1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony's Playstation 3 - deel 1

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind een verandering van de controller juist een positief punt, de controller heeft mij er altijd van weerhouden om een ps2 te kopen. Vind het design ook wel mooi. Maarja, PS heeft geen (goed) online gebeuren. En dat zal mij nu weer weerhouden om een PS te kopen.

2. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Design is subjectief. Wat de een een mooi design vindt, vindt de ander niet! Het is gewoon een mening, valt ook NIET over te discussieren. Mijn mening: xbox 360 al the way qua design.

3. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet jij dat nu? Over PS3 online is nog bijna niets bekend. Ik denk wel dat Xbox 360 Live beter zal zijn, maar volgens mij zal Sony wel een grote inhaalbeweging doen tegenover PS2 online.

Anyway, ik kijk echt uit naar de PS3. Spijtig dat we wss tot januarie moeten wachten op een eerste "hands-on" van de gamespers.

4. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind online game-opties toch wel erg belangrijk. Niets is leuker dan met en tegen vrienden spelen, en t makkelijkst is dan toch wel online. Bij de xbox 360 staat online gamen als prioriteit, en op de xbox was dit al goed, op de 360 wordt t nog vele malen beter. Sony heeft met ps2 online de plank volledig mis geslagen als je t vergelijkt met live. Hopelijk verbeteren ze dat bij de PS3, maar bij de xbox 360 ben je gewoon verzekerd van een zeer goed online gaming netwerk. En dat is nog maar te betwijfelen met de PS3

Verder lijkt mij de controller van de 360 stukken beter dan van de revolution of die van de PS3. De S-controller was gewoon zeer relaxed, behalve zwart/wit en dat hebben ze nu verbeterd. De revolution heeft een afstandsbediening als controller, erg leuk als hebbedingetje erbij, maar als primaire controller? ik dacht eerst dat t een grap was.....
    De PS3 controller heeft nogwel t meest weg van een boomerang, t ziet er niet uit, maar ja dat is ook afwachten mischien speelt t wel lekker.

En de games op de 360 spreken me veel meer aan dan die van de ps3. T heeft allemaal zo een japanse look... En qua design vind ik de PS3 er ook niet bepaald uit springen, dan heeft de revolution idd wel t strakste design.

Ik ga voor de 360, maar ben zeker wel benieuwd wat de PS3 er van gaat maken.

Laatst bewerkt: 24 sep 2005
  5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja tuurlijk,maar als je kijkt naar de reacties, van, bananen... weet ik veel, je kan ook gewoon zeggen, de ps3 controller lijkt me echt niet goed in de hand liggen, lijkt me echt niet mooi, weet ik veel wat allemaal...(niet zo "fanboyachtig")

Maar ik weet één zaak, bij de magazines zoals pu,... werd de ps2 controller als beste beschouwd, als dat bij de ps3 controller ook zo gaat zijn, dan wil ik de reacties toch lezen hier,... dan zal het direct minder zijn,maarja, dat zijn zaken voor later, ik vind dat niemand iets moet afkraken, als men er nog niet mee gespeeld,...heeft...

6. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Zodra er afbeeldingen van de PS3 worden gegeven of van iets anders kan je daar je mening op geven. Het laat zien hoe de controller eruit komt te zien, en dat kan je mooi of niet mooi vinden. Je kan de controller dus al afkraken, nog niet over hoe t speelt, dat vind ik ook dat je moet afwachten (iedereen vond de xbox controller ook te groot om goed mee te kunnen spelen, maar dat bleek ook mee te vallen) maar t design kan je wel je op of aanmerkingen over hebben.

Ik vind t echt geen mooie controller, maarja zoals al eerder gezegd t is afwachten hoe hij speelt

7. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat ik raar vindt. Als de PS3 uitkomt in de lente van 2006, waarom is er dan nog geen speelbare trailers vertoont net als bij de XBOX360.

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    In januari gaat de ps3 speelbaar zijn, en wat moeten ze nu doen, ps3 speelbaar laten zijn op een apple G5?

9. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    Juist je slaat de spijker op z'n kop

Staand lijkt ie nog redelijk, maar als ie op de brede, lange onderkant staat is ie redelijk lelijk

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, in plaats daarvan hebben ze besloten om op de E3 maar wat pre-rendered trailers te laten zien, en vervolgens volgehouden dat het allemaal realtime was.

Dan heb ik toch liever realtime trailers die op een G5 draaien. Gezien de kracht van de Xbox360, zal het achteraf altijd mooier zijn dan op een G5. Als je pre-rendered trailers gaat gebruiken die uit allemaal verschillende lagen zijn opgebouwd, moet je met een verdomd krachtig apparaat komen, wil je aan die kwaliteit voldoen.

11. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0

Dat is de PS 3 toch ook ? :cool:

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap je niet, de éne moment lijk je helemaal niets tegen Sony te hebben, de andere moment wel... :confused: , toen moesten ze wel zo een filmpjes laten zien(ook al was het op de E3 pre-renderd...), dat noemt men marketing, en Sony is de beste daarin...(wat draaide op de specs van de ps3,maarja, maakt niet uit).
    Op de tgs, hadden ze vroege alpha dev kits(pak minder krachtig als de ps3, juist het zelfde als xbox 360 t.o.v de G5) Ze laten realtime beelden zien van Devil may cry 4, mgs4, gt5, warhawk, en nog boren ze hier de ps3 en Sony de grond in, beginnen ze te lullen dat het niet waar is van dat realtime gedoe,en ze zitten te zeggen dat het pre-renderd was...(IGN, gamespot, alle grote sites zeiden dat het heus wel realtime was ,en dat het er nog beter gaat uitzien ,Hideo Kojima zei het ook, stond zelfs in zijn trailer, "forget pre-renderd stuff"!!! Maar nee, hier lullen ze er gewoon op los om Sony de grond in te boren...(terwijl het officieel bevestigd is:D)Tss, dat vind ik persoonlijk heel zielig, ik ga binnen een jaartje heel fel lachen, als ik al die posts terug zou opzoeken(allé, het zit in mijn hoofd geprent, en this grappig,weet ik nu al). Velen kunnen er ook niet tegen dat Sony met iets heel krachtigs komt,en iets speciaale(cell-technologie, blu-ray,...). Dat is heel negatief van die mensen ,en pessimistisch,... Ik snap het allemaal niet...
    ps: dit was niet naar jou bedoelt Wouter, naar de fanboys, die er hier wel degelijk zijn,maar de laatste tijd, ben je toch ook precies veranderd, ik kan je verzekeren dat je nog spijt gaat krijgen van dat ontrouwen in Sony, echt waar, maarja, dat zullen we binnekort pas weten...(ik weet het al }:] :cool: )

13. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Zal Sony ook net al Microsoft een soort Xbox Live maken waar voor je moet betalen?

Playstation Live?

14. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    dat hebben ze al ?

15. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0

Maar dat is gratis en volgens sommige mensen Laggy.

Ik bedoel zo iets als waar voor je moet betalen en patches kan downloaden.

16. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    Voor dat wat er nu is voor playstation moet je ook betalen. Je betaald gewoon net als bij de xbox wat meer aanschafkosten en voor sommige (vaak de leukere en betere) games moet je een bedragje neertellen om te kunnen betalen ...

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Sorry hoor Boss, maar je kunt ook overdrijven.

Er is nog niet eens zo gek veel bekend over hoe de games er uiteindelijk uit gaan zien en hoe krachtig het apparaat nu precies eigenlijk word, en jij loopt hier als het ware als een profeet te verkondigen over hoe fantastisch het apparaat is en hoeveel beter het is als de concurrentie.
    En mensen die jouw mening niet delen maak je uit voor zielig en fanboys. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Sorry, dat ik het zeg, maar dat vind ik dan een beetje zielig en had ik niet van jouw verwacht.

Niemand heeft nog een speelsessie met de PS3 gehad. Hoe kan jij dan weten hoe vet het is? Gebaseerd op pre-renderd en ingame-engine tussenfilmpjes kun jij niet zeggen hoe gaaf het word/is.

En over dat ik spijt ga krijgen over mijn ontrouw tegenover Sony, dat slaat nergens op, je doet net alsof het een of ander geloof is. Dat gaat een beetje erg ver.

Boss, je moet het niet verkeerd opvatten, het geen aanval ofzo, maar het gaat nergens over.

Kijk de PS3 zal best een goede console worden met leuke games, maar in een stadium waarin weinig bekend is over de uiteindelijke kwaliteit van de games en van de console zelf, vind ik het erg vroeg om zulke uitspraken te doen die jij doet.
    Je mag er natuurlijk laaiend enthousiast over zijn, maar blijf wel objectief en respecteer de meningen van een ander, en begrijp ook hun kritische blik.

Zo, en nu weer verder over de PS3 en laten we het leuk houden. :)

18. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    DIt komt mij meer een beetje sony/playstation fanboy achtig over dan dat je echt iets duidelijk maakt

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Wow wow, ik aanbid xbox 360 net zoveel als ps3, ik heb hem zelfs al besteld, ik ga er online mee gaan, en ik ga er enorme fun mee hebben ,maar dan zou ik nooit ps3 gaan afkraken, of weet ik veel wat...
    En oke, die tekst was misschien overdreven, maar ik oordeel niet volgens de pre-renderd filmpjes, maar volgens de realtime filmpjes van de tgs, en jij zegt dat, dat ook pre-renderd filmpjes zijn... Ja dan hebben we natuurlijk een meningsverschil... Ookal zijn het maar cutscenes, dat is mijn smaak, mgs hou ik van, devil may cry hou ik van, gt hou ik van, tekken hou ik van, en dan zijn er nog heel veel games die mij gewoon aanstaan(nieuwe games, net zoals met de xbox 360, en ik kijk naar de ontwikkelaars,...en dan heb ik daar vertrouwen in ja, en dan weet ik ook of ik veel toppers kan verwachten,...Sorry dat,dat nogal overdreven of fanboy(?)achtig overkomt :confused:. En die wie ik uitmaak voor fanboy,...(jou zeker niet), zijn degene die echte met de spijker op de kop slaan dat Sony suckt enzo... In deze tread nog niet fel opgekomen, maar in de vorige tread,amaai zulle!!!
    Maarja, het hangt natuurlijk allemaal van smaak af,...
    En ik wil gewoon dat mensen achteraf geen spijt gaan hebben, door te zeggen dat Sony... en achteraf blijkt het toch heel mooi te zijn...(net zoals met de 360 natuurlijk:).
    Ik hoop dat je dat begrijpt,maarja...

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Sony bevestigt opnieuw: Playstation 3 in lente 2006

De CEO van Sony, Sir Howard Stringer, heeft opnieuw bevestigd dat Sony van plan is om de Playstation 3 in de lente van 2006 te introduceren. Het is echter opnieuw niet bekend gemaakt om welk territorium het hier gaat.
    Waarschijnlijk zal Sony's next-gen console als eerste in Japan verschijnen en zullen Amerika en Europa aanzienlijk later volgen. Analysten verwachten in release buiten Japan pas tegen het eind van 2006 op mogelijk pas begin 2007. Als men net zoveel tijd neemt voor de launch als bij de PSP, dan zou ons dat niets verbazen. Microsoft slaagt er met de Xbox 360 wel in binnen het tijdsbestek van drie weken een wereldwijde launch te bewerkstelligen.

www.gamer.nl

@Boss, ik heb het ook over pre-renderd [E3] en ingame-engine tussenfilmpjes [TGS].

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina