1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony's Playstation 3 - deel 1

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor een lijst met aangekondigde games kun je altijd op bijvoorbeeld Gamespot kijken, echter de hoeveelheid beschikbare informatie zal per game verschillen....en nu zal het sowieso nog niet zo gek veel zijn.

2. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    tja,zeer weinig info idd......ik wil wel eens een video zien van tekken6:cool:

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die is er volgens mij nog nie, maar er zijn al wel trailers van MGS4 en die zijn ook *kwijl kwijl* :cool:

4. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Consoles worden altijd met verlies verkocht. De productie kosten van een xbox360 liggen ook 2x zo hoog als waarvoor hij verkocht wordt. En ik verwacht niet dat Sony even 1200 Euro of meer voor de ps3 gaan vragen want dan snijden ze zichzelf in de vingers.

5. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
    de productiekosten voor de xbox360 kost microsoft 512 dollar per console.

6. JeePee

JeePee Guest

Op de PS3 hoeft geen winst gemaakt te worden, op een Blu-Ray speler wel. Misschien is een BR-speler maar 700 of 800 euro ofzo (en die wordt dus verkocht voor rond de 1000). Als de PS3 rond de 500 gaat liggen zal het verlies dus meevallen.

7. Ga er maar vanuit dat de kosten van een simpel blu-ray spelertje heel wat lager zullen liggen als die van de PS3.
    Dat ze hem niet met winst kunnen verkopen begrijp ik ook wel. Ik vraag me alleen af met hoeveel verlies ze hem denken te kunnen blijven verkopen. Want als ze hem als goedkope Blu-ray speler willen verkopen, kopen een hoop mensen om enkel films op te kijken en verdienen ze dat geld wat ze aan het begin al kwijt geraakt zijn door hem onder de kostprijs te verkopen nooit meer terug.

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jan 2006
  8. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Blu-ray is pas net ontwikkeld.....dus ik denk dat er alleen nog maar simpele blu-ray spelertjes zijn :confused: en ze kunnen de technologie niet blijven aanpassen...dus ontwikkelingen die nu gedaan worden op het gebied van blu-ray voeren ze denk ik al niet meer door in de ps3 versie. final dev kits waren al verstuurd. En het lijkt me niet dat ze de allerduurste erin zetten. Want dan maken ze wel heel erg veel vlies op de console. Omdat er ook WIFI en allerlei andere crap in zit.

9. Ja, maar het gaat erom dat ze zeggen dat een simpel spelertje al 1000 zal gaan kosten.
    Ik vroeg me dan af hoeveel de Ps3 dan moest gaan kosten, omdat dit ook een Blu-ray speler voor moet stellen.

Of misschien gaan ze dat wat in de PS3 komt "Beta-ray" noemen?
    Als een soort tussen medium8)

10. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whahahaha :confused:

Dude, wat kan het jou boeien wat de PS3 gaat worden aangezien je dat ding tóch verafschuwd en je hem toch nooit gaat kopen.

Hou dan ff op met dit draadje verpesten voor degene die er wel objectief over willen praten. Niks gemeens tegen jou bedoeld hoor, maar af en toe leest het wat irritant als er van die paniekzaaiende posts tussendoor komen over dingen wat toch niet zo gaat zijn. ;) :)

11. JeePee

JeePee Guest

Idd, en dan maakt hij de PS3 belachelijk over zijn afspeel medium.
    Als hij nou eerst deze thread zou bekijken...

12. Ik zal hem i.d.d. waarschijnlijk nooit kopen nee.

Maar dit is toch echt wel een groot raadsel dat Sony nu op moet gaan zien te lossen. Ze kunnen er nou natuurlijk ook geen krappie Blu-ray speler inzetten want dan loopt ook niemand er meer warm voor.

13. JeePee

JeePee Guest

Leuk hea, dat Sony een klein probleempje heeft?

De PS3 kan ik elk geval ook nog DVD's afspelen. En zolang hij dat beter doet dan de 360 (want dat is bij sommige echt pure crap) ben ik al redelijk tevreden.

Maar die screen die Boss ergens poste, hoe relaxt ziet dat eruit _O_
    Wat zijn die afmetingen van die TV 8)?

14. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus wanneer denken de serieuzere mensen hier dat er meer echte info bekend zal worden gemaakt?(serieuzere zette ik er maar in voor lolbroeken die 2070 of zo dan zeggen)
    Ik had iets gelezen over februarie wat me redelijk lijkt in februari dan grote aankondigingen doen en uiterste einde van de zomer in japan releasen.

15. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat plastic bedoelt is dat de ps3 dan goedkoper wordt als een normale blu ray speler, dat er op de ps3 geen winst wordt gemaakt is duidelijk, maar als de ps3 verkoopprijs lager dan de eerste blu ray spelers komt te liggen zullen veel partners die de blu ray steunen niet blij worden, aangezien dan mensen de ps3 gaan kopen alleen wegens de blu ray spelers, en niet vanwege de spelcomputer, dit is sowieso nadelig voor beide partijen aangezien een grote groep in de samenleving niet staat te wachten op een specomputer zoals de ps3, maar wel op een blu ray, wat betekent dat de ps3's die zijn verkocht aan mensen die niet gamen, Sony daar verlies op gaat maken omdat zei die groep nooit terugverdienen aan de verkoop van de software, en aangezien het verlies van een ps3 sowieso al groot is, minstens 200-300 euri alleen op de blu ray speler, en dan nog 300-400 euro op de hardware, wordt dit wel een beetje heeeel veel voor Sony.

Dit kan natuurlijk ook betekenen dat de ps3 rond de 1000 euro wordt, wat mij overigens weer onwaarschijnlijk lijkt omdat je je dan voor de concurentie uit de markt speelt, maar veel keuzes zijn er voor sony niet, de ps3 kan kwa prijs niet concureren met de x360 of rev. maar de prijs mag ook niet te hoog zijn zodat alleen mensen met een hoog budget voor de ps3 zullen gaan.

Sony zit met een puur dilemma, maarja, mij boeid het niet, ik hoop eigenlijk dat de ps3 goedkoper wordt als een blu ray speler, dan hoef ik alleen een ps3 te kopen en dan heb ik de hoop dat er ook nog eens een GT op uit komt, alhoewel sony op mij ook verlies gaat maken aangezien ik toch maar 1 of 2 spellen zou gaan kopen :)

16. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
    1 of 2 spellen maar:D.....ik heb een hele verlanglijst.

17. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ach, tegenwoordig komen alle spellen toch ook op de pc uit :)

18. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    dat is niet waar,sommige blijfen alleen voor voor de consoles

19. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Arnie dat was een vorm van sarcasme :D

20. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach, er zijn er wel meer op dit forum die sarcasme nog niet echt begrijpen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina