1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony's Playstation 3 - deel 1

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Nog eventjes geduld, in february zal de ps3 zeker speelbaar zijn:).

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hehehe ... en tot die dag blijf ik neurtaal :) ....

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    :) hehe,maar je moet er wel rekening mee houden dat het ontwikkelen voor de ps3 moeilijker is dan voor de xbox 360. Dus de launchgames zullen ook bijlange niet zo mooi zijn als de games die erna komen. Met xbox 360 was dit ook,maar gewoon omdat de ontwikkelaars weinig tijd hadden. Ook al hebben ze met ps3 meer tijd, dan zal het voor de ontwikkelaars in het begin nog moeilijk zijn om voor de ps3 te programmeren. Maar eens games als mgs4 komen,... dan zullen de parels wel volgen. Maar ik ben ook heel benieuwd naar de eerste games hoor...

4. Voorde mensen die nog hopen dat DOA op de PS3 komt...
    Op 1up.com wordt dit erover gezegt

A recent PR statement by Tecmo of Japan stating that two Dead or Alive games are coming to PS3 has led to huge discussion across various internet boards. In a recent PR statement coming from the latest Famitsu the line, "...the next two DoA titles for PS3" appears. Reading this, fans everywhere were shocked. How could a series that's stuck with Microsoft for so long suddenly jump to the Sony system with not just one, but two DoA games? Well, the answer to that is in the quote itself.

The PR statement reads as follows: "Regarding our impressions of the next generation systems, we don't really have enough information about the PS3 or Revolution at the moment. On the other hand, we think Xbox 360's online system will really heat up matches so we've scheduled the next two DoA titles for PS3".

As anyone can see from the above quote, the truth is easy to find. Someone must have made a typo and accidentally typed in PS3 when they meant to type Xbox 360. Well, unless somehow the PS3 runs Xbox Live...but we don't see that happening.

Reken er dus maar niet op..

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Eerlijk gezegd, wil ik geen doa games op ps3. Ik wil nieuwe creatieve games erop. Anuwel doa misschien wel cool is, ben ik toch blij dat het 2 andere games zijn. Ik verwacht een vervolg op fatal frame(wat ik heel cool zou vinden) en een volledig nieuw spel(hoop ik)...

6. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ach, al zou Itagaki zelf zeggen dat er gewoon geen titels van team ninja op de ps3 zouden verschijnen, dan nog zou er bij alle ps3 fans de hoop zijn, wat begrijpelijk is, eigenlijk weet elk slim denkend persoon wel dat het gewoon te onwaarschijnlijk is dat een Team Ninja game op de ps3 komt, al wil Tecmo dit maar al te graag, als het woord tecmo en ps3 in een nieuwsbericht worden gezet gaan meteen alle gemoederen weer op hol slaan en begint de discussie weer, ach ja, that's life 8) ;) :cool:

Bij doa geef ik je gelijk, maar volgens mij zien heel veel zielen wel degelijk vreugt ald NG2 voor de ps3 wordt aangekondigd (dat wordt dan nog een reden naast de blu ray speler voor een ps3 om zo'n consoleding in huis te halen :) )

Laatst bewerkt: 16 jan 2006
  7. Maareh...

Worden er nou wel 2 spellen voor de PS3 aangekondigt of blijkt het nu om een misverstand te gaan, en ging het dus om 2 games die ze voor de X360 aan gaan kondigen?

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, het is geen misverstand, Tecmo gaat in februari naar schatting bekend maken welke games.
    @ Jordo, ja ng2 is een game waarvoor je een console in huis haalt. Maar Team ninja is gewoon heel fel voor xbox, en de kans is dus idd zeer klein dat ng2 naar ps3 zou komen. Ninja gaiden op xbox is het beste xbox game vind ik persoonlijk, als het vervolg op ps3 of xbox 360 uitkomt,maakt voor mij niet uit, ik moet gewoon die game hebben! En dat zal een enorme topper worden, daar ben ik me nu al van bewust:).

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm is de Playstion 3 nog steeds in ontwikkeling?

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, de ps3 is nog niet definitief, net zoals de controller. Maar alle dev kits zijn toch sinds december verspreid, en dat is heel goed voor Sony. Sony had ook zijn woord gehouden daarover. En als ze over de rest hun woord houden is afwachten he. Als ze voor 20 juni lanceren hebben ze hun woord over de launch ook gehouden...

11. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    yeah, die 20 juni launch halen ze in Japan misschien wel, maar nooit in US en EU. Ik verwacht dat hij bij US ongeveer 3 maanden na Jap release komt en bij ons nog later.

Voordeel daarvan is wel dat wij Europeanen naast de launch titels (die dus waarschijnlijk tegenvallen) ook nog de latere games krijgen (die meestal beter zijn dan de launch titels)

Het is bij elke console dat de games die na de release komen beter zijn dan de originele titels:

PSP, launchtitels zaten een paar goeie tussen (lumines bijvoorbeeld) maar die games verblijken bij games die later zijn gekomen als Metal Gear Acid of GTA Liberty City Stories

DS, launchtitels zat misschien 1 goeie tussen, en later zijn daar nog veel betere bijgekomen als Castlevania, Advance Wars, Kirby, Meteos etc

najah ik kan doorgaan, maar jullie snappen me denk ik wel

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar over Europa en Amerika heeft Sony nooit een belofte gemaakt he. Ik schat in oktober in Amerika en december hier(of januari). en inverband met die launchgames, daar maak je een goed punt, ik was er met mijn broer gisteren nog over bezig. Eigelijk niet zo erg dat de ps3 veel later hier is, wie weet is killzone 2,... een launchgame hier. In Japan zal er idd niet veel goeds tussen zitten, maar lair moet je toch niet onderschatten(drakenspel). Die makers zijn zeker niet slecht, zo hadden ze voor gamecube als ik me niet vergis roque squadron(star wars). En die was heel vroeg uitgekomen,maar graphisch nog steeds absolute top, dus wie weet gaat dat spel ook wel enorm mooi worden, terwijl het al een launchgame is in Japan:). Maarja, voor de rest zal er niet zoveel tussen zitten nog niet...

13. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk de launchgames zullen er toch wel komen, alleen als de ps3 nog in ontwikkeling is betekent dat de cell chip en de infrastructuur van de hardware nog niet definitief is.

Stel dat de ps3 dus echt deze zomer/lente in Japan moet uitkomen, de gemaakte spellen die op een apha versie draaien omgezet moeten worden naar de final versie van de ps3, wat weer extra tijd met zich mee brengt waardoor veel launchgames dus zullen vertragen, hetzelfde eigenlijk met de x360, de apha versies waren leuk, maar toen ze de final kits hadden moesten ze sommige dingen weer opnieuw/geoptimaliseerd worden, en op dit moment is tijd geld voor sony, hoe langer het duurt, hoe slechter het wordt, er komen steeds meer A-titels voor de 360 en de rev komt eraan die je eigenlijk niet mag onderschatten, sony moet opschieten, ze moeten wat beter in hun ass krijgen want met die slakkengang die ze hebben komen ze er niet :)

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    De final dev kits zijn al lang af... De ps3 zelf is nog niet definitief, dat is waar,maar ontwikkelaars kunnen sinds december met de final dev kits van Sony er op los programmeren:D. Dus de cell is wel af, aangezien de final dev kits al lang verstuurd zijn(4000 er)...

15. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    tweakers.net

Of ze nou wel of niet de final dev kits hebben (dus alsware al gewoon final ps3's), het wordt erg moeilijk voor sony, nu ze nog geen speelbare titels hebben, en als je een console in europa en amerika wil launchen met nog minder spellen dan de 360, die ook het niveau niet hebben van de launchspellen van de x360, wordt het erg moeilijk, hopelijk laten ze binnenkort wat meer los :cool:

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben er vrij zeker van dat de ps3 launchgames mooier gaan zijn dan de xbox 360 launchgames(hier in Europa he). Maar de games die dan op dat moment uitkomen op xbox 360,tja, ik denk niet dat Sony daar tegen opkan. Pak dat ps3 uitkomt in december, tegen die tijd liggen volgende xbox 360 games in de winkel: gears of war, 3N, masseffect, Too human, Lost oddyssee, dead rising,... en laat de shit maar door gaan:D. Dan gaat Sony het inderdaad wel moeilijk hebben. Maar als ze games als killzone 2, motorstorm enzo in Europa als launchgame hebben, dan maken ze wel een beetje kans om op dat moment gelijkaardige games als op xbox 360 te hebben, maar toch, Microsoft gaat de ps3 bombarderen als die uitkomt:D, we zullen zien wat Sony allemaal gaat doen he:).

17. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lol zal me niets verbazena sl nintendo eind 2006 met een wereldwijde launch komt van de REV, dan wordt de consolewar pas lachen _O_

Laatst bewerkt: 17 jan 2006
  18. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Boss de ps3 heeft waarschijnlijk dan mooiere launchgamesmaar dan is de xbox 360 ook weer verder zoals je zegt maar het is wel erg logisch van die launchgames :eek:

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Jaja tuurlijk, daarom zeg ik ook van: de games die dan op xbox 360 uitkomen gaan er waarschijnlijk wel mooier uitzien, allé, dat zou toch moeten eigelijk. Maar toch ik ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen:).

20. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ja de tijd zal het leren he:D
    offtoppic:hoeveel uur per dag ben jij wel online?als ik post reply je meteen;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina