weet iemand hoeveel spellen er op een 4gb sandisk memory kunnen? Ik heb bij fifa 2011 al de melding dat het geheugen vol is?
Dat ligt aan de grootte van het spel. Dat kan zo klein als een paar (honder) MB zijn, maar ook een ruime gigabyte. Dit is trouwens ook niet altijd even duidelijk te zien in de omschrijving in de PSN store. Ga eruit dat een (nieuwe) game ongeveer 1 tot anderhalve gigabyte groot is.
Boel PSP titels in de verkoop; http://blog.eu.playstation.com/2011/08/23/playstation-store-special-offers-24th-august-2011/ Staan daar nog echte MUSTHAVE titels tussen die ik nu al zou kunnen/moeten kopen voor wanneer ik een Vita koop/heb? Alle online PSP titels kun je daar ook mee afspelen. Zijn die GTA titels (GTA CTW heb ik al op DS) nog aparte verhalen?
Echt geen geld voor sommige titels. Titels waarvan ik weet dat ze erg goede reviews hebben gehad - Z.H.P. - Fate - Half Minute Hero - BlazBlue - Grandia (psone) - Breath of Fire
Grandia heb ik al op de pc. Geinige unieke RPG met gaaf combat systeem. Blazblue zal niet al te boeiend zijn naast de 360 versie. Tactics Ogre moet ook geweldig zijn. Zal de rest morgen eens bekijken.