1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony's Playstation 3 - deel 1

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Zelfde geldde voor de xbox 360:+, alleen was microsoft helemaal niet eerlijk daarover, Sony hun console was niet speelbaar, dus niets fout,maar microsoft verstopte hun apple G5's(:confused: ) en toonde hun (niet speelbare) xbox 360... Dus eigelijk een behuizing zonder inhoud:+ ...

ps: Ik snap niet dat die J Allard nu zo een zaken,... durft zeggen, hij zou beter moeten weten, een zielige fanboy...

Laatst bewerkt: 17 okt 2005
  2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Colossus ontwikkelteam werkt aan PS3 game

bron: www.ownage.nl
    Dit is heel goed nieuws, deze ontwikkelaars zijn enorm bekwaam, maken altijd enorm coole en speciale games, Nintendo mag er op jaloers zijn:cool:.

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zou hem geen fanboy noemen hoor, vind ik niet helemaal eerlijk van je.
    Lijkt me logisch dat iemand van xbox niet positief is over de PS3. Is bij Sony ook zo, die Katuragi loopt ook de 360 de grond in te boren. Je gaat natuurlijk nooit positief zijn over je concurrent. Zo gaat het spelletje nou eenmaal.
    Trouwens, Katuragi is altijd al niet zo te spreken over de concurrentie.
    Zo zou je ook Katuragi een zielige fanboy kunnen noemen, een behoorlijke zelfs.

4. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yes, da's weer een PS3 titel om naar uit te kijken. :)

5. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha nee, ik bedoel dat ze de concurent altijd gewoon iriteren, en de baas van sonyzit de x360 ook om de dag af te kraken, en persoonlijk zou ik het ook doen als ik in 1 van hun 2 posities zou staan :)

Zoals kameo zegt, de concurent flamen is asltijd leuk :)

Btw, als de de 360 als een geupgrade versie opvat, dan kan je hetzelfde doen als met de ps3, de ps3 heeft namelijk ook alleen maar een nieuwe videokaart, nieuwe processor, nieuw en sneller werkgeheugen, net zoals de x360 dat heeft *) ;)

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Zo is de nVidia RSX in de PS3 gebaseerd op de GeForce 7800 GTX :cool:. Maar beiden consoles zijn geupgrade versie van hun voorgangers.

Ook is het niet zo simpel om te zeggen dat de Xbox 360 voor het merendeel uit pc-onderdelen bestaat. De basis van de hardware van beiden consoles zijn afgeleid uit pc-onderdelen. Alleen lopen ze qua techniek en rekenkracht een paar jaar op pc-onderdelen vooruit.

De RSX voor de PS3 is voor pc begrippen niet zo heel erg bijzonder op het XDR geheugen na dan. De ATI GPU in de Xbox 360 is daarentegen een stuk interessanter qua techniek en snelheid. Een variant van de GPU uit de Xbox 360 zal over een jaar (of langer) ook worden gebruikt op de videokaarten markt.

De RSX is afgeleid van de 7800 GTX en die is nu al te koop. Maar nu kan je die twee moeilijk met elkaar vergelijken. Kijk maar naar de GeForce 3 GPU als videokaart en als GPU in de Xbox. Op een pc met een GeForce 3 zal je de huidige Xbox games niet (goed) kunnen draaien. NVidia heeft zelf ook al aangegeven dat de ware kracht van de RSX moet komen uit de koppeling met de Cell processor. Dat geldt natuurlijk evengoed voor de Xbox 360.

Maar op zich vind ik het niet zo heel erg boeiend. De architectuur van beiden consoles verschillen erg veel van elkaar. Maar toch zijn ze beiden instaat om bij voorbeeld Unreal Tournament 2007 vlekkenloos weer te geven. En die draait op een erg zware engine! Dus het zal met beiden consoles allemaal wel goed komen hoor, wees daar maar niet bang voor :9 .

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja,maar de technologie is helemaal anders(cell), ookal zit er natuurlijk een graphische kaart,... in. En wat Kameo daar zegt van Katuragi, dat is misschien wel waar, is ook logisch natuurlijk, maar Katuragi liegt wel nooit hoor, hij zet specs naast elkaar, hij doet een beeld op de toekomst,maar hij zou wel nooit zeggen, allé mensen, komaan nu, die xbox 360, die heeft nog geen koelingsgaten, die heeft nog geen koelingsysteem... DAT doe je gewoon niet! En over prijzen zeveren en weet ik veel wat nog allemaal dat doet hij ook niet...

ps: Nintendo doet niet fel fanboy achtig, en een tijdje terug toen ps2 de xbox zijn ass zogezegd gekickt had, begon Microsoft te schampen op Nintendo(terwijl die niets gedaan hadden),sorry hoor,maar met dat soort zaken kan ik niet om! Dit soort zaken is gewoon niet schoon...

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zowel Sony als Microsoft lopen elkaar zwart te maken. Ze zeggen beide soms de meest domme dingen. Beide spelen vieze spelletjes.

Betreft dat Katuragi nooit liegt, dat klopt niet helemaal. De man heeft echt wel eens wat leugentjes verteld hoor. :cool:
    Voorbeeldje: beweren dat dingen ingame waren terwijl deze pre-rendered waren.

Nintendo is idd de enige die niet mee doet aan dit spelletje. Dat komt omdat Nintendo als enige respect voor de concurrent heeft.
    Een voorbeeld daarvan is hun reactie op de PSP: ''het is goed dat er nog een handheld komt, deze spreekt misschien een andere groep aan en concurrentie is altijd goed''.

Zo hoort het eigenlijk. :)

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Tuurlijk,maar ik heb Sony nog nooit Nintendo horen aanvallen, Microsoft daarentegen...,maarja, hoe komt dat denk je...

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nintendo is degene die qua marktaandeel wereldwijd ongeveer gelijk zit met de Xbox.

11. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zie arjens post, en je moet er aan wennen dat iedereen elkaar bedriegt in dit wereldje, zelfs de almachtige sony baas... er zijn genoeg uitspraken van katuragi te vinden die de x360 en rev aanvallen zonder enige feiten, in feite is alles wat gezegt werd op de E3 van x360 vs ps3 gelogen, waarom?, feitelijk wisten ze helemaal niets van elkaar af voor de e3 :)

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Jaja,maar ik bedoel maar, Sony zit geen verwijten naar Nintendo te doen(terwijl die evenveel verkopen hebben als microsoft),maar naar Microsoft wel,omdat die sinds hun intreden enorm stoer deden,maarja, dat is natuurlijk wel logisch, je doet het voor de marketing, je moet stoer, enthousiast,... over jou console doen natuurlijk,maar verwijten maken naar Sony, Nintendo, mm, ik weet niet, je kan het andere zeggen dan Microsoft doet, maarja, Sony doet hetzelfde terug natuurlijk,maar tegen Nintendo doen ze dat niet, aangezien, die niet zo tegen Sony doen, trouwens voor iemand als Miyamoto kan je enorm veeeeel respect hebben, J Allard is zijn respect aan het verkloten in mijn ogen, jij kan dat natuurlijk anders bekijken...
    ps: Maarja, zoals Jordo in de post hierboven zegt, is het natuurlijk heel logisch dat ze elkaar aanvallen, je wilt natuurlijk de beste zijn...:)

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Kojima het leger in

Kojima heeft samen met zijn ontwikkelingsteam van Metal Gear Solid 4 een intense militaire training gevolgd. De reden hiervoor is dat het team zich zo beter kan inleven hoe het is om in een oorlog te zitten en dat gevoel over te brengen in Metal Gear Solid 4.

Foto's van de ontwikkelaars, de locatie en de wapens die gebruikt zijn, vind je hier

14. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    ghehe boss ik snap wat je bedoelt.

*even een stap terug in de tijd*
    Toen Sega (Dreamcast) er nog was werd het ook zwart gemaakt maar dan wel door de Sony fanboys, nu Sega 1maal dood verklaart is is het onaangenaam om aantezien dat die zelfde fanboys nu erachter zijn gekomen dat Sega meer te bieden had dan alleen maar een waardige console (zoals je nu ziet brengt Sega heel wat games naar Sony, Nintendo en MS), alleen door slechte marketing de terrein moest verlaten. Ook in het 16bit tijdperk hadden Sega en Nintendo hevige ruzies en liepen ook elkaar zwart temaken, dit is altijd al zo geweest en gewoon een onderdeel van de marketing. Hier moet je je maar niet te druk om maken, heb net als jou altijd Sega verdedigt.

*het heden*
    En wat betreft Katuragi, deze man heeft net als Allard ook heel wat aflopen zeiken, dus om die gast nou te gaan verdedigen is niet echt zinvol. :)

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Oke oke, dat is wel waar, maar ik vind dat J Allard toch wel rare dingen kan zeggen de laatste tijd terwijl het zo een grote man van Microsoft is,maarja, ik begrijp wel wat je bedoelt, het is ook wel waar ja, tja, die marketing, this allemaal iets he:D

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
  17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    PlayStation 3 komt met 'parental control' systeem

www.insidegamer.nl
    Ik weet niet hoor,ik heb als kind zooo veeel geweldadige games gespeeld ,en zoveel actiefilms, thrillers,... die vanaf 16 jaar zijn,... Moet dit nu echt vraag ik me dan af,maarja... Ik begrijp wel dat dit moet gebeuren eigelijk,want wat je tegenwoordig allemaal hoort en leest...

18. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb net alleen Blade storm gekeken... daar zou ik niet echt trots op zijn :/
    Vooral die baard flipt 'm. Maar over het algemeen ziet het er ook niet zo geweldig uit...

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja,maar blade storm lijkt mij ook niet zo veel hoor...

20. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, da's dan ook een game van Koei, grafisch hebben die nog nooit een goede game gemaakt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina