1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony PSP - Deel 2

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik speel meestal op m'n PSP in de trein. Maar alleen als ik onderweg ben of ik verveel me echt ergens. Het is leuk om dan ff iets te doen en voor je het weet is de treinreis al voorbij.
     
  2. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik ben haast nooit onderweg alleen wel eens bij mijn ouders of oma en opa
    Maar daarvoor heb ik de DS al.
     
  3. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Hey Natasja, heb je de PSP gekocht of doe je het toch niet?
     
  4. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand hier blij met de nieuwe Phantasy Star voor de PSP die op 17 september uitkomt?
     
  5. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    uuh ik niet, hou er niet van!:cool:
     
  6. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik ben er allang van afgezien.Aangezien ik nooit veel onderweg ben en ik het alleen voor de GTA spellen zou doen vindt ik het een beetje zonde.Ik bedoel het is toch veel geld.Daar koop ik dan weer iets anders voor.Toch bedankt voor al jullie informatie.Ik heb er goed over nagedacht anders had ik er denk ik nu alweer spijt van
     
  7. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    De nieuwe God of War Ghost of Sparta demo staat in de store, gratis :D Heb hem al doorgespeeld, echt awesome:
    Je hebt 2 wapens!!
     
  8. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik moet me nog steeds registeren in de store :p, dadelijk maar even doen!
     
  9. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Echt een geweldige demo _O_

    Deze moet zeker in mijn collectie komen.

    Enne:

    Schild + Speer = <3 _O_
     
  10. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin een PSP stilaan te missen. Alleen weet niet alleen of het nog de moeite gaat zijn om een te kopen. Hoe zit het qua games? Worden er wel nog een aantal mooie titels verwacht dit en volgend jaar? En gaat een PSP 2 niet sneller komen als verwacht?

    Had vroeger als PSP speelde er vaak op. Helaas stukken aangekomen buiten garantie 2 - 3 jaar terug.
     
  11. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb er eentje te koop staan met 10 spellen:D
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    de startpost is een beetje outdated en nu ik vaker en langer in de trin zit wil ik toch een psp aanschaffen denk ik.

    Maar wat zijn de verschillen? Ik lees overal over verschillende versies zowel hardware (psp 200 of 300) en software (homebrew en firmware versies)

    Ik wil hoe dan ook geen ouderwetse fat psp maar zie door de bomen het bos niet meer. Liever wil ik geen psp go, maar zijn de spellen nog wel goed verkrijgbaar, of dringt de psps go de tastbare schijfjes weg?

    En nog een heel belangrijke vraag: welke games zijn nou echt must haves?
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2010
  13. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    LocoRoco was voor mij echt dé PSP game. Daarnaast is SSX On Tour echt heel tof op de PSP.
    Racegames en adventure zijn de leukste psp genres, die voor mij persoonlijk het beste werken.
     
  14. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    LocoRoco is voor mij één van de beste games ooit gemaakt. Aangezien ik geen CC heb kan ik helaas nog steeds niet Midnight Carnival kopen...
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    LocoRoco 1&2, Patapon 1&2, Dexter, Killzone Liberation, Wipeout Pure, Alle drie de GTA's, Manhunt, en vast nog wel meer.
     
  16. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    PSP2 (Phantasy Star Portable 2) is ook leuk! En Valkyria Chronicles 2!!! Erg tof! En de nieuwste Metal Gear is ook tof, maar de controls blijven een nadeel van de PSP waardoor de game lastig te besturen is.
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ok, klinkt idd erg goed.

    En betreft de psp zelf: wat is het verschil tussen alle hardware en software versies?
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ben er tot nu toe happy mee. \o/ Dat was ik de vorige keer eigenlijk geen seconde. :+
    Al was het misschien wel slim geweest om direct een Memory Stick mee te bestellen. Ik dacht dat ik er nog een had liggen. Iemand een goedkoop adresje voor die krengen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina