1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony PSP - Deel 2

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn ze ermee gestopt.

2. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik krijg dinsdag Spiderman 1 en 2 bij mijn Memory Stick Pro Duo 2 GB :)

Momenteel ben ik van plan dit te gaan halen dinsdag:

PSP zwart basepack, 2GB geheugen, Killzone Liberation (Hier koop ik de psp voorral voor, toendertijd ook de PS2 aangeschaft voor Killzone :9) Loco Roco, Daxter, mischien Burnout Legends, en eventueel een goedkoop UMD filmpje als die ergens cheap te verkrijgen zijn.

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Persoonlijk vond ik killzone helemaal niet zo boeiend. Het ziet er wel leuk uit maar vindt het niet lekker werken. Multiplayer tegen je vrienden(innen) is wel leuk opzich. Burnout Legends vond ik echt een super titel! (Maar dat kan ook komen omdat ik van race spellen hou :)).

4. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, killzone kon mij ook totaal niet boeien. Misschien moet je eerst even de demo spelen voordat je em aanschaft? En persoonlijk vind ik DTM3 weer helemaal geweldig, netzoals Socom 1 en GTA :cool:

En binnenkort krijg ik Test Drive binnen.

5. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    De nieuwe burnout vind ik ook een aanrader. Heb net 3 weken een PSP en ben ook helemaal verslaafd aan het gare spel Loco Roco en Lumines II. Dat zijn echte aanraders:)

6. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb de game al een stukje gespeeld, en ik weet dat ik de game moet hebben :9

Killzone op de PS2 vind ik ook helemaal geweldig, de sfeer is gewoon top in die game. En omdat Killzone 2 nog even op zich laat wachten, wil ik Killzone Liberation spelen. En ik ga niet moeilijk doen voor 20 eurotjes. :9

7. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Okee dan ;) Maar Killzone op de PS2 was ook leuker (First Person :eek:). Ik moet maar is beginnen met Rachet and Clack en COD3..... :+

8. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    COD3 op psp?

9. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Roads to Victory dan....

10. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg ff hoe die speelt :+ En vergelijk ff met Medal of Honor

11. Cybercon

Cybercon Guest

Je hoeft in ieder geval niet van hoge huizen te komen wil je een kwalitatief betere game afleveren dan EA :emo:

12. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb mijn PSP! \o/ En ik ben er erg blij mee.

Ik heb Burnout Legends, Loco Roco en Killzone erbij genomen. Alledrie zijn het echt top games.

13. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goede aankoop! Killzone heeft vandaag een update gekregen, nu met multiplayer over internet, moeten we eens proberen!

14. Cybercon

Cybercon Guest

De witte of zwarte? Zelf heb ik de witte \o/

Overigens moet je LocoRoco wat intensiever gaan spelen, die game is zó verslavend :9

15. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff... slome mensen zeg :mad:

16. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik kan jammer genoeg nog niet online met de PSP. Ik heb wel een Nintendo Wifi adapter, maar dat werkt niet.

Ik heb de zwarte :), en ik wissel het af, Vooral speel ik Killzone en Burnout Legends, en Loco Roco tussen de 2 games door :9

Ik ga morgen mischien Vice City Stories erbij kopen... of Daxter.. of Ratchet & Clank.. of Metal Gear Solid: PO .. of Ridge Racer.. of ach.. er zijn nog zat andere games die nu heel goedkoop zijn en wat echt must have's zijn.

Ik vind de Psp echt hemels!, net als de PS3 een technisch Top apparaat!

17. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe Ik heb nu eindelijk ook een PSP. Heb lang zitten zoeken, alle winkels afgegaan en vond alleen de roze versie :|. De zwarte was overal uitverkocht en enkele winkels beweerden zelfs dat er pas in november een nieuwe lading komt. Uiteindelijk heb ik toch nog één kunnen vinden bij de dixons. Moest het snel kopen want ik moest binnen een kwartier naar me werk. Had nog vijf minuten over en kocht loco roco erbij. Heb me wel vermaakt op me werk trouwens :).

18. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb zomaar het vermoeden dat er in November een nieuw model komt:)

19. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ja die komt er ook :)

20. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Dat is precies de reden dat ik de Psp nu heb gekocht. De nieuwe versie zal wel vreselijk duur gaan worden. Ik heb een best tijdje moeten wachten voordat de Psp in prijs verlaagd zou worden. Nu vind ik de Psp een mooie prijs hebben, en die nieuwe versie (Ik vraag me af wat er verniewd zou worden?) zal vast stukken duurder zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina