heeft iemand nog een antwoord op mijn brandende vragen? ga hem waarschijnlijk morgen kopen en deze vragen bepalen uiteindelijk toch of ik het wel/niet ga doen. alvast bedankt
Een telefoon dus. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=130632 Zal ook geen reguliere PSP games kunnen afspelen. Onding.
De naam is Xperia Play, niet PSPhone. PSPhone is de naam wat sites er voorlopig aan hadden gegeven. En, nee geen thread, ben niet geïnteresseerd in dat ding. edit: Buiten de toetsen heeft dat apparaat maar heel weinig met een PSP te maken.
Dexter is leuk inderdaad. Verder heb ik beide GTA's met veel plezier gespeeld. Killzone werkt ook wel aardig en God of War schijnt ook wel leuk te zijn. LocoRoco is wel geinig maar na een half uurtje had ik het wel gezien.
Misschien heb je de startpost gemist? Daar staan namelijk ook een paar suggesties in. Persona 3 Portable iig als je een JRPG zoekt. [yt]JB4WyHe-HRM[/yt] Ratchet & Clank games schijnen ook leuk te zijn (heb ze zelf niet)
Ikga hem zeker (ooit) eens halen! Zijn nog genoeg psp games die ik moet spelen: Persona 1 Persona 3 God of War: Ghost of Sparta Blazblue Dissidia: Final Fantasy (deeltje 2)
Hey, Persona 3 Portable was blijkbaar nooit uitgekomen in de EU. Geen wonder dat ik em niet goed kon vinden in NL winkels.
Is het trouwens normaal als je psp lawaai maakt? (ja ik weet ,het is met umd disks, dus het maakt geluid) Met sommige spellen erger ik me er nogal aan. Zoek ook eigenlijk een manier om mn spellen op de memory stick te krijgen, iemand een idee? (Ik kan ze downloaden, maar ik heb geen internet op mijn psp )