Attentie voor de Pro Evo 6 bezitters!
Voor de mensen die een Playstation Portable bezitten en ook de prachtige voetbal game Pro Evolution Soccer 6 hebben is er goed nieuws. Ik heb namelijk even rond gezocht op het Internet en na een kleine tien minuten zoeken kreeg ik eindelijk resultaat.
Via een forum heb ik namelijk een mooie option file voor de PSP gevonden die je kan gebruiken. Het heeft zoveel voordelen. Hieronder heb ik ze even neergezet:
• Juiste Teamnamen
• Januari Transfers
• Stadion namen
• Juiste badges van de teams
• En nog veel meer...
Om deze file op je PSP te zetten hoef je niet heel veel te doen. Download het bestand op de onderstaande link en wacht tot hij binnen is. Ondertussen zou je je PSP alvast aan kunnen sluiten en hem op USB - Modus kunnen zetten. Pak het rar bestand uit en zet de map met de daarin bijbehorende option file op het bureaublad.
Vervolgens ga je op je PSP naar de map SaveData. Als het goed is vind je daar al je savegames. Zoek nu jouw oude option file van Pro Evolution Soccer 6, (om het snel te doen kan je de vensters even op Miniatuurweergaven zetten zo zie je gelijk welkle je moet hebben).
Als je je option file hebt gevonden klik je rechtermuisknop en dan naam wijzigen. Kopier de naam van de save game, het begint altijd met de letter U. Nu heb je de naam gekopierd. Ga vervolgens naar de save die we net hebben gedownload en je ziet dat deze een hele andere naam. Doe rechtermuisknop en naamwijzigen, dan druk je CTRL+V in om de naam van jouw eigen savegame te laten verschijnen.
Nu kun je de savegame op je PSP zetten, hij wordt namelijk nu correct gelezen.
Het bestand is
hier te downloaden.
Veel plezier ermee,
The Fox Klik om te vergroten...