1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony PSP - Deel 2

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    The Fox;
    Bedankt voor je, snelle, antwoord! Daar zal het niet aan liggen maar ze hadden dan zelfs voor mij wel een race hier en daar, of desnoods zelfs een muziekzender mogen achterwege laten voor een extra woonst die je later emperium weerspiegelt. Maar het is nu niet anders en, zoals je aanhaalt, misschien in een volgende versie.

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Het kopen van huizen geeft in GTA altijd een machtsgevoel. Iets wat ik dan toch wel weer mis in deze versie. Je kan wel huizen veroveren maar zo speciaal is dat ook weer niet, als je ze allemaal hebt;)

Verder vindt ik het wel een leuke game. Verhaal lijn had ik binnen een week uitgespeeld en op het moment werk ik naar de 100% toe. De graphics zien er goed uit, zoals je mag verwachten van Rockstar.

Op het moment speel ik de game zelf heel wat minder. Ben namelijk druk bezig met Pro Evolution Soccer 6 voor de PSP. Misschien pak ik Vice city Stories van de week weer even op:cool:

3. Cybercon

Cybercon Guest

Kijk dit zijn nou grote verbeteringen die de aankoop rechtvaardigen. Dat kunnen we nou niet van Nintendo zeggen...

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Klinkt heel goed. Als dit klopt, dan haal ik hem zeker.

5. Cybercon

Cybercon Guest

Voor 170 euro zeker :9

6. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Heb net een psp gekocht|:-

7. Cybercon

Cybercon Guest

Even afwachten op de release van de nieuwe psp en dan snel je oude verkopen :+

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, maar ik verwacht eerder dat hij rond de 200 euro gaat kosten. Heb inmiddels als een zwarte en een witte PSP, maar deze moet ik zeker hebben. :)

9. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Zo ging het vorig jaar geleden ook. Ik had net mijn Nintendo DS gekocht, werd de DS lite aangekondigd=(

10. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    mij maakt het niet zo heel veel uit :)

11. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb em sinds de release, dus koop gewoon de lite :cool:

12. Shizzel

Shizzel Guest

Mijn kapotte PSP wordt misschien gerepareerd, en als dat niet kan, krijg ik gewoon een splinternieuwe :D:D. Enige probleem is dan waarschijnlijk de nieuwste firmware :mad:.

Dus als ik hem dan gewoon goed houd, kan ik hem mss verkopen voor een mooie prijs, en dan de PSP Lite kopen :D. veel emoticons deze post :9.

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt nog een andere veel groter probleem.
    De nieuwe PSP's krijgen namelijk een hardware beveiliging wat betreft het downgraden van de firmware.

14. heijting

heijting Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zaterdag de psp voor 169,99 besteld via www.bartsmit.com, maar in de winkels is hij uitverkocht, krijg ik hem nu nog of moet ik heel lang wachten?

15. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Kan je daarvoor niet best even een telefoontje plegen of mailtje sturen naar hun klantendienst?

16. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Jouw PSP wordt gewoon verzonden vanuit het hoofdgebouw in Volendam als ik het goed heb. Ongeveer een maandje geleden bestelde ik ook mijn PSP op Bartsmit.com omdat ze in de winkel hier uitverkocht waren, drie of vier dagen na mijn bestelling kwam de PSP binnen.

Het duurde lang omdat koninginen dag tussen de bestelling in zat!

Je kan natuurlijk altijd bellen, ik heb geloof ik ook meer dan 3x gebeld om te vragen waar hij bleef. Uit eindelijk is hij wel gewoon gekomen!;)

17. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De PSP is bijna nergens meer tekoop.
    Sony heeft namelijk de hele voorraad terug genomen , voor een wijziging van het moederbord.

18. Nitramuse

Nitramuse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dus niet waar is. Er komt inderdaad een nieuwe beveiliging, maar dat gebeurd langzamerhand...net zoals de roll-outs van de nieuwere FW's.

19. heijting

heijting Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je het nummer vinden?

20. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Potveredomme :p zit na 2 jaar weer vice city te spelen op me computer :p en gta 3 op 360. Vice city is egt leuk met die wheelies etc. Vooral leuk bij vice city als je op zon balk een wheelie doet etc. Maare ff een vraagie is vice city stories behalve het verhaal nog meer verschillend aan de gewone gta vice city???

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina