Ow,dan heb ik het mis, ik dacht dat full hd 1080p was,maarja, mijn fout
. En tja, het kan misschien wel gerust zijn dat mijn broer er geen voor 1300 euro gaat hebben in 2007,maar ik denk, als je kijkt, binnen een paar maanden zouden normaal gezien de HD dvd spelers op de markt moeten komen, HD tv's worden veel meer verkocht, prijzen dalen daardoor ook, dus waarom zou je onder de 2000 euro in 2007 geen 1080p kunnen kopen dan?(1300 euro is idd mss wel te goedkoop). Maarja, er is idd nog geen 1080p tv verkrijgbaar, maar dat komt wel. Maar in ieder geval, je kan nog altijd heeeeel veel genieten van je ps3 met een Hd tv van 720p(en eventueel HDMI input). Maar this maar gewoon, voor de verdere toekomst is ps3 meer future proof zeg maar. Als ik nu heel eerlijk moet zeggen, ik denk dat ps3 een stuk langer mee kan gaan dan xbox 360, want binnen 3 jaar verkopen de console ook nog altijd enorm, en binnen 5 jaar normaal ook(kijk maar naar ps2, heeft nu ondertussen al 100miljoen verkocht
). Maar this wel zo, dat xbox 360 het grote voordeel heeft, dat het Microsoft is, je kan alles linken met elkaar,allé, je msn,daar kan je naar je friendslist kijken, je kan via pc, xbox 360 zoooveeel dingen doen, online is gewoon tegen het perfectie na, tja, we zullen zien hoe de zaken lopen,maar ik hoop maar gewoon dat microsoft niet terug heel snel met een volgende console komt...
Klik om te vergroten...