maar te spenderen aan PS3 games tegenwoordig. Volgende game wordt iig een PSP game. Denk GoW!

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nope absoluut niet ;)

Maar spellen geloof ik wel. Ik koop FF, Persona, KH, GoW en ben voor meer dan een jaar klaar

Ik heb ook een ps3 kan ik dat nog leuk combineren qua functionaliteit oid?

18. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Volgens mij niet echt. Je kan demo's downloaden voor de PSP via de PSN op je PS3, en vervolgens overzetten met USB kabeltje. Daar houd het volgens mij op.

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Qua games alleen met Formula 1 op de PS3 volgens mij. De PSP fungeert dan als achteruitkijkspiegel.

Voor het overige kun je niet zoveel meer dan Kiss of Fire al aangaf qua funcionaliteit als combi PS3/PSP.

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan remote play doen. Dan kun je alle muziek en films die op je PS3 staan bekijken op je PSP.

Ook kun je PSOne games vanaf de disc in je Playstation 3 bespelen op je PSP.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina