1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony's Playstation 3 - deel 1

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ps3 nieuws samengevat in een vet filmpje(must see)

Klik(filmpje)
    Proficiat aan de kerel die het filmpje gemaakt heeft, echt vet, mooie sounttrack,mooi afgewerkt,...
    Filmpje is afkomstig van: www.ps3focus.nl

edit, als het filmpje niet gaat gebruik dan deze(!!!!!):
    http://www.armywars.nl/PS3focus.wmv
    Die moet wel gaan;).

Laatst bewerkt: 12 jan 2006
  2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    2 doa games?

Twee Dead or Alive-games voor de PS3?
    Dead or Alive 4 is eindelijk verkrijgbaar en als het goed is, kan Europa vandaag ook naar de winkels rennen. Dat de release van deze game niet helemaal vlekkeloos verliep, wisten we natuurlijk al.

Het is echter nog niet duidelijk of het hier om compleet nieuwe games gaat of gewoon oude delen die in een nieuw jasje worden gestoken. We zullen nog even moeten afwachten om meer zekerheid te hebben.
    bron: www.gamez.nl

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk nieuws :) Als het klopt, voor mij alleen maar meer redenen om een PS3 aan te schaffen :cool: Dat was ik toch al van plan, maar dan nog meer :+

4. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik het geheel mee eens:D

5. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    dus.. hier het bericht: http://www.kotaku.com/gaming/ps3/sony-insider-deleted-for-ps3-comments-148088.php

Laatst bewerkt: 13 jan 2006
  6. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, het blijft een vreemd punt dat er nog geen playable spellen zijn of demo's van ps3 spellen die op een ps3 z3elf draaien, metal gear was mooi, maar draaie niet op de hardware van de ps3, daarbij is het nog een discussie of het wel of niet ingame was, tja sony, voor het eerst begin is serieus te twijfelen, is de cell dan misschien echt gewoon net iets te 'next gen' dan ze hadden verwacht en dat het gewoon te ziek is iets op te doe?, we will see in 2007 (de releasedata gaan bij lange na niet meer gehaald worden, lijkt me dat nu wel zo'n beetje vaststaat)

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Voor degene die het niet wisten, mgs4 draaide op een alfha dev kit van ps3(die niet eens zo krachtig is als ps3! Hoe kan men in die tijd mgs4 realtime laten draaien op iets wat krachtiger is dan de ps3?) Ik heb het filmpje gezien waar Hideo Kojima Mgs4 demonstreerde, geloof me, het was ingame, hier is geen twijfel over mogelijk en geen discussie over mogelijk...

En er komt ook nog devstation 2006(daar zullen ze wel veel games laten zien)

Dus 1 en 2 maart, rond die tijd zullen we zowizo de ps3 speelbaar gezien hebben. Trouwens ik vind het vrij logisch van Sony dat ze niets laten zien, ze moeten op de E3 toch genoeg showmateriaal hebben om tegen Microsoft op te kunnen, want iedereen weet dat Microsoft voor de komende E3 enorm veel games in petto heeft(denk maar aan halo 3, ninja gaiden 2, too human, 3N, gears of war, ga maar verder, een hele lijst), dus wees er van bewust dat Sony het hier moet tegen opnemen, Sony denk nu al enorm hard aan die E3, ik vind het echt goed dat ze nog niet veel hebben laten zien... Maar in Maart zullen ze dingen laten zien,maar ze houden zowizo het meeste voor E3...
    Tja, zo denk ik erover
    Kijk naar Nintendo, die zijn ook altijd stilletjes rondom hun project(en). Maar ze leveren wel bijna altijd een eindproduct af waar geen fouten in zitten, t.o.v Sony en Microsoft zijn ze op dat gebied veel beter,ik heb nog nooit klachten over de ds, gamecube(vroegere consoles,...) gehoord(zelden dan toch), maar met Sony en Microsoft is het wel andere koek...(overhitting, dvd lezer werkt niet goed, console maakt krassen op disk,... Bij Nintendo ken ik dat niet...)

8. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Een alpha versie hoeft niet op een cell chip te werken maar kan net zoals de alpha dev kit van de x360 op een snelle pc werken, en dus is het helemaal niet zo zeker of het wel goed zit met de cell chip, daarbij, tja het blijft discutabel of het ingame is, maar Hideo is wel een betrouwbaar persoon, dus ik denk het dat het wel ingame was, feit blijft dat er voorderest geen launchgames details bekend zijn of laat staan ingame materiaal/demo's/trailers(afgezien van de e3 trailers), en als ik mag bekennen, de ps3 moet midden dit jaar uitkomen, duidelijk niet in de lente lijkt mij, en als ze dan alles op de e3 willen laten zien, is dat erg kort voor de planning en niet erg slim, dan moet je de reclamecampagne al lang begonnen zijn voor de ps3.

Maarja, ik geloof niet dat ze alles bewaren voor de e3, dat is gewoon veel te kort voor de launch, we zllen zien op de devstation

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Tecmo gaat PlayStation 3-spellen aankondigen

bron: www.insidegamer.nl
    Dus, het zou gerust kunnen dat het van die 2 doa games niet waar is, en gewoon 2 andere games zijn van Tecmo. We weten het binnekort...:).

10. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik verwacht eerder een Rygar of Deception of een Project Zero dan een DoA game
    kan nog wel ff duren voordat itagaki zoiets aankondigd.

11. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de laatste geruchten vind de PlayStation conference, waarvan men alleen wist dat het in februari plaat zou vinden, op 5 februari plaats. Als dat klopt is het niet lang meer wachten op nieuw PS3 beeldmateriaal. :)

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad:)

13. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb het al eens op insidegamer gezegt over doa en ninja gaiden, het is gewoon te onwaarschijnlijk:

Tja wat is een Doa zonder team ninja als devoleper, trek zelfs je conclusies maar wordt please niet heet om echt te verwachten dat NG of DOA naar de ps3 gaat, dat bespaart je een enorme hoop O-)

14. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    zijn die eerste 2 spellen nou ook voor de 360?want ze kwamen me erg bekend voor:p

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, we zullen zien wat de toekomst ons brengt :) Vooralsnog heb ik toch al een X360, een PS3 komt er ook zeker....of daar nu wel of geen DOA games voor uitkomen :cool:

17. 3SP

3SP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier het bewijs dat mgs realtime is(ze stoppen de demo en draaien met de cam. enzo om snake heen etc.):

http://video.google.com/videoplay?docid=-5894964697549657011&q=ps3

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dit is een geprogrammeeerde film (nog niet de echte hardware)... maar goed iedereen zijn verklaring voor real-time

Het ziet er wel goed uit

Laatst bewerkt: 16 jan 2006
  19. 3SP

3SP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is maar 1 verklaring voor realtime.Volgens mij halen sommige "realtime" en "ingame" door elkaar.Realtime is en blijft realtime of het nou in film of ingame is.
    De camera word ter plekke bewogen en de belichting wordt ter plekke veranderd.
    dit kan alleen als het realtime is (sterker nog dit is wat "realtime" inhoud)en niet voorgeprogrameerd

(de demo loopt overigens op een beta version ps3 devkit )

Laatst bewerkt: 16 jan 2006
  20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Klopt en daar zit het probleem ... een beta devkit van een PS3 ... is nog geen PS3 ... Ik ben benieuwd hoe dit er straks op de echte hardware draaid ... ik kan nog beelden van de PS2 dev kit voor de geest halen ... die net zo spectaculair waren ... maar dit hebben ze nog nooit kunnen waar maken op de echte PS2

Maar voor als nog ziet het er goed uit ... maar ik wil de games wel eens ingame zien

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina