Sony PSP - Deel 2

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt toch een Lite versie...... ergens een plaatje van gezien. Sorry heb geen bron.

2. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    [yt]koQFjKwVFB0&feature=dir[/yt]
    Kijk dit apparaatje eens haha. Zal wel nep zijn ofniew?

3. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Is echt... maar tis geen PSP opvolger of iets dergelijks.

4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ik denk zelf dat er aan de rechte kant ook zo'n pookje komt bij de nieuwe psp :)

5. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik had even een vraag. Ik wil graag Lumines aanschaffen. Kan ik beter deel 1 of deel 2 kopen?

6. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1.

7. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Godver ik wil een PSP, ik heb geld alleen die vakantie's vreten al mijn geld op. :lol:

8. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    En waarom? Beargumentatie graag:9

9. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar vroeg je niet om :+

Deel 1 is goedkoper en net zo leuk ;) Kwa gameplay kan er niets veranderd zijn alleen de muziek. Dus probeer eerst 1.

10. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Ok bedankt!:b:

11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Attentie voor de Pro Evo 6 bezitters!

Voor de mensen die een Playstation Portable bezitten en ook de prachtige voetbal game Pro Evolution Soccer 6 hebben is er goed nieuws. Ik heb namelijk even rond gezocht op het Internet en na een kleine tien minuten zoeken kreeg ik eindelijk resultaat.

Via een forum heb ik namelijk een mooie option file voor de PSP gevonden die je kan gebruiken. Het heeft zoveel voordelen. Hieronder heb ik ze even neergezet:

• Juiste Teamnamen
    • Januari Transfers
    • Stadion namen
    • Juiste badges van de teams
    • En nog veel meer...

Om deze file op je PSP te zetten hoef je niet heel veel te doen. Download het bestand op de onderstaande link en wacht tot hij binnen is. Ondertussen zou je je PSP alvast aan kunnen sluiten en hem op USB - Modus kunnen zetten. Pak het rar bestand uit en zet de map met de daarin bijbehorende option file op het bureaublad.

Vervolgens ga je op je PSP naar de map SaveData. Als het goed is vind je daar al je savegames. Zoek nu jouw oude option file van Pro Evolution Soccer 6, (om het snel te doen kan je de vensters even op Miniatuurweergaven zetten zo zie je gelijk welkle je moet hebben).

Als je je option file hebt gevonden klik je rechtermuisknop en dan naam wijzigen. Kopier de naam van de save game, het begint altijd met de letter U. Nu heb je de naam gekopierd. Ga vervolgens naar de save die we net hebben gedownload en je ziet dat deze een hele andere naam. Doe rechtermuisknop en naamwijzigen, dan druk je CTRL+V in om de naam van jouw eigen savegame te laten verschijnen.

Nu kun je de savegame op je PSP zetten, hij wordt namelijk nu correct gelezen.

Het bestand is hier te downloaden.

Veel plezier ermee,

The Fox

12. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Gister GTA Vice City Stories erbij gekocht. Ik heb nu 4 games voor de PSP, en mischien dat ik straks voor de vakantie er nog 1 of 2 bij koop. Daxter zal mijn volgende aan koop zijn voor de PSP waarschijnlijk. Maar eerste deze games uit spelen.

13. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, scheelt weer wat werk...:b:

14. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Test Drive is cool :D

15. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Mooi Darkon. Test Drive Unlimited op de Xbox 360 vond ik er echt heel erg goed en strak uitzien. De screens en filmpjes van de PSP zijn natuurlijk minder mooi maar het is wel te doen denk ik voor een PSP game.

Mijn vraag is alleen, rijden de auto's een beetje realistisch of is het echt 100% arcade net zoals de game Outrun..?
    :)

16. Cybercon

Cybercon Guest

Oh YEAH! _O_ \o/

17. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Die demo ga ik zeker downloaden\o/ Trouwens, ik vind dat de demo service voor de PSP erg goed is. Bijna elke maand komt er wel een demo uit van een dergelijke game, KUTGW Sony:thumbs:

18. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja, vind ze wel 'realistisch' rijden, voor ene PSP game :) Zeker een aanrader :D

19. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb eigenlijk een, klein, vraagje aan bezitters van het spel GTA Vice city stories.
    Ik ben echt al wel redelijk ver gevorderd in de missies van het 2de eiland vermoed ik, maar ik vroeg me af of je op het einde van het spel nog een nieuw, fatsoenlijk, safehouse krijgt buiten die Clemenus suite?

Ik hoop alleszins van wel, want ook al breng je er niet veel tijd in door toch vind ik het storywise leuk dat je op het einde ergens een riante villa je eigendom kunt noemen. De grote woonst op Starfish island zoals in de originele Vice city misschien, ook al is die (tot nu toe nog) bewoont door missie npc Diaz?
    Het maakt eigenlijk niet uit, maar een groot huis met een mooi uitzicht zou toch zeker wel passen bij iemand die op het einde meer dan twee dozijn eigendommen, relaties met alle soorten onderwereldtypes en miljoenen dollars op zn bankrekening heeft.
    Dan ben je de 3 safehouses van voorheen met name, een sociale woonst/krot aan de dokken, een barak op een schrootveld en een penthouse in een niet florisant gebouw in een louche deel van de stad toch wel ontgroeit neem ik aan...

20. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    DiaL,

Helaas zal het blijven bij 101 Bayshore Avenue, The Compound & The Clymenus Suite. Deze huizen zul je hebben en na die laatste komt er geen eèn bij, tenminste geen speciale waar jij over droomt*)

Je kunt de huizen die je hebt verovert ook gebruiken als savehouses, en sommige zijn best mooi als het "High Rollerz" zijn geworden.

Persoonlijk vindt ik het ook jammer dat er maar drie huizen tot je beschikking zijn. Mocht Rockstar nog een GTA game gaan maken voor de Playstation Portable, wat me niet zou verbazen. Dan zou het een fijne toevoeging zijn als je net als in de console en pc versies van GTA huizen en bedrijven kan kopen.

Als je meer vragen hebt vraag je maar raak hoor DiaL

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina