Ik snap je niet, de éne moment lijk je helemaal niets tegen Sony te hebben, de andere moment wel...
, toen moesten ze wel zo een filmpjes laten zien(ook al was het op de E3 pre-renderd...), dat noemt men marketing, en Sony is de beste daarin...(wat draaide op de specs van de ps3,maarja, maakt niet uit).
Op de tgs, hadden ze vroege alpha dev kits(pak minder krachtig als de ps3, juist het zelfde als xbox 360 t.o.v de G5) Ze laten realtime beelden zien van Devil may cry 4, mgs4, gt5, warhawk, en nog boren ze hier de ps3 en Sony de grond in, beginnen ze te lullen dat het niet waar is van dat realtime gedoe,en ze zitten te zeggen dat het pre-renderd was...(IGN, gamespot, alle grote sites zeiden dat het heus wel realtime was ,en dat het er nog beter gaat uitzien ,Hideo Kojima zei het ook, stond zelfs in zijn trailer, "forget pre-renderd stuff"!!! Maar nee, hier lullen ze er gewoon op los om Sony de grond in te boren...(terwijl het officieel bevestigd is
)Tss, dat vind ik persoonlijk heel zielig, ik ga binnen een jaartje heel fel lachen, als ik al die posts terug zou opzoeken(allé, het zit in mijn hoofd geprent, en this grappig,weet ik nu al). Velen kunnen er ook niet tegen dat Sony met iets heel krachtigs komt,en iets speciaale(cell-technologie, blu-ray,...). Dat is heel negatief van die mensen ,en pessimistisch,... Ik snap het allemaal niet...
ps: dit was niet naar jou bedoelt Wouter, naar de fanboys, die er hier wel degelijk zijn,maar de laatste tijd, ben je toch ook precies veranderd, ik kan je verzekeren dat je nog spijt gaat krijgen van dat ontrouwen in Sony, echt waar, maarja, dat zullen we binnekort pas weten...(ik weet het al
)
Klik om te vergroten...