1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony's Playstation 3 - deel 1

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja,oke, dan heb je het daar ook over:),maar je doet toch net hetzelfde bij de revolution. Er zijn nog geen ingame beelden laten zien, niemand weet hoe het echt te werk gaat gaan,... En daar ben je toch ook een supervoorstander van, wat ik heel positief vind,maarja, ik ben precies iets te positief over de ps3 en dan vallen ze mij aan... Maarja, maakt voor mij niet zoveel uit:), xbox 360 en ps3 komen in mijn kamer te staan...
    ps: ik zal ook minder overdreven reageren...in de toekomst,maar zo steek ik nu eenmaal ik elkaar, bedoel het daarom niet zo overdreven...:)

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De reden waarom ik vrij positief ben over de Revolution is omdat Nintendo wat anders doet dan de rest en dan de massa en dat vind ik erg tof. Dat ze durven van het standaard concept af te stappen, dat vind ik gewoon erg tof.
    Of het goed uitpakt is vraag. Ik vraag me daarom ook af hoe ze het in games gaan toepassen, en wat gebeurt er met games zoals Mario en Zelda, hoe gaan ze het daar toepassen. Ik kijk er daarom nog best kritisch naar.

Het is afwachten, maar het concept lijkt erg leuk.

Maar er zijn mensen, bv IGN, die met de Revo controller hebben gespeeld en die hebben daar hun ervaring over verteld. We weten dus een kleinbeetje wat we kunnen verwachten. Over het grafische gebied is nog niks bekend, dus dat blijft speculeren en afwachten. Ik heb dan niet over de graphics of over de games, maar over het originele speelconcept met de controller. :)

Laatst bewerkt: 24 sep 2005
  3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Daar zeg je IGN, zij zeiden ook dat mgs4 realtime was,...dus zo de graphics zijn... Maarja zoals je al zei, gameplay weten we niets van,dat is waar,... Maar ik vertrouwen in Hideo Kojima(maakt altijd iets speciaals...),evolution, makers van devil may cry,... dus vandaar mijn trots,...
    Maarja, we zullen maar gewoon verder gaan met de ps3 in deze tread:)...

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al krijgt de PS3 de vorm van een drol en issie pimpelpaars, ik koop um toch wel want Sony heeft mij altijd blij kunnen maken met zijn vette games die uit zijn gekomen :D Dat verwacht ik met de PS3 namelijk ook, en die controller....we zullen het gaan zien. Misschien even wennen ten opzichte van de vorige controller voor de PS2 (waar overigens niks mis mee is), maar wennen is een kwestie van tijd....tijd die ik er graag in wil steken om met deze vette console aan de slag te gaan ! :)

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    ;) mooi gezegd! En ja, het heeft natuurlijk veel met smaak te maken...
    Anuwel je op de 3 consoles bijna alle genre's van games hebt, en toppers... Maar het zijn de echte exclusieve games waarvoor je een console koopt, of je koopt er 2, of alle 3...:D

6. Victor

Victor Guest

Mooi, mooi, de laatste 2 pagina's is alleen maar goed discussiëren, weg met de ''de controller is poep en mijn aarsgat is mooier dan die games'' fanboys. ;)

Btw, is het nou echt waar dat dat ding 700 euro gaat kosten? Of heb ik het verkeerd begrepen? Want dan moet ik voorlopig het zonder een nieuwe console doen, verdien maar mondjesmaat geld. :'-(
    (Voor de duidelijkheid, ik ga dus eerst voor de PS3, wil eens kwaliteits RPG's spelen en geen Fable's)

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    De prijs is nog niet bekend, ik schat dat de ps3 550 euro gaat kosten, niet meer dan 600euro... Die geruchten van 700 euro zijn het internet op gegaan om Microsoft te manipuleren denk ik, omdat er geruchten waren dat microsoft zijn console 300 euro zou gaan kosten met HDD erbij, head set erbij,... En dus hadden ze daarom die geruchten van 700 voor de ps3 de ronde in gestuurd, dat microsoft hun prijs ook omhoog zou doen,maarja, dat is wat ik er van denk ik:). Waarschijnlijk zullen ze in january de prijs bekend maken,of te wel ietsje later...

8. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht ook een prijs rond de 500 hoogstens 600 euro niet duur vind ik maar ik wacht na de launch effe met de PS3 halen omdat ik anders gezeur krijg.
    Maar mischien haal ik hem toch gelijk ik heb nog tijd zat eerst mijn xbox 360 halen en games erbij natuurlijk dan een tijd sparen voor de PS3.
    Dan zie ik wel hoeveel ik heb en zal de europese launchdatum mischien ook bekend zijn en dan weet ik wel of ik uiteindelijk genoeg geld kan hebben om een PS3 gelijk te halen halen.:)

9. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Eigenlijk wel logisch dat ie mogelijk duurder gaat worden dan de Xbox360. Ze stoppen er dan ook een Blu-ray en SACD speler in.

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Wellicht een super Doom 3 op Playstation3?

bron: http://www.ownage.nl/news/9004/

Tja,in ieder geval, doom staat me niet zo fel aan, ik heb de game, in het begin was het echt enorm cool, echt supergraphics, duister, fijn om te spelen, maar het is constant hetzelfde, er zit geen tactiek in de game, vijanden worden gewoon via een deur die opeens opengaan op het battlefield gezet, of worden geteleporteerd...
    Daarom zal ik ook nooooit quake 4 kopen,... Ook de graphics van quake 4 vind ik superlelijk, terwijl ik die van doom 3 wel cool vind,maar als er andere games komen,met zo een graphics, laat het dan maar zijn voor mij...(persoonlijke mening)
    Geef mij maar halo,...

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat bericht van die Super Doom III voor de PS3 staat mij anders wel heel erg aan ! :D

12. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    Na de film wil toch niemand zich meer met Doom 3 combineren :D

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
  14. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mis van Sonic,MGS4,Gran turismo vision,warhawk,lair,Gundam,Resident evil 5,formula 1 zitten er echt ingamebeelden of in ieder geval in engine beelden van in vandaar is het een gameplay trailer.(heb er mischien een paar gemist)
    Ik twijfel zelf nog een heel klein beetje bij motorstorm,genji 2 en dat kleine stukje van Jin uit tekken maar ja.
    Ik word in ieder geval gek van alle beweringen dat niks ingame is maar ja dat zal wel aan mij liggen iedereen die er niet van overtuigd is zal vast overtuigd zijn als er nog meer getoond word. :)

15. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zie nergens een persoon met een HUD, dus echt ingame is het nog niet...

16. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    WTF! Een nieuwe functie revealed!

edit: ow oke ik hoor dat ie oud is...sorry |:-

Laatst bewerkt: 27 sep 2005
  17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Wel dat is handig zeg!!!,wat kan xbox 360 daar nu tegen beginnen :9 :p ...

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ontwikkelaars verlaten in hoog tempo PlayStation 3

Veel ontwikkelaars lijken de PlayStation 3, de nieuwste spelcomputer van Sony, in de steek te laten. De ontwikkelingskosten bedragen namelijk rond de 20 miljoen dollar, wat veel ontwikkelaars te veel geld vinden. Veel ontwikkelaars, ook wel third party's genoemd, kijken nu uit naar de Xbox 360.

In the (Japanese) game industry, many people are losing trust in Kutaragi's non-stop pursue of this evolution, people are leaving PS3 at a rate worse than Nintendo's GameCube era.

Gisteren werd onder andere al duidelijk dat Sega Condemned niet langer meer voor de PlayStation 3 zal ontwikkelen, althans, dat staat aangegeven op de officiële website. Op dit moment zijn er 103 spellen in ontwikkeling voor de PlayStation 3 tegenover meer dan 200 spellen voor de Xbox 360.

www.insidegamer.nl

Als dit zou kloppen, dan zou dat erg slecht nieuws zijn voor Sony.

Laatst bewerkt: 28 sep 2005
  19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dit is idd zeer slecht nieuws voor Sony, beeld je in, dan hebben ze een fantastische console, maar dan zijn er niet genoeg third party games :eek: , en hoe je draait of keert, het draait nog altijd om de games! En als xbox 360 meer games gaat hebben(en dan misschien zelfs meer betere games omdat het aantal hoger is...) dan gaan misschien zelfs de playstation fanboys overschakelen naar de 360... Maarja, er zijn wel al 102 games in ontwikkeling voor de ps3, maar daar zullen er nu een paar van weg vallen denk ik :'-( , we zullen zien wat de toekomst zegt he:)...

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Precies, klopt helemaal!
    Zou idd wel rot zijn. :'-(
    Voor de PS3 uiteraard, voor de 360 is dit goed nieuws.
    Het verhaal heeft een slechte kant en een goede kant.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina