1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony's Playstation 3 - deel 1

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sony komt met 1 versie, 1 zonder harde schijf, de harde schijf gaat gewoon verkocht worden zoals de harde schijven van de ps2, gewoon los, 2 versies is achteraf van ms niet slim, sony weet wel beter,

2. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Unreal 2007 is een launchgame:

Seven months after a snippet was shown at E3, Midway and Epic's shooter is confirmed for Sony's next-gen console.
    As part of its pre-E3 PlayStation 3 conference in May, Sony brought Epic Games cofounder Tim Sweeney on stage. Besides saying that Epic had already received a PS3 software-development kit--which he said was "easy to program"--Sweeney also performed a tech demo of a shooter running on PS3 hardware.

The game on display appeared to be Unreal Tournament 2007, the flashy-looking, Unreal Engine 3-based successor to the popular PC shooter Unreal Tournament 2004. However, neither Sony nor Epic would confirm when--or even if--UT 2007 would arrive on the PS3.

Seven months later, the two companies have broken their silence. The January 2006 issue of PSM Magazine proudly proclaims that, yes, UT 2007 is coming to the PlayStation 3. Inside, the magazine also reveals that the game will be a launch title for the PlayStation 3, which is tentatively slated for a spring 2006 launch.

UT 2007 for PS3 is the second Epic shooter announced for next-generation consoles. However, the first, Gears of War for the Xbox 360, is slated for a general "2006" release date, meaning it could conceivably come out after the PS3 UT 2007.

http://www.gamespot.com/news/6141640.html

3. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er zit idd geen harde schijf in, kheb net effe gezocht of er een in zit maar kheb niets gevonden dusja (alleszins toch niet in het prototype dat ik hier heb staan), maar kga trug op ut 2007 demo spelen ciao.
    ps: ps3 is echt vet 8)

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    :p |:-

5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Kuturagi zei mij vandaag tijdens de brunch dat het 6 december 2008 wordt. We hadden er wel lol om samen :)

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, en nu heeft hij mij ingehuurd om jou te vermoorden,waarom weet ik niet,maar hij zei wel: "Die Hordo is een slang", Tja, zoveel versta ik ook niet van hem...:p

7. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is het waar dat de ps3 al in maart ongeveer uitkomt???? zou wel vet zijn maar ik betwijfel het

8. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou hoor ik de laatste dagen steeds meer van deze geruchten. Niet zo mooi. Lijkt erop dat de cell chip toch wat lastiger in elkaar zit dan Sony aanvankelijk dacht. En nu dit bekend is. Vraag ik me helemaal af hoe de mensen achter motorstorm kunnen beweren dat zij al een fatsoenlijk draaiende engine hebben.

Hoop wel dat Sony het zo snel mogelijk fixed. Heb weinig zin om tot half 2007 of nog langer te moeten wachten voordat we hier een keer op de ps3 kunnen spelen. Maar aan de andere kant. Heb liever dan ze een product afleveren wat wel af is en niet dat ze lang niet het maximale uit de cell chip kunnen halen of dat de console stront vol bugs zit.

Natuurlijk zijn dit wel geruchten en valt er te betwijfelen wat er allemaal waar is. Ik weet niet of Sony het zelf ook daadwerkelijk toe gaat geven als het waar is. De tijd zal het leren.

Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Het zijn geruchten, er zijn ook goede geruchten hoor, ik heb vandaag op insidegamer nog dingen gelezen die positief zijn, maar ook dingen die negatief zijn,tja, je kan pas iets serieus nemen als het officieel is...

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    4000(!) Dev-kits PlayStation 3 zijn al verzonden.

Ik ben een beetje laat met dit nieuws, had het al lang gelezen hoor,maja, ik zal het toch maar posten in het ps3 topic:D,want hier is het nog niet gepost:).
    Dus uiteindelijk heeft Sony zijn woord toch gehouden over de dev-kits en zijn de devs definitief af:). Ik had persoonlijk een beetje schrik met de RSX, ik dacht echt dat die niet op tijd af ging zijn. Maar hij is toch af,ik ben trouwens ook benieuwd naar de definitieve specs van de RSX. Maarja, het lijkt er toch op dat ps3 op schema zit, maar toch zou het mij niet verbazen als de ps3 pas december 2006-januari 2007 hier is,maarja, dat is afwachten geblazen. Dat de ps3 in de lente in Japan(kan april of mei zijn he, sommige zeggen maart,maar dat heeft Sony nooit officieel bevestigd, lente was altijd gezegd geweest, en lente duurt eventjes he) lanceert staat toch vast En later in de zomer in Amerika...

11. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja in principe is het ook nog lente in Juni. En sony kennende zullen ze wel geen wereldwijde release doen. Het wordt afwachten. Wel mooi dat ze die final dev kits nu verzonden hebben. Wordt onderhand ook wel tijd. Ze zijn er wel iets sneller mee dan microsoft want die kwam pas een paar weken voor de launch met de final dev kits.

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is waar. En die wereldwijde release, tja, daar moet je enorm veel geld in steken, plus het stressgehalte zal dan een stuk hoger liggen. Maar ik vond persoonlijk de eerste weken van xbox 360 geen goede wereldrelease. Ik bedoel in Amerika alleen al waren evenveel psp gereleased als de xbox 360 launch,maar Microsoft vult sneller bij... In ieder geval, met ps3 zal Japan, America en Europa wel behoorlijk fel uit elkaar liggen...

13. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    heb er echt zin in.. dat de ps3 komt. ok niet dat ik meteen de ps2 de deur uit trap. maar vraag me echt af wat het verschil zal zijn. naja dan maar even iets langer wachten. en lente is mooie tijd om release te doen :)

14. Dit las ik net op tweakers over Blu-ray.
    Voor de mensen die hem ook graag als Blu-ray speler willen kopen misschien handig om toch even door te lezen.

''Eerste generatie Blu-Ray-spelers gehandicapt

Volgens de website TG Daily heeft de ontwikkeling van Blu-ray-spelers ernstige averij opgelopen. Een speciale Java-variant, die Blu-ray Java of BD-J genoemd wordt, zou ontwikkelaars in staat moeten stellen om de interactiviteit van de media zo ingrijpend en innovatief te maken, dat gebruikers het verschil tussen bijvoorbeeld een film en de menustructuur daaromheen niet of nauwelijks nog zouden kunnen herkennen. Volgens anonieme bronnen van de website is BD-J echter nog lang niet geschikt om in spelers verwerkt te worden en zou in eerste instantie zelfs Blu-ray-apparatuur worden uitgebracht die helemaal niet interactief is. In afwachting van de Java-code zouden voorlopig alleen zogenaamde 'player-only'-spelers op de markt worden gebracht, en pas bij het verschijnen van 'full profile'-spelers zouden consumenten de beschikking krijgen over het volledige interactieve potentieel van de Blu-ray-standaard.

Ook de ethernetverbinding, waarmee Blu-ray-spelers digitale content zouden kunnen downloaden en via het thuisnetwerk zouden kunnen distribueren, zou vooralsnog ontbreken. Dat de mediaspelers het internet op zouden moeten kunnen was al bekend toen bekend werd dat medialeveranciers de verbinding wilden gebruiken om de mediaconsumptie van gebruikers te controleren. Het nieuws dat distributie via een thuisnetwerk voorlopig niet mogelijk is, is echter vooral opmerkelijk omdat nog helemaal niet zeker was dat die mogelijkheid überhaupt zou worden aangeboden. Het consortium achter Blu-ray zou echter tot deze functionaliteit hebben besloten om te zijner tijd gebruikers een 'bonus' te geven voor het aanschaffen van een full-profilespeler. De grote vraag is uiteraard of mogelijke kopers de eerste generatie spelers niet liever links laten liggen, hoewel mensen die niet willen dat derden meekijken naar hun mediaconsumptie juist om die ontbrekende functionaliteit een 'gemankeerde' eerste-generatiespeler zouden kunnen kopen.

In elk geval betekent de geremde ontwikkeling dat de prijzen van Blu-ray in eerste instantie flink lager zullen zijn dat wat tot nu toe gedacht werd. Een 'basic' speler zou voor minder dan duizend dollar over de toonbank kunnen gaan, wat behoorlijk lager is dan de 1800 dollar die als introductieprijs voor full-profilespelers wordt genoemd. Als de problemen met de Java-software echter illustratief voor de huidige technische staat van Blu-ray is, rijst de vraag of het concept wel klaar voor productie is. Het nieuws zal in het hd-dvd-kamp dan ook ongetwijfeld met gejuich worden ontvangen.''

6 januari 2006

Link http://tweakers.net/nieuws/40632

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    @plasticman: waarom post je dit hier? Dat hoort thuis met blu-ray vs HD dvd, het gaat om de blu-ray spelers... Maarja, jij verwacht natuurlijk dat de ps3 ook gehandicapt gaat zijn he...

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Paniekzaaierij, laat um ;)

P.S. Boss, kan ik je interesseren voor een potje gamen op Live zometeen ? Ik verveel me de pleuris namelijk :+

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga meteen nog wel iets eten, en ik moet de living nog een beetje opruimen maar we zullen afspreken om kwart voor 1, oke?
    ps: als ik niet om kwart voor 1 online ben, dan is er iets tussengekomen,maar dat zal wel niet, zie je sffs;).

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is goed, ik ben tegen 1 uur wel online :)
    Je ziet me wel verschijnen ;)

(sorry voor offtopic :+ )

19. Ik denk inderdaad dat de PS3 ook misschien een beetje gehandicapt zal zijn ja.

Maar ze zeggen in het artikel ook dat de basis spelers rond de 1000 gaan kosten...

Wat moet de PS3 dan gaan kosten als die uitgerust zou worden met een enigzins goede Blu-ray speler?

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jan 2006
  20. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil eens een keer wat meer info over de ps3 hebben,en vooral de games(video's en previews)
    waar kan ik het meeste info vandaan halen(site???)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina