1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony PSP - Deel 2

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    De enige reden dat ze teruggenomen zijn is omdat ze na de prijsverlaging te hard zijn verkocht. Op m'n werk krijgen we er nu structureel 2 per week binnen.

2. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is trouwens de site waar je de psp demo's kan downloaden? had ooit eens een site waar je dat kon doen, had ik ook gedaan met loco roco, kon toen ook allemaal wallpapers doen enzo, maar ben m totaal vergeten! iemand die m even kan posten?? ;) alvast bedankt!

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    http://uk.playstation.com/psp/games/

? :)

4. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
  5. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb een vraagje bij de missie Burning bridges in het spel GTA: Vice City Stories.
    Het is een van de laatste missies, of de laatste, van de Mendez brothers vermoed ik. Je ontwaakt in een fabriek en moet Lance bevrijden. Je wapens worden afgenomen, maar ik vind enkel de eerste 4weapon slots wapens terug? Het kan toch niet zijn dat je de rest zomaar verliest? Als de missie eenmaal afgelopen is zie ik ze ook nergens liggen...

6. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    zo, heb ff de pagina's beetje doorgelezen om weer een beetje bij te blijven :cool:

en wat vraagjes...
    ik las rond pagina 2 iets over een final fantasy crysis core! deze lijkt me dus echt harstikke gaaf, iemand enig idee wanneer deze uitkomt in europa??? ( komt die uberhaupt wel uit in europa...?? )
    is er trouwens al een final fantasy game uit in europa voor de psp?

edit// NVM! hij is al uit gegaan, denk dat t wat lang duurde omdat het al weer tijd geleden is dat ik m oplaadde...

Laatst bewerkt: 19 jun 2007
  7. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Er is zeker nog geen europees/amerikaanse release van FF voor de psp dat ik weet.
    Wel is die gepland voor begin 2008 dacht ik? Ik heb gehoord van FF: Crisis Core, Dissidia: FF (meer een fighting game ipv rpg) en een rts versie als ik het juist heb (FF tactics).
    Meer dan genoeg om naar uit te kijken, hopelijk gaat het wat vooruit want de screens zien er in elk geval veelbelovend uit.

Laatst bewerkt: 19 jun 2007
  8. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    k dan bedankt DiaL! dan weet ik wat meer! want lijkt me erg vet als die FF: Crisis Core naar europa komt, een FF op de psp lijkt me wel chill, afwachten dan nog maar!

9. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Zijn er mensen hier die mgs portable ops hebben? Zo ja, is dit een must have? (geen spoilers svp)

10. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan de demo niet spelen van MGS.

11. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan kloppen, dit is ook heel vaag, want op de site staat inderdaad dat er een multiplayer demo kan downloaden, maar mij lukt die ook niet, nergens niet, maar voor zover ik weet, heb enkeld ''gehoord'' dat hideo kojima(bedenker van heel MGS) nooit officiel een demo van MGS aan heeft gekondigd voor de psp... vaag....

en een antwoord op Gaizka!
    ik zelf heb m niet, maar voor zover ik weet heb ik vaak genoeg gehoord dat het tot nu toe wel 1 van de beste spellen op de PSP is! ik zelf ga m binnekort ook halen zodra ik MGS 3 heb uitgespeeld, want een vriend van mij is groot fan van die serie en kent zowat heel het verhaal uit ze hoofd, en zegt ook, als je Portable ops gaat doen, kan je beter eerst de andere delen van MGS gaan spelen ;)

Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  12. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem wel, goed spel, alleen vind ik de controls soms wel wat irritant. Ook moet je geen groots avontuur als mgs 3 verwachten, maar meer korte losstaande missies.

13. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Weet iemand waar US umd films beetje cheap zijn?:+

In NL kan je ze voor 5 euro ps wel vinden, maar die amerikaanse UMD's blijven duurder.. en ik heb een US psp:+

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Waar kan je nog films halen? *heb geen CreditCard...* Of bij welke speelgoedwinkel?

Moet namelijk nog wat hebben voor de vakantie en hier in winschoten hebben ze echt niks meer, binnenkort weer naar Groningen toe, maarja...veel films hebben we al, of al gezien :+

*Broeder gisteren socom 2 binnen gekregen....

15. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Tijdje terug zag ik o.a. bij de bartsmit hele bakken vol liggen voor 5 euro... alleen heb een US psp, dus de helft doet het niet op mn psp, dus maar laten liggen.

Wil Metal gear acid 2 en portable ops nog even halen, kan ik beetje normaal de tijd door komen in de trein:cool:

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ow okee, prijzen dalen echt keihard :). Binnenkort nog maar is kijken. MGS vond ik persoonlijk niet echt geweldig, hebben hier het eerste deel als het goed is, met die kaartjes.

17. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    MGS vind ik altijd de shit, zelfs dat kaart shit gdoe van Metal gear acid 1, is ook wel leuk tijdens trein reisje, kan je even pauzeren enzo en leuke tussenfilmpjes enzo, was wel vet. Dus deeltje 2 moet er ook nog maar bij, koop je ook al voor 20 euro nu.

18. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Welke spellen moet ik hebben voor op vakantie? Ik koop sowieso Locoroco, maar welke zal ik nog meer kopen? Ik heb vice city stories al.

19. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Locoroco verveelt wel snel, naja bij mij. Dames vinden het wel altijd helemaal een cool spel... wel vernomen:+

20. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik ben heel erg positief verrast door Dungeon Siege: Dark throne. Je moet natuurlijk wel van het hack'n slash(/semi rpg) genre houden, maar het speelt echt fijn weg. Toch wel aardig wat missies, summons, en een hele boel armor/weapons/jewels/artifacts en erg sfeervolle omgevingen en monsters om je mee bezig te houden!
    Eenmaal je het spel uit hebt kan je het op een hogere moeilijkheidsgraag spelen, eigenlijk is het hetzelfde behalve dat de monsters wat sterker zijn en je betere items kan vinden. Misschien niet iets om direct te doen, maar als je het spel even opzij legt en je kan het dan terug opnemen om eventueel een nieuwe char build uit te proberen, of je vorige verder te ontwikkelen met betere spullen heeft het wel iets.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina