1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony's Playstation 3 - deel 1

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Gelukkig hebben ze de PS2 ook zo 'laat' gereleased waardoor ze dik eerste zijn geworden. Slaat nergens op. Toen de PS2 als eerste next-gen console uitkwam (2 jaar voor de concurrentie) vond Sony het juist een voordeel om als eerste te releasen, en dat was het ook, omdat ze in die 2 jaar gigantisch veel consoles hebben verkocht. En nu zeggen ze het nog nooit een voordeel hebben gevonden. Zal wel. :{
     
  2. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    geef mij toch maar een 360 ;)
    de console zelf ziet er toch aardig goed uit...
    ...maar de controller van de ps3 vind ik persoonlijk belachelijk (de vorm dan) *)
     
  3. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ergens gehoord dat hij cd's kan branden? :eek:

    of was het maar een roddel?

    ik denk eerder een roddel want zo goed is ps3 niet ;)
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Sorry,maar dreamcast was toch het eerste... Dreamcast is ook gestorven omdat toen iedereen op de ps2 zat te wachten. Maarja, ik vind het juist goed dat xbox 360 nu eerste is, nu geniet ik ervan,... maar nu kunnen we eens zien wie er gaat winnen, Microsoft heeft een grote voorsprong, meer dan een jaar in Europa, aangezien ik verwacht dat de ps3 tegen january 2007 hier gaat zijn, dus nu kunnen we zien of de release er echt iets bij te maken heeft. het heeft er natuurlijk mee te maken, Microsoft heeft groot voordeel hier in,maar toch, als ps3 nu zou winnen, dan kan er niet meer geblaakt worden over dit en dat(en nu zeg ik niet dat jij blaakt he;),helemaal niet, en ik weet ook niet of ps3 gaat winnen ofzo he...)
     
  5. Victor

    Victor Guest

    Lijkt me sterk, in veel landen is branden nog steeds illegaal. Waarom zou Sony branden promoten? Het kan namelijk ook met games weet je..
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Misschien dat je DC's op een dvd'tje (blu-ray'tje:+) kan branden?
     
  7. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    we zien het wel hoe de ps3 het doet hij wordt op 1 maart in jp gelanceert
     
  8. Victor

    Victor Guest

    2007 I presume?
     
  9. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    nope 1 maart in jp niet in europa dat zijn de gegevens die ik heb doogekregen van square-enix 2 weken geleden en die zijn correct
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    van wie heb je die door gekregen .. ben een beetje geintresseerd :) ...
     
  11. Victor

    Victor Guest

    Heel bijzonder dat de informatie eerst aan iemand geven die Square Enix gewoon mailt en dan pas aan grote gamesbladen/sites.. Tis bull volgens mij.
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Die op die stoel spreekt mij toch het meeste aan O-) :cool:
     
  13. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou net zegge :p die dame in het wit bedoeld hij tog?;)
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat Ps3 ook weer gebruik maken van die 8MB memcards?
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    De PS3 komt met harde schijf.
     
  16. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    zat er geen harde schijf in dan? /edit: ^ ok :)
    8 mb lijkt me wat weinig ik denk eerder dat ze net zoals de 360 voor 64 mb oid gaan..
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    hmm, nu twijfel ik weer. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er standaard een harde schijf in zou komen te zitten, maar in dit optic komt het niet naar voren...

    (deze info is al oud, maar goed.)
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, het is nog niet officieel bekend gemaakt of er een HDD gaat bij zitten, Volgens bepaalde mensen van Sony wel, Volgens sommigen is het niet eens helemaal zeker... We zien wel he:).
     
  19. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Verwacht maar gewoon dat hij er niet in zit dan valt het altijd mee, het lijkt me logisch dat dit gewoon en soort ad on wordt voor de ps3, net zoals dat nu het geval is bij de ps2, als ze hem er wel bij doen zijn de productiekosten nog hoger, nee, het is gewoon onlogisch.
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, ik weet het niet, een HDD is altijd wel superhandig, en als je dan HD filmpjes,... erop kan zetten, en noem maar op, zou toch heel mooi zijn. Ik hoop dat hij er standaard in zit,met elke ps3, dan kunnen de games ook nog eens gebruik maken van die HDD. Maarja, we zullen zien, het kan mss wel zijn, dat ze het zoals Microsoft doen, 2 versies:9 .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina