Ik snap Sony niet met die NGP. Waarom nu al een nieuwe PSP. Afgezien dat de huidige PSP geen twee pookjes heeft, vind ik het een topding! Ik hou het lekker bij mijn huidige PSP in ieder geval. De graphics, met name die van Uncharted en MGS 4, zijn iig erg indrukwekkend.
Waarom nu al nieuwe PSP? Simpel omdat PSP zo goed als dood is. Er komen amper games uit dit jaar. Jammer genoeg nog lang wachten op NGP.
Ik zou het sowieso niet nu 'al' noemen. Dat ding is als ik me niet vergis toch alweer zo een 5/6 jaar uit. NGP komt eind 2011 begin 2012 uit, dus dat vind ik een nette levensduur voor de PSP.
Little Big Planet voor de PSP is echt awesome, grafisch zwaar netjes, physics zien er bijna net zo goed uit als op de PS3 en speelt fantastisch. Perfecte game voor op de PSP.
er komen genoeg coole games op uit, maar toch.... als ik thuis zit slinger ik echt altijd een console aan
Precies! Grootste nadeel van handhelds vind ik dat je altijd goed moet letten op waar je gaat zitten als je buiten bent; beetje zonlicht en je kunt weer ergens anders gaan zoeken naar een plaats om te gamen.....en juist buiten relaxed in mijn schommel-bank gamen lijkt me wel relaxed....helaas dus.
Attention all P3P fans: Great news – we can at last spill the beans on the forthcoming Collector’s Edition of the almighty Persona 3 Portable European release. Woohoo! As well as a copy of the most awesome PSP game ever created, your purchase of the Collector’s Edition will get you all these goodies: * 48-page Hardback Art Book. * 6 limited-edition Artcards. * A3 Poster. * Special reversible Collector’s Edition Inlay. * All of the above wrapped up in a beautiful Slipcase featuring additional artwork. Plus if you pre-order from the P3P website (going live next week!), you’ll get the added bonus of a limited and exclusive T-Shirt, a preview of which you can see below: So, you can look forward to getting your hands on the most awesome RPG on PSP sometime in mid-to-late April. More precise details on the price and release date will be revealed very soon. Watch this space! In the meantime, Fight the Shadows! Al
Weet je wat, ik maak gewoon een topic. Niemand zal erin posten, maar de PSP verdient toch op zijn minst nog 1 game specifiek topic voor de NGP komt.
Ik heb nu Ogre Tactics en Persona 3 Portable voor mijn PSP... dat wordt binnenkort genieten, maar eerst DAII uitspelen. Valt me trouwens een beetje tegen, maar goed.
Best logisch denk ik. Denk ook dat de community nog niet geheel klaar is voor alleen download spellen. Binnenkort wel. De introductie van de Go was ook niet goed en de prijs veel te hoog. Gewoon een verkeerde tactiek geweest van Sony, ondanks dat het een mooi apparaat was. Maar het feit dat de Slim nog steeds meer verkoopt dan de Go zegt ook al genoeg. Hopen dat de NGP het beter doet.
Nu er weer een nieuwe update is moet ik dan weer alles veranderen ik gebruik ook hetzelfde acount zowel voor PS3 als PSP.